Primo Tours reviews

Primo Tours reviews

9.1

3 gang vi skal til kreta med dette supper rejseselskab

super service ingen problemer så pak bare kufferten og rejs med Primo Tours

Kære Henriette,

Mange tak for din fine anmeldelse! Kreta er en dejlig ø, og jeg kan godt forstå I glæder jer til et gensyn :-) Vi ser frem til at kunne byde jer velkommen igen. Rigtig go' ferie :-)

www.primotours.dk

Kithira - Dejligt, som at ramme en tidslomme fra midt firsernes Grækenland.

Mental hygiejne på første klasse.( der kommer mere senere, i gør det rigtig godt på primo tours)

Kære Claus,

Mange tak for din anmeldelse! Du har helt ret, Kythira er en unik perle, hvor man endnu kan opleve det ægte Grækenland!
På gensyn!

Kan virkelig anbefales

Kithira er en helt unik oplevelse. Jeg troede slet ikke der var flere af den slags uspolerede perler tilbage. Fantastiske strande, meget hjælpsomme grækere, billigt, smukt og de eneste turister man møder er de andre fra Primo Tours.
Guiderne var super og man følte sig meget velkommen sammen med dem lige meget hvor man kom hen på øen.
Super.
Familien Ahrensborg

Kære Jan & familie,

Mange tak for din anmeldelse af Kythira! Jeg er helt enig i, at det er en af de få unikke perler, der er tilbage. Tak for roserne til vores guider, som er videregivet :-) På gensyn!

Perfekt ferie

Vi tager normalt ikke på charterferie, men efter en super oplevelse med Primo Tours på Kreta, er det ikke sidste gang vi prøver det. Vi boede på Panorama og fik udsøgt betjening fra først til sidst, både af hotellets personale og guiderne. Guiderne vidste meget om øen og hjalp os med at finde gode steder at køre hen på egen hånd.
Vi fandt nogle skønne, uberørte perler og nød den græske gæstfrihed, skønne restauranter og masser af afslapning. Tak Primo Tours, godt arrangeret!

Kære Karsten,

Det glæder mig, at I havde en god oplevelse på Hotel Panorama på Kreta. Og tak for roserne til vores søde guider :-) Vi håber at få lov at byde jer velkommen en anden god gang!

www.primotours.dk

Endu et fantastisk år med primo tours

Vi har igen i år valgt primo tours som vores foretrukne rejseselskab og det bliver med sikkerhed jer igen.
14 dage på kreta , utroligt lækkert hotel med fantastisk mad, de mest hjælpsomme guider tak for hjælp med leje af bil , og vores specielt arrangeret ture . Ja ikke mindst kontoret som fandt den perfekte ferie til os.
Mvh fam Sander

Kære Oskar & familie,

Mange tak for den fine anmeldelse! Vi ser frem til at kunne byde jer velkommen igen i 2014 :-)

Ferie i særklasse

Nu har jeg efterhånden været på mange rejser med diverse rejseselskaber, men intet slår PRIMO TOURS. Ren professionalisme hele vejen igennem. Meget nem bookingsystem, helt suværene søde guider i særklasse.
Simpelthen bedste rejseselskab i Danmark !

Kære Søren,

Tusinde tak for den fine anmeldelse, og ikke mindst roserne til vores danske guider! Vi er glade for din kåring :-), og vi ser frem til at kunne byde dig velkommen igen!

Den bedste ferie oplevelse

Alt ved det rejsebureau fungerer perfekt alt fra bestilling til ankomst, lejligheden og søde ansvars bevidste guider. Jeg kan kun anbefale dette rejsebureau til andre.

Kære Mette,

Mange tak for din anmeldelse og anbefalinger til andre. Og tak for roserne til vores personale på kontoret og på destinationen - de er videregivet! På gensyn!

