Print2People reviews

Print2People reviews

5.8

Kanon god kundeservice

Jeg har på vegne af mit firma nu for anden gang bestilt flyers første gang 10000 stk, og her anden gang 2000 stk meget flotte flyers i perfekt kvalitet, begge gange har jeg haft problemer med billed opløsning, hver gang har jeg ringet til deres kunde service og hver gang har de udskiftet de dårlige med nye i god kvalitet, simpelthen god kundesercive hele vejen igennem. Hilsen en kunde der bestemt ikke har gjort sit sidste køb hos jer :-) vh Jacob Dalgaard

Kære Jacob

Tusind tak for din gode anmeldelse. Det glæder mig, at du havde en god oplevelse. Vi er altid klar til at hjælpe dig med dine tryksager, og besvarer gerne alle dine spørgsmål. :)

Super kvalitet. Super service

Hej Print2people. Fik i dag mine 1500 fordrer med GLS. De er super flotte. Jeg må sige at kvaliteten er i top. Jeg har tidligere brugt en anden leverandør hvor kvaliteten var for ringe, vi ses snart til en ny omgang.

Kære Jesper

Tusind tak for din gode anmeldelse. Det glæder mig at du er tilfreds med produktet og havde en god oplevelse.
Har du spørgsmål er du altid velkommen til at ringe eller sende en mail til os. :)

Michael Larsen, Print2People.dk

Leveringen delt op i 2 og har stadig ikke modtaget det jeg har bestilt!

Bestilte et stempel, visitkort og nogle labels, jeg mangler stadig labels, trods jeg har klaget over det, og blev lovet at de ville sende dem.

jeg har modtaget et stempel samt visitkort,. i 2 forkelle leveringer, så jeg kan rende på posthuset hele tiden, og trods det har jeg stadig ikke fået alle min vare..

Uprofessionel side, med mangel på service samt orden!

Kære Lars-Ole

Tak for din anmeldelse. Der må være sket en misforståelse. I følge vores oplysninger har vi fuldendt din ordre i 2013.
Som vi oplyser på vores hjemmeside, kan der kan forekomme del-levering, og der er selvfølgelig ærgerligt at man må på posthuset flere gange. Næste gang kan du selvfølgelig vælge vores anden fragtmand, som kører lige til døren.
Vi er kede af, at du har fået en dårlig oplevelse, og beklager enhver ulejlighed i forbindelse med dit køb.

Michael Larsen, Print2People.dk

En ærgerlig oplevelse ved modtagelsen, men bestemt positiv oplevelse ved reklamationen

Jeg bestilte og betalte for et skilt til vores hus og fik hurtigt en bekræftelse.
Efterfølgende en mail at pakken kunne hentes - det blev den, men desværre viste det sig at nogle af bogstaverne havde lidt flere ridser, end det jeg havde bestilt.
Jeg ringede og fik fat i en fyr i support - dét var en rigtig god oplevelse og jeg fik en super fin service. De ville lave et nyt for som han selv sagde......."Det ser ud af helvede til for at sige det på godt dansk"
Hvis den service jeg indtil videre har fået holder ved, så vil jeg da hellere end gerne anbefale Print2People til andre.

Mvh. Jeanne Stockholm

Hej Jeanne

Tak for din anmeldelse. Det glæder mig at du er tilfreds med produktet og havde en god oplevelse. :)

Ikke ok!

Har købt fotokalender til Jul i 2013 og synes ikke kvaliteten lever op til mine forventninger. Ved bestilling, vises det, hvor billedet vil blive skåret ift. spiralen på toppen af kalenderen. Det vises dog slet ikke korrekt og jeg har nu en kalender, hvor min søns hoved på en del af billederne, har en nydelig spiral igennem. Har desuden sammenlignet med den kalender jeg købte sidste år samme sted og i min optik, var kvaliteten bedre sidste år.

Jeg fik lige før Jul en voucher fra Print2people, hvor jeg kunne bestille uden udgift til porto. Denne mail fik jeg dog slettet, men skrev pænt til Print2 people, at jeg havde mistet denne mail, men meget gerne ville have leveret mine varer uden portoudgift. Jeg fik intet svar retur på mailen men til gengæld fik jeg "lov" til at betalt fuld skrald på portoen.

