Premieroutlets reviews

Premieroutlets reviews

7.2

Bestemt et besøg værd!

Her kan man finde populære mærkevarebutikker, der som oftest har et rigtigt godt udvalg. Altid mulighed for at gøre et godt køb her, særligt i udsalgsperioderne kan man virkelig gøre et kup! Dog kunne jeg godt ønske mig lidt flere butikker og nye mærker

De rigtige priser

Stort udvalg - fandt fodbold støvler (mærkevare) til 150 kr i januar. Stort udvalg i størrelser 45-46 og op til 50. Og så ligger de store butikke side om side - så hvis den ene ikke har det så kigger vi hos en anden. Jeg vil anslå at vi sparer ca. 300 kr pr par sko.

Is Premieroutlets your company?

Premieroutlets Details

Premier Outlets Centers handelsgade er for dig, der ønsker de største internationale mærkevarer til de bedste priser – uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Visit Premieroutlets