TAK FOR SUPER FED FERIE PÅ KYTHIRA I DET GRÆSKE Ø-HAV

Vi (vores lille familie) sidder her samlet til julekomsammen - og vi snakkede om, at ingen af os kunne huske en bedre ferieoplevelse. Vi har rejst med varierende charterselskaber, men vores oplevelse med Primotours var helt på toppen og uden sammenligning det bedste vi har prøvet. Legende let at bestille på hjemmesiden og usædvanligt tjenstvillig telefonhjælp med ekstra informationer - både på kontoret, men også da vi blev ringet op af en guide fra vores ferieø Kythira. Vi fik et hyggeligt hotel, hvor der blev gjort alt for at vi fik en super dejlig ferieoplevelse og løbende gav guiden os gode "fif" til, hvordan vi kunne få det bedste ud af ferien - og det uden at vi blev "presset" til at købe deres udflugter, derimod delte de beredvilligt ud af deres viden.
PS: Vi har benyttet julen til igen har bestille billetter til en familietur - og valget faldt uden tøven på igen at lade Primotours være vores rejseselskab - og det fortæller vel egentligt allerbedst og tydeligst, at vi kan give rejseselskabet vores bedste anbefalinger.
MVH familie Hansen

Kære Lene & familie,

Tusinde tak for den fine anmeldelse! Vi er glade for roserne, både på vores kontorpersonale og ikke mindst på vores søde guider på Kythira :-) De er hermed videregivet. Det glæder mig, at I allerede har booket jeres næste charterferie - vi ser frem til at give jer en ny god ferieoplevelse!

Utroligt at det stadig kan købes rejser man er 100% tilfreds med

Har efterhånden prøvet lidt af hvert med charterselskaber. Prøvet mange og prøvet mange steder. Har senest rejst med Primotours, som helt uden sammenligning slår de andre med flere points.
Hjemmeside der fungerer super (også for mig som ikke er PC nørd) og som hurtigt giver overblik og pris uden først at skulle indtaste alt muligt. Telefonisk let at få supplerende oplysninger inden rejsen. Og på destinationen (Kythira lille uspoleret ø i det græske øhav) starter rejsen med smilende guideservice og et håndtryk samt et velkommen. Glemte lige at skrive, at vi inden afrejsen lige fik et kald fra guiden på stedet, som ville høre om der var nogle spørgsmål osv).
Der var fra start lagt op til en rigtig god oplevelse. Og det fik vi hele ugen ud. Alt klappede og fungerede.
Og ja, vi har bestilt igen til foråret - og efter den oplevelse, naturligvis med Primotours, hvor vi ikke bare var et nummer, men fik oplevelsen af, at vi var nogle gæster, som Primotours-teamet gerne ville gøre alt for, at vi fik en super ferie. Og det fik vi - og vi kan på det varmeste anbefale Kythira, som er en helt uspoleret græsk ø, hvor alt virker autentisk - ikke noget med neonlys og tam-tam på hvert et gadehjørne.

Kære Lars,

Mange tak for din anmeldelse af din oplevelse med os og din rejse til Kythira. Det glæder mig, at I kunne se en forskel i vores serviceniveau, tusinde tak for roserne! Vi ser frem til at kunne servicere jer igen.

Telefonservice

Vi har lige bestilt vores sommerferie til Rhodos til juli måned. Vi oplevede meget venlig og kompetent betjening på telefonen. Det er første gang vi rejser med Primo Tours og nu kan vi da slet ikke vente til afgangen til sommer.

Kære Svend,

Mange tak for roserne ved din bestilling af rejse til Rhodos. Vi ser frem til at kunne byde dig velkommen på solskinsøen, og give jer en Rigtig go' ferie!

Dejlig ferie

Vi havde en dejlig ferie til Sardinien her i sommers. Vi kommer tilbage næste år.

Kære Carsten,

Mange tak for din anmeldelse af jeres rejse til Sardinien. Vi glæder os til at byde jer velkommen igen i 2014!

Suveræne guider

Hej Primo,
Vi var i Tyrkiet i sommer og boede på Hotel Savk, som ligger direkte på stranden - opholdet var med Alt Inklusiv ( masser af gratis driks) - Fedeste guider, virkelig friske og vidste en masse om Tyrkiet.