Jeg har gennem en del år bestilt varer fra Print2people men det er dog slut med det. Der er så mange andre på nettet, at vælge imellem og ringe kvalitet og service må vist være grund nok til at vælge en af disse.

Fejl i levering og fravær af kundeservice, da jeg stadig venter på den bliver rettet!

Jeg har bestilt - og betalt for 5 stk fotokalender her op til jul. Levringstiden er noget længere end lovet, men de kommer torsdag d. 12. december (jeg henter dem på posthuset fredag d. 13. Jubii..)
Men da jeg pakker dem ud, bliver jeg både skuffet og overrasket.. Billedkvaliteten er er ringe, men det værste er nu, at jeg kun modtager 3 stk fotokalender med mine egne billeder. De sidste 2 er nemlig med børn, som jeg ikke kender. Det er uheldigt, at jeg får billeder af andre folks børn - men fejl sker.
Da jeg kontakter firmaet, lover de at sende de bestilte (OG BETALTE) udgaver pronto. Firmaet ringer mig derefter op 2 - 3 gange for at tjekke ordrenummer - som er det samme på både de rigtige og de forkerte udgaver.
Så hører jeg ikke mere og der kommer ingen pakkepost fra Print2people. Jeg ringer igen fredag d. 20. december. Nej han kan sørme ikke se andet, end at min bestilling er gået ud. Og hvis vi har lavet aftaler sidenhen (som fx at rette en fejl!!), kan han ikke se det nogen steder. Men lige nu fragtmanden ved at hente en masse pakker og måske er min iblandt?? Kan han tjekke det? (Jeg mangler jo nu 2 julegaver).. Nja... Fragtmanden er nok kørt inden, han når derned... Men han vil vende tilbage til mig.
I dag er det d. 23. december. Jeg har ikke hørt fra Print2people, ej heller modtaget det lovede. Når jeg ringer til dem, tager de ikke telefonen (og der er ikke tlf svarer på) Jeg forventer naturligvis at få min bestilling leveret (SOM JEG HAR BETALT FOR!) - eller mine penge retur for det jeg ikke har modtaget.
Print2people er er meget velkomne til at se, hvad de har leveret (under mit ordrenummer). Jeg har gemt dem. I kan hente dem eller jeg kan sende foto til jer på mail eller sms.
Gør dog for pokker noget i stedet for at gå i flyverskjul!
Her handler jeg ikke igen!

Dårlig attitude og flabet kundeservice

Bestilte visitkort på deres webside. Fandt et design med kun tekst og intet andet.
Valgte GLS med levering i en pakkeshop.

En uge senere havde jeg stadig ikke hørt noget, intet track & trace blev sendt til mig.
Var i nærheden af pakkeshoppen og kiggede ind og der var min pakke. De havde sendt med postdanmark uden at give besked. Ikke særligt smart, opdagede kun ved et tilfælde at pakken var ankommet.

Visitkortene var trykt på forkert papir med mærkelige krusseduller og linier i kanten.
Skrev straks til dem. De lovede at lave en ny sending. Men hvornår får jeg dem spurgte jeg. Nu blev de pludseligt besværlige og fornærmede. Først nægtede de at besvare mails. Men senere fik jeg beskeden om yderligere en uges leveringstid. Ikke noget med at rette fejl hurtigt her. Deres mails blev hurtigt meget fornærmede og sure.

En uge efter modtager jeg en ny sending visitkort som har nøjagtigt samme fejl. De har flyttet lidt rundt på teksterne. Men kruseduller og linier var der stadig.

Skriver en vred mail til dem og modtager tøsefornærmede og super flabede mails fra dem nu. Bla har de været inde og kigge på min webside(som havde tekniske problemer) og det affødte lidt ekstra nedlande bemærkninger fra dem. Super nedladende mails fra dem.
De vil prøve en 3 gang at rette fejlen, men endnu en uges vente tid. Ikke noget med at fikse fejl hurtigt.

Alle kan lave fejl også trykkerier, det er ikke noget problem. Problemet her er at de ikke rettede fejl hurtigt men begår de samme fejl igen og igen. Og hver gang de har begået en fejl skal man vente en hel uge. Desuden bliver de enormt sure, personlige og nedladende. Jeg har aldrig oplevet nogen blive så skidesure på en kunde, når de nu selv har begået fejlene. Dårlig attitude og grov behandling hos dem overfor kunderne, hold jer væk er mit råd.

