Prinsesserogpirater reviews

Prinsesserogpirater reviews

7.2

Helt fantastisk service og super hurtig levering

Har endnu engang fået virkelig god service og meget meget hurtig levering fra prinsesser og pirater. Kan kun anbefale siden, som er den bedste af sin slags.
Det er helt sikkert der, jeg handler igen næste gang, min søn skal have lidt mere tøj i skabet. TAK :)

Dårlig service

Jeg har nu to gange bestilt på hjemmesiden, og begge gange har en del af de varer jeg har bestilt været udsolgt. Synes det er rigtig skidt, at jeg først finder ud af det idet jeg åbner pakken. Virkelig skidt!

Dårlig Kundeservice

Man skal som kunde SELV kontakte virksomheden hvis ordren skal sendes samlet - hvis en varer er udsolgt mener jeg at det butikken selv der skal gøre opmærksom på dette, da ens ordre hurtig bliver dyr da der ikke er gratis levering. Har nu ikke fået mine varer på tilbud , da den ene vare var udsolgt og portoen nærmest dækkede det der var at spare.
Ingen kompensation fra virksomheden desværre.

Super shop....

Godt udvalg og hurtig levering... intet at klage over...

alt iorden

Kanon butik, hurtig levering og god service

Gode tilbud

Gode tilbud og hurtig levering trods udsalg. Lækre varer så alt i den skønneste orden.. Dejligt(0:

En god oplevelse

Bestilte d. 19/12 og fik varerne leveret d. 21/12, hvilket jeg synes er en fin leveringstid.

Perfekt!!!

De havde præcis det jeg søgte, til en rigtig fin pris.
Og så fik jeg allerede pakken dagen efter jeg bestilte.
Helt over al forventning. :)

Gode tilbud, men dårlig kommunikation

Prøvede gentagende gange forgæves at komme i kontakt med butikken der på hjemmesiden siger, at kunder bare skal ringe eller skrive for bl.a. størrelsesvejledning. Men de svarede hverken på telefon eller mails. Da jeg valgte at købe varen uden vejledning, blev den dog straks afsendt til fuld tilfredshed.

Skuffet

Havde brugt lang tid på at gennemgå hele jeres vare sortiment og lagt en del i kurven under udsalg. I den tid der gik inden i fik pakket varerne fik jeg nyt dankort og det kort der var brugt blev spærret. Det ringede i fin og gav besked om og sagde at mine varer var pakket. Derefter blev det en umulig kamp for mig at råbe jer op. Ringede til jer dagen efter og lagde tlf besked - ingen reaktion. Skrev mail til jer - ingen reaktion. Skrev mail igen - og fik besked om at ringe på et tlf nr. det gjorde jeg et par gange og lagde besked - ingen reaktion. Skrev flere mails og blev lovet at jeg blev ringet op - det gjorde i ikke. Skrev igen og så igen og så lagde I en besked til mig om at min ordre var blevet annulleret.... For mig var det en skuffende tidskrævende oplevelse.

SUPER!

Har hart en virkelig god oplevelse med at handle med pågældende shop. Siden er nem og overskuelig og forsendelsen var meget hurtig :) Absolut et sted jeg vil handle en anden gang :)

Tip Top

Jeg har lige modtaget mine varer fra P&P, de er i tip top. Jeg modtog dem 2 dage efter bestilling og allerede samme dag som jeg bestilte modtog jeg en mail om at tingene var sendt afsted!
DET er i orden service!!

Kan kun varmt anbefale P&P

Super hjemmeside og levering

Har handlet der flere gange og får altid varen super hurtigt. Oplevede at få en defekt en vare, men den fik jeg lov til at beholde og fik så min penge retur - til alles tilfredshed.

Skriv en titel der passer til 5 stjerner

Skriv hvad du har købt og hvorfor du synes at oplevelsen var fremragende. Husk at skrive virksomhedens navn i din anmeldelse.

Fx min DVD kom dagen efter jeg bestilte! Deres kundeservice var meget hjælpsom og jeg fik alle de informationer jeg havde brug for. Kan kun anbefale virksomheden til andre. Super service og hurtig levering.

hurtig og overraskende service

købt småfolk sengetøj, det sæt jeg havde bestilt og fået godkendt i webshoppen, havde de åbenbart ikke alligevel, og de ringede personlig til mig og jeg fik valget at få pengene retur eller et andet småfolk sengesæt som godt nok var 30,- dyrere til den pris jeg havde betalt.. det syntes jeg er god og behagelig service jeg kun kan anbefale andre.

Super butik

Har købt børnetøj ved prinsesser og pirater. tøjet kom dagen efter. God service. Glade mennesker der sidder ved tlf. Stort udvalg. Varmt anbefales.

Altid en god oplevelse

Har handlet der flere gange. Lækkert udvalg af tøj, servicemindede mennesker i butikken, hurtig forsendelse af tøjet - dejligt!!!

Smart kvalitetsbørnetøj

Virkelig lækkert børnetøj med et meget stort udvalg af mange gode mærker. En af mine favoritshops når ungerne skal have nyt tøj. Hurtig levering og god service - lige noget for mig :-) Kan varmt anbefales.

Danmarks bedste webshop

Super super fed webshop, med det fedeste tøj, altid helt fremme med det nye og smarte, og det man ikke ser alle andre steder. Servicen er altid i top, og selve butikken er bare SÅ cool, ligesom deres webdesign er sjovt og gennetænkt.. Har handlet der så mange gange efterhånden, og vil også kun handle der for eftertiden, der ved man hvad man får. Dejligt.

Super shop

Jeg har handlet op til flere gange hos Prinsesser og Pirater. De forhandler mange af de gode mærker.
Når de har udsalg, sælger de deres varer til meget lave priser.
De yder en god service, er hurtig til at sende deres varer. En super butik

Is Prinsesserogpirater your company?

Prinsesserogpirater Details

Prinsesser og Pirater online shop med high end børnetøj fra alle de bedste danske og internationale mærker. Alt børnetøj fra Prinsesser og Pirater udmærker sig ved at være af bedste kvalitet og design. Prinsesser og Pirater tilbyder hurtig levering og sender jorden rundt. Prinsesser og piraters fysiske butik er beliggende i Nørregade 44, 7500 Holstebro, Danmark og kan træffes på 0045 96133784 eller 0045023372784. Vi glæder os til at se jer i butikken eller modtage din online ordre.

Visit Prinsesserogpirater