Pricerunner reviews

Pricerunner reviews

7.5

ikke godt

Syntes der er meget få produkter. Kan altid finde det billigere med en ganske kort søgning på google. Der er meget få produkter tilknyttet denne tjeneste. Så må være ærlig, og påstå denne tjeneste er ubrugelig, for mit vedkommende.

Finder sjældent den billigste!

Jeg har brugt det flere gange når jeg har prøvet at finde en vare, og flere gange er jeg støt på edbpriser som har fundet noget billigere til mig synes det er lidt underligt. i flere tilfælde har edbpriser været bedre men i nogen har pricerunner fundet den bedste handel. Vil andefale at man lige tager et extra tjek før man handler

God side godt vi har den.

Bruger siden tit og er glad for at den er der. Siden gøre min søgning mere overskueligt :) klart fed hjemmeside.

God men den har lavt udvalg af sider

Pricerunner.dk er en virkelig god og meget nem at bruge.
Man kan finde alt til de biligste priser, og så er alle de sider den viser
sikre uden snyd. nogle gange kan man finde dyre kvalitets alnæg til 70% af de
populære sider uden svindel! men det eneste der irretere mig er at den ikke har særligt stort udvalg af sider under Priceruner.
alt i alt en klar anbefaling for alle der vil spare penge!

virker rigtig godt.. bruger den næsten hver dag..

er glad for hjemmesiden og bruger den næsten hver dag!!!

bare lidt øv at filterne er meget få når man søger varer..f.eks hvis man søger ekstern harddisk.. er der ikke mange filtre... og det er sådan generelt over det hele der mangler filtre... ligesom man har på edbpriser.dk (i er så til gengæld meget bedre til at finde priser!!)

håber i lytter og forbedre ;) tak for en god hjemmeside

Bruger dem tit

udemærket måde at finde priser på

God idé men ikke nødvendigvis klar besked

Idéen med Pricerunner er rigtig god. Imidlertid har jeg flere gange opdaget at man ikke nødvendigvis finder laveste pris på en given vare på pricerunner.dk. Om det skyldes manglende opdatering ved jeg ikke, men hvis jeg bruger Pricerunner følger jeg altid op med nogle ekstra prischeck andre steder.

Har hjulpet mig en del

Meg dejligt at have pricrunner, det har hjulpet mig en del med de rigige køb :)

mega nice men....

godt sted at sammenligne priser men ikke så godt opdateret. :/

Misledende priser og oftest findes varerne billigere andre steder på nettet

Siden fungerer ok og jeg bruger den ofte til at få en ide om hvad forskellige mærker koster. Men varerne kan oftest findes billigere andre steder på nettet end de sider pricerunner linker til. Så det kan godt betale sig selv at søge efter den vare man har udset sig i google efterfølgende. Og de priser der oplyses på pricerunner er som regel heller ikke helt rigtige hvis man klikker videre til de sider der linkes til.

Super søgemaskine og effektiv hjælp. ;-)

Kan kun anbefales, kun positive oplevelse og hammer god hjælp med alle vores køb på nettet.

Plads til forbedringer

Dette er nok en af de sider jeg er mest på, det er nemt at finde rundt i og de har gjort de fleste ting meget bruger-venlige. Dog selvom de har styr på de fleste til, kan der godt være plads til forbedringer, f.eks. at hente flere sider så man nemmere kan bedømme hvorfra man skal købe sit produkt eller bedre søge muligheder.

Løgnagtigt pristjek

Pricerunner ubestikkelig? Hvem har glæde af et misvisende pristjek?

Pricerunner hænger i en prisundersøgelse os ud som den forretning, der har det dyreste havefrø,

Pricerunners prisundersøger har været i vores butik og fundet frø til 27,95 kr 27,95 kr og 9,95 kr.
Inden for 30 cm. fra hvor de to dyre priser er fundet, hænger poser til 9,95 kr. med henholdsvis gulerodsfrø og rødbedefrø

Og på forretningens store stativ (6 m. længde) var frøposer til 4,95 kr.af de samme varer, placeret to m. fra tjekkede poser.

En god pristjekker?
Hvem tror på, at Bauhaus´s billigste ærte frø koster 27,95 kr.

Pricerunner tager forbehold for udsolgte varer. På tidspunktet for pristjekket var det vinter og vi havde ikke solgt noget grønsagsfrø.(årtiers seneste vinter)
Pricerunner skriver, at de har fundet det billigste frø i butikken.

hold Pricerunner langt fra min butik i fremtiden.

Niels Elkjær Sørensen
Blomstercentret
Herningvej 10
4800 Nykøbing F.

hurtig og nemt

ingen problemer . hurtig og nemt .billig

Skidesmart

Rigtig genial side, for dem der gerne vil lave lidt prismæssig research på produkter inden man køber.. Meget mangfoldig og nem at gå til :)

godt, godt, godt

Bruget tit pricerunner når jeg f.eks. køber over nettet. Har også hentet deres app som er super brugbar..... kan anbefales til alle:-D

Pricerunner er gud!!!!

Jeg bruger ALTID pricerunner.dk
Uanset hvad jeg skal købe, så går jeg på pricerunner og ser hvem der har det billigst og så køber jeg det der :)
Super simpelt.
Et enkelt tip ville være at man kunne se en prisstatistik som på så mange andre sider. Så man kan se om varen er faldet eller steget i pris :)

Overskuelig prissammenligning

Alt er vel sagt i overskriften, intet negativt her

Trofast!

Jeg kan altid regne med siden, hvilket helt klart har sparet mig mange penge. :-)

Is Pricerunner your company?

www.pricerunner.dk Details

Sammenlign danske priser, læs produktanmeldelser og brug vores store udvalg af nemme prissammenligningsværktøjer til at hjælpe dig med at finde de bedste online-tilbud.

Visit Pricerunner