Prinsesjuliana reviews

Prinsesjuliana reviews

7.8

A very good experience

Tried a 3 courses gourmet dinner in June 2011 at a reasonable price. I'm not exaggerating when I'm saying that it was the best service and food that I've ever had.

Fantastisk service.

Vi var af sted 4 voksne og min søn på tre et halvt. De havde rigtig travlt, men der var alligevel tid og overskud til smil og søde kommentarer. Maden var rigtig god, og da den bette ikke lige var til så meget specielt mad, så hvisker tjeneren, at de da vist havde et par pølser i køleskabet. Og med pandekager med is til dessert, så var dagen bare reddet for min dreng. Han er heldigvis stille og rolig og trissede stille rundt, men kom der en tjener forbi, så skulle de lige slå en runde, så han kunne få et nus i håret.
Maden (til os andre) var helt fantastisk og serveret og præsenteret med smil og sjov.

Det var en rigtig god oplevelse for både voksne og barn. Og heldigvis vindstille.

Godt sted med et enkelt minus

Lad os bare slå det fast. Maden fejler ikke noget. Det er et fint sted og det er fedt at have tæt udsigt ud over Limfjorden. Selve både er rigtig fin og giver en hyggelig stemning. Dog ikke en romantisk hyggelig stemning.
Den eneste kritikpunkt der er at finde, ligger i den griske måde at kræve betaling på. Der er desværre mange der gør det, og alle får dårlige anmeldelser af mig. Hvis en restaurant ikke ligefrem skilter med, at tjenerne arbejder gratis, så formoder jeg, at de får den løn de er ”værd”. Derfor vil jeg ikke have en betalingsmaskine stukket i hånden, hvor der står: Vil du give drikkepenge? Maden er ikke ligefrem gratis, og derfor forventer jeg, at betjeningen lever op til det prisniveau. Det gjorde ”den” også. Dvs. man betaler jo for meget mere end selve maden, ellers vil det jo være ”tyveri”. Men jeg mener ikke, at tjeneren skal stå og tikke ekstra betaling, bare fordi han har levet op til sine forpligtelser. Det værste og det der faktisk burde koste endnu en stjerne, det er, at tjeneren der tog imod betalingen, var så fræk og sige, at jeg bare skulle trykke JA. For meget... Hvis prisen matcher det man får på tallerkenen, så er der plads til ekstra betaling. Når services er inkluderet i en markant højere pris, så er der ingen grund til at betale yderligere. Skuffende og grisk udvikling. Hvis tjenerne ikke fik løn, så var prisen nok markant lavere.

Men vil klart anbefale stedet, hvis man gerne vil stå model til moderne griskhed, når regningen skal betales. Tænk hvis McD gjorde det samme. Det har de jo ligeså stor ”ret” til. En skam, at en god aften skal afsluttes men den form for behandling.

Is Prinsesjuliana your company?

Prinsesjuliana Details

Aalborgs flydende spiserestaurant - kulinariske oplevelser - til hverdag og til fest...

Visit Prinsesjuliana