Vi kommer igen næste år...

Hans & Poul

Kære Hans & Poul,

Mange tak for anmeldelsen af jeres rejse med os og Hotel Savk - vi glæder os til at byde jer velkommen igen!

Fantastisk ferie

Var afsted til Sivota en uge med Primo Tours, og alt var bare helt i top. Fantastiske guider, og Sivota skal simpelthen opleves. Vil helt sikkert afsted med Primo Tours igen..

Kære Christian,

Mange tak for din anmeldelse og roser til vores guider! Jeg er helt enig, Sivota er fantastisk - vi ser frem til at kunne byde dig velkommen igen.

Fantasatisk ferie med Primo

fantastisk rejseselskab med en meget høj service lige fra de ringer og behjælpelig inden afrejse til servicen fra der guider under rejsen og til afrejsen vil klart anbefale dette firma til alle og det er ikke sidste gang vi benytter os af primo

Kære Rene,

Mange tak for din anmeldelse og anbefalinger af os til andre! Vi glæder os til at servicere dig igen. På gensyn,

Feriefornøjelser for ALLE 3 til 70 år i familie på 12 personer

Vores ferierejse i efterårsferien, med Primo Tours til Sivota, Grækenland, med hele familien , vi var 12 afsted. Det har hele vejen igennem, været en fornøjelse at have med Primo Tours, lige fra jeg kontaktede Primo Kontoret følte jeg mig både meget venligt og hjælpsomt hjulpet af Salgsmedarbejderen (Signe). Ved ankomsten til Sitova, blev vi modtaget af glade og søde Rejseledere, som næsten bar os på hænder, der var ikke een dag hvor de ikke var på Hotellet, lige for en sludder og spørge om der var noget de kunne gøre for os. Byen Sivota er en Perle, som nævnt i brochuren, Caribisk stemning. Stedet egner sig IKKE for teenagere som vil danse og feste. Hotellet Agios Nikolaos er rigtig dejlig, men absolut ikke for gangbesværede. Dennis Kristensen.

Kære Dennis,

Mange tak for din anmeldelse af jeres ferie med os til Sivota! Det glæder mig, at vores servicekoncept har fungeret hele vejen rundt fra bestilling af rejse til vores søde rejseledere på destinationen. i 'Det Græske Caribien'. Tak for roserne :-)
Du har helt ret, at Sivota er en rolig destination med masser af oplevelsesmuligheder i et tildels kuperet terræn - derfor skriver vi også på vores hjemmeside, at vi ikke anbefaler destinationen til gangbesværede. Vi håber, at kunne komme til at byde jer velkommen igen i fremtiden!

Godt nok fin rejse

Hej Primo

Vi havde en super fin tur til Kreta hvor vi boede på Galini Sea View. Fedt hotel med en fantastisk udsigt. Vejret har også været med os. Var bange for all incl. kunne blive lidt for ensformigt, men det fungerede rigtig godt med lidt afveksling i form af Greek night, fish night, Italian night og Chinese night :-) Værelserne fine og lækre. Guiderne venlige og hjælpsomme. Tak til Camilla og Københavner-Sandra :-) Vi bookede en bil gennem jer en dag og kørte til Elafonissi. Der var der orkan og turen via kysten var ekstrem lang. Så det følte vi var noget spildt. Senere bookede vi en bådtur gennem jer ud fra Platanias med snorkling. Dejlig tur med god underholdning fra dykker.

Da vi ikke rigtig har været på charterrejse før, kiggede vi efter tilbud fra Spies og Star Tours. Men vi fik jer så anbefalet af en kollega og tvivler på andre kan gøre det bedre end jer. Så i er første choice næste gang :-)

Jens-Peter Kristensen

Kære Jens-Peter,

Tak for din anmeldelse! Det glæder mig, at I havde en super ferie på Hotel Galini Sea View på Kreta. Tak for roserne til vores søde rejseledere, de er hermed videregivet :-) Og jeg tror nu du mener Københavner-Sabrina :-)
Jeg er rigtig glad for, at I vil kigge vores vej næste gang I skal på charterferie! På gensyn,

dejlig rejse. god behandling

dejlig rejse, god modtagelse af rejseledere. god hjælp mht leje af bil.

