Praxis reviews

Praxis reviews

Acceptable
6.3

Klantonvriendelijkheid

Vandaag wilde ik in filiaal Alkmaar (het was heel stil) een aantal led lampen kopen ter vervanging van mijn " oude" ze kosten ca 26 euro dus het ging om een order van 100-200 euro. De lampen zaten achter een slot, ik heb een tijdje gezocht naar een vrije medewerker, maar waren niet in de buurt of beschikbaar , dus ik naar klantenservice. Daar zaten 2 dames gezellig te kletsen met een bezoeker. Antwoord op mijn vraag: mijnheer, ik bel even een medewerker van die afdeling, die komt dan naar u toe. Een minuut of 10 gewacht, maar er kwam niemand. Net toen ik weer naar klantenservice wilde gaan kwam er een medewerkster al telefonerend aanlopen. Ik maakte door gebaren duidelijk, dat ik lampen wilde, maar het gesprek ging door met veel gelag en gepraat. Toen ik haar nogmaals aandacht vroeg kreeg ik toegebeten: mijnheer ik ben even bezig. Ik ben nog een paar minuten naast de telefonerende dame blijven staan. Maar toen ze al telefonerend weer weg liep heb ik het opgegeven. Inmiddels heb ik de lampen (goedkoper) via internet gekocht.
Dames en heren van de Praxis, als u niet begrijpt dat de klanten indirect uw salaris betalen, moet u binnenkort vrezen voor uw baan. Ik zal u in elk geval niet meer " lastig vallen"

Praxis, een fijne winkel!

Ik ga eigenlijk alleen maar naar Praxis, de winkels zijn overzichtelijk en er is altijd personeel die bereid is om me te helpen. Ook zit er altijd wel een Praxis winkel in de buurt. Met kerst is de winkel ook mijn favoriet, want ze hebben enorm veel kerstbomen en altijd voor een scherpe prijs! En wat is kerst nou zonder kerstboom?!

Mijn top favoriete bouwmarkt!

Welke Praxis ik ook binnenloop, al jaren trouwe klant, van verf tot kerstboom. Top service! Reserveren via praxis.nl is helemaal iedeaal, het staat allemaal voor me klaar in de winkel! En de Facebookpagina is waaaanzinnig geinig!

Vreselijk!!!

Praxis Delft een ware ramp, ze hebben wat nieuws via de webfolder direct product bestellen. Op de site wordt direct gekeken of het product opvoorraad is, ja hoor is aaanwezig, gelijk reserveren? ja dat is goed. krijg keurig een bevestigingsmail met de mededeling als het product niet aanwezig is de praxis belt voor 13 uur anders staat het product klaar vanaf 13 uur.
Wij naar de winkel, geen product en krijg direct te horen: Ja maar u bent ook niet gebeld dat het klaar staat, ik laat nogmaals de bevestiging zien maar het personeel geeft aan dat zij personeel is en geen klant dus niet weet hoe de site werkt en dat zij instructie hebben vanaf het hoofdkantoor, nou het vuur kwam uit mijn oren, juist als personeel behoor je te weten wat er op de site gebeurt.
Als je in de voorwaardes op de site kijkt staat inderdaad dat je OOK gebeld wordt al het product klaar staat, dit wordt niet tijdens de reservering gemeld en staat ook niet op de bevestiging, dus zonder product de deur uit en aangeschaft bij de concurrent!!! perfect!!
Voor mij NOOIT geen Praxis meer.....wordt er de andere dag gebeld: Praxis Delft heeft u nog interesse? nou dacht het niet, nooit meer.

dit is niet de eerste keer dat het in Delft misgaat, gaf ik ook aan bij het personeel. ik kon het met de mededeling doen dat het er aan ligt wie er die dag werkt...nou moet je ophouden.

De verkoper van de afdeling komt er zo aan......

Ervaringen in de Praxis-vestiging Zoetermeer: We wilden tegels kopen. De verkoper van de betreffende afdeling ging even kijken of ze nog in voorraad waren. Na ruim een kwartier wachten zijn we teruggelopen naar de balie. Daar werd ons verteld dat de betreffende verkoper van zijn pauze genoot. Zijn we maar naar de Bouwhof gegaan, daar word je tenminste wel geholpen.
Gisteren (22/11) wilden we informatie over een video-deurintercom (er stond ook niets geprijsd). Een verkoopmedewerker belde een collega die over die over de betreffende afdeling ging (''Hij komt er zo aan''). Na twintig minuten wachten zijn we maar weer weggegaan...

top winkel

ik kom er grag. goed spul!

Beste prijs/kwaliteitverhouding?

Van alle bouwmarkten in de buurt van Leiden is naar mijn idee Praxis de bouwmarkt waar je het beste waar voor je geld krijgt. Ruime en frisse winkels waar je over het algemeen goed geholpen wordt. Goede service, prima aanbiedingen en net even netter dan een Gamma bijvoorbeeld.

Leuke doe-het-zelf winkel

Ik kom hier minstens één keer per maand, ik kan het niet laten om van leuke aanbiedingen uit hun foldertjes gebruik te maken. Ze werken ook echt met ze seizoenen mee. Zo ga ik, zodra de vorst verdwenen is, in het filiaal in Helmond en/of Eindhoven mijn tuinspulletjes halen. Ze hebben er altijd enorm veel keuze en ik word altijd enorm vriendelijk geholpen!!

goed

zit hier om de hoek dus makkelijk

prima, goedkoop

overzichtelijke winkel, goed personeel

Slechte service

Folderaanbiedingen zijn bijna nooit aanwezig!
Dingen bestellen is een ramp!
Personeel is niet klantvriendelijk en ik krijg ook niet de indruk dat het personeel kennis van zaken heeft!

Kortom ik zal dit bedrijf niet aanbevelen!

handig

Handigheid en snelle service en alles is goed te vinden

kwalitatief goed.een aanrader

goede kwaliteit voor een scherpe prijs

praxis is een rommelige zaak

Zoals ik al schreef Praxis is een rommelige zaak en ook niet altijd de goedkoopste. Hun assortiment is ruim voldoende en deskundigheid laat soms te wensen over. Jammer, maar dat ligt weer aan de jeugdige medewerkers waar je het ook niet van kan verlangen.

Ruime keuze, maar niet alles

Kom regelmatig in de winkel. Het personeel hoeft niet alles te weten, maar kom net iets te vaak tegen dat de service af laat weten. Ook de voorraden worden niet goed bijgehouden en dan heb ik het niet over speciale, maar alledaagse dingen. Jammer. Het meeste weet ik zelf te vinden, dus heb ik geen hulp nodig.

Goede keus als je in Nederlan wilt kopen

In verhouding met de bouwmarkten bij ons over de grens te duur.

netjes en beleeft

goede service maar wel een drukke winkel...

naar 3 keer aanhoren meneer ik help u zo was ik er wel een beetje flauw van..

Is Praxis your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Praxis Details

Praxis bouwmarkten, voor al uw klussen in en om het huis. Klik hier voor de acties van deze week!

Visit Praxis