Primavvs reviews

Primavvs reviews

6.7

Stadig ingen leverance på trods af løfter

Jeg forsøger stadig at få varene eller mine penge retur - Måske denne bedømmelse kan skabe en reaktion

Hurtig levering til en fornuftig pris

Jeg manglede en reservedel til vores toilet. Søgte på nettet, og fandt flere mulige leverandører. Primavvs så lovende ud, så jeg bestilte varen, som ankom med pakkeposten 2 dage efter.

Kundeservice der lytter

Ved en stor bestilling med over 70 varenumre, med forskellige antal af det hele, og til knap 20.000 kr, manglede der en enkelt vare i størrelsesordenen 60-70 kr. Vi fandt desværre først ud af det længe efter at have modtaget bestillingen og troede således det var for sent at gøre opmærksom på det. Vi nævnte det dog alligevel og svaret kom promte: "Vi sørger for at I har dem indefor to arbejdsdage!".

Ved andre henvendelser har svaret været i samme stil. Ingen diskussion og mistillid, fejlen bliver bare rettet med det samme.

Gennem tiden har vi bestilt en masse VVS-dele over nettet og der sker fejl. Med så mange små stumper der skal pakkes og sendes kan det nok aldrig helt undgås, men PrimaVVS gør i hvertfald deres til at minimere generne.

Jeg tør roligt anbefale andre at købe deres varer gennem PrimaVVS.

Hurtig levering, Super service

Stort vareudvalg inden for VVS, de har alt. Rigtig gode priser. Hurtig levering og god kundeservice. Meget brugervenlig hjemmeside. Vi har sparet mange penge ved at handle her.

God service og hurtig levering

Hej. Jeg har flere gange handlet med Primavvs. Deres kundeservice er meget behjælpelige med at finde frem til de varer jeg ikke selv kunne finde. Kan kun anbefale primavvs.
Mvh Gert

Fin service og gode priser.

Ringede og spurgte på forskellige ting og blev lovet svar på mail. Svaret var der indenfor en time!!
Skaffede også vare som normalt ikke er i Primavvs's sortiment. Jeg kan kun anbefale Primavvs.

Det må jeg sige... Jeg trækker min kritik tilbage

Jeg skal gerne erkende, at jeg kan tage fejl. Og denne gang har jeg taget fejl. I min oprindelige anmeldelse var jeg meget skuffet og frusteret over primavvs.dk. Jeg må vitterligt have haft en uheldig oplevelse...

Nu har jeg igen bestilt, og kan kun rose... Fra bestilling til pakkens ankomst - 2 dage. Ingen slinger i valsen (og det var de samme vare jeg bestilte)...

ROS til Primavvs.dk
--------
Min oprindelige anmeldelse var på én stjerne...:

Alarmerende dårlig... (ville helst have givet NUL stjerner)

Jeg har bestilt en række vare hos Primavvs d. 12 maj. Nu skriver vi den 15. juni, og jeg har stadig intet hørt fra firmaet, trods flere henvendelser pr. mail og telefon. Jeg har forsøgt at ringe flere gange, men får hver gang at vide, at det er uden for telefontiden.

Unskyld mig – men hvad f*nden foregår der egentlig? Er Primavvs seriøse omkring dette eller…? Til alt helt har de ikke trukket pengene på min konto.

Jeg vil ikke anbefale Primavvs.

Billig pris, hurtig levering ... på fortorvet

Har købt varer hos primavvs for ca. 3000kr. Prisen på varene var fornuftige og levering super hurtigt, dog blev alle varer stillet lige ved postkassen uden at der blev ringet på. Alt dette mens jeg så på indefra. Det var ikke i orden for var jeg taget på arbejde bare 5min før tid, var det rent tage selv bord hele dagen.
Så vil jeg hellere betale lidt mere for at få en ordentlig levering.

HELT I TOP

Jeg kan kun rose firmaet. De holder hvad de lover og jeg har på Primavvs.dk fundet mine varer til den absolut billigste pris på nettet. Servicen er i top og hjemmesiden er dejlig overskuelig. Vil uden tvivl handle der igen og anbefale Primavvs. dk til alle.

Asbjørn Kaad

Fremragende rådgivning og service. Levering som lovet og lige til døren! De rigtige produkter med gode beskrivelser på hjemmesiden - lige til at gå til..! Keep up the good work!

Claus Lorin Rasmussen

De ved hvad snakker om. Varen kom dagen efter. Prisen var fordelagtig. Et ok sted for gør det selv folket.

Let at handle her.

Hurtig levering til fornuftige priser.

Billig, hurtig

Men ingen ordre-opdatering på mail. Det savnes, så man ved hvornår varen er afsendt.. Ellers super service!

Igen billigst,Super service og hurtig levering

Rigtig god hjemmeside hvor jeg nemt fandt det jeg skulle bruge. Havde en del spørgsmål til mit hjemmeprojekt ,blev virkelig godt hjulpet både på mail. og tlf. Mange tak Primavvs

SUPER SERVICE

super seriøst firma.
Vi er kun positive over vores handel med dem.

Super hurtig levering

Mine varer blev leveret efter 2 dage - præcist som bestilt

Lever 100% op til forventningerne

Ordren blev udført hurtigt og korrekt.

god hjemmesiden

Hurtig levering og kvalitet var

God pris og hurtig levering

Prisen er god og det var dag til dag levering

PrimaVVS.dk Details

Alt i VVS-artikler.