Kære Berit,

Mange tak for din anmeldelse. Jeg håber, at kunne få lov at byde dig velkommen en anden god gang, og naturligvis på 5 stjerner på din næste anmeldelse :-)

www.primotours.dk

Danske pensionisteres paradis 3 timers flyvning fra Danmark, men dog for alle.

Fantastisk ophold på Sivota Diamond Spa og Resort.
3 utrolig engagerede og professionelle guider, der ydede hjælp på alle måder.
Hotellet er et kapitel for sig. Måler sig med de bedste hoteller i Thailand og Caribien.
Pragtfuld privat strand, hvis man kan lide at svømme, snorkle mv.
Vores rejse i august/ september næste år bliver på Diamond.
Perifert kan også nævnes fin service hos selskabet i Ringkøbing.
Jonna og Peder Pallesen
Silkeborg

Kære Peder,

Mange tak for din anmeldelse! Det glæder mig, at I havde en Rigtig go' ferie i Det Græske Caribien, Sivota. Vi ser frem til at byde jer velkomne igen til næste år i Sivota. På gensyn!

Fantastisk

Primo er altså bare de bedste, vi har rejst mange gange med dem, og vi er aldrig blevet skuffet, rejselederne er altså så søde og rare og har bare sat sig ind i tingene.
Og på kontoret i Rinkøbing er de altid parat til at svare på spørgsmål hvis der er noget man er i tvivl om, så vi kan varmt anbefale at rejse med Primo Tours.

MVH Bente og Klaus
Nykøbing Mors

Kære Bente & Klaus,

Tusinde tak for jeres anmeldelse og anbefalinger! Vi ser frem til at byde jer velkommen igen i fremtiden.

Rhodos September

Vi har haft fornøjelsen af at gæste Rhodos og det har været rigtig skønt, temperaturen var perfekt.
Jeg vil rose Primo Tours for den store service, at man ringer rundt til sine gæster dagen før afrejse, det kalder jeg service, dog frygtede jeg, da jeg hørte at det var Kasper fra Primo Tours, at han ringede for at aflyse vores ferie, men nej, han ringede blot for om vi havde noget at spørge om og at han ville være at tage imod os i lufthavnen. Generelt stor ros til guiderne, de var meget tilgængelige og at de mødt hver dag på hotellet, syntes jeg var god service, det gør at de er mere synlige og man kommer naturligt til at snakke med dem når man møder dem. Vi var med til velkomstmøde og 2 guidet arrangementer, Græsk aften, en vældig hyggelig aften hvor vi fik smagt på mange af lokaliteterne og fik rigeligt med vin, i godt selskab med øvrige Primo Tours gæster, alletiders arrangement. Derforuden var vi på bådtur til Lindos, ud over de informationer som vil fik ned langs kysten var der ikke så meget oplevelse i det end at man selv kunne tage denne tur. Men igen var der hyggeligt selskab med øvrige Primo Tours gæster. Specielt stor ros til Janina,som var hende vi havde kontakt med, hun var altid venlig og smilende, og fortjener at få en udstationering i jeres vinter sæson - Jeg anbefaler Tenerife, men den destination har i desværre ikke på jeres program.

Kære Jessie,

Mange tak for din anmeldelse. Det glæder mig, at I har været glad for vores service hele vejen rundt - og ikke mindst med vores rejseledere på Rhodos. Roserne er videregivet :-) Vi håber på 5 stjerner i din næste anmeldelse ;-)

På forhåbentlig gensyn!

Primo Tours Details

Primo Tours giver dig attraktive og billige charterrejser til de mest populære charterdestinationer.

Visit Primo Tours

Write to: info@primotours.dk