Kære Jens

Tak for din anmeldelse. Vi er kede af de fejl du har oplevet. Som aftalt pr. mail, er din bestilling blevet krediteret, og nye visitkort er i skrivende stund ved at blive trykt til dig og fremsendes hurtigst muligt.

Vi beklager fejlene.

Super services!!

Jeg har altid tøvet med at bestille vare på internettet. Da jeg var bange for at hvis der opstod nogle problemer, så ville det være noget bøvl at få ordnet. Så jeg har altid ville købe i butik hvis jeg kunne det. Men efter at jeg ikke kunne finde billede rammer i specielle mål. Søgte jeg på nettet og fandt print2people. Og nu er min fordom med besværlighed ved fejl og mangler gjort til skamme.

Jeg bestilte 4 rammer. Leveringstiden var fin. Og da varerne kom. Så var pakken rigtig godt pakket ind med plader og rigtig forsvarligt emballage.

Men da jeg åbnede pakken. Var rammerne og alt glas ødelagt. 3 ud af de 4 rammer var ikke til noget som helst anden end at smide ud. Forhelvede nu bliver det var noget rod når det ikke er i butik, tænkte jeg. Men jeg ringede til print2people support og snakkede med en meget venlig mand. Jeg fortalte hvordan det så ud da jeg havde åbnet pakken. Og så sagde han. Vi sender bare den samme ordre til dig igen. Det eneste jeg skulle var at sende et billede af skaderne på mine varer og et billede af min følgeseddel.

Det er god services. Ingen bøvl. Bare hurtig handling og hjælpsomhed. Det er jeg rigtig glad for.

Nu har jeg fået mine 4 nye rammer og de er bare perfekte.

Vil klart bruge det firma igen hvis jeg skal have nogen ting man kan købe derinde. Og vil også anbefale det til jer.

Thomas, Odense

Kære Thomas

Mange tak for den gode og positive anmeldelse.
Har du spørgsmål er du altid velkommen til at ringe til os.

Nemt og reelt

Har prøvet flere andre virksomheder/hjemmesider, der trykker visitkort m.m. og dels er processen ofte besværlig, dels viser det sig, at det, der umiddelbart ligner et godt tilbud, ender i rent bondefangeri - oftest i form af ekstreme forsendelsesomkostninger.
Hos Print2People var bestillingen nem, prisen transparent, og jeg blev ikke udsat for et "krydssalgsbombardement". Leveringen skete efter 3 dage som lovet.
Der er en stor "risiko" for at jeg vender tilbage! :-)

Super service og kvalitet

Modtog i går mine bestilte foldere og postkort. De er super flotte og kom til tiden. Har fået venlig betjening de gange vi har ringet og fik endda lov til at få trykt postkort selvom de er udgået.
Eneste anke er at jeg denne gang ikke har kunne følge min ordre via ordrehistorik for at se om den var afsendt. Men det klarede en telefonopringning så.

Kære Marianne

Mange tak for den gode og positive anmeldelse. Vi håber at folder og postkort lever op til jeres forventning. Har du spørgsmål er du altid velkommen til at ringe til os.

Print2People

God kvalitet, super service, dårlig levering

Jeg har skrevet en dårlig anmeldelse før, da jeg havde fået en ramme, som var i så dårlig kvalitet, at den ikke kunne hænge på væggen uden at falde ned...men Print 2 people valgte så at sende en ny, som er super! Dog valgte de danske fragtmænd at stille min ramme uden for min hoveddør imens jeg ikke var hjemme. Dette synes jeg er uacceptabelt, da pakken ville være alt for nem at stjæle.

Kære Cecillie

Vi er utrolig kede af at du har fået en dårlig oplevelse med bestilling af din ramme, og vil meget gerne sende dig en ny ramme, da vores rammer gerne skal holde til det vand de indrammer. Send os dit ordrenr., så får vi straks sendt en ny ramme af sted til dig.

Hurtig og pålidelig

Bestilte et dørskilt, det kom med posten ugen efter. Pengene blev trukket på kreditkortet samme dag, varen blev sendt. Sådan :-)

HVAD SKER DER?

Absolut intet! Reklamerer med 3-5 dages levering. Her på 12. dag er der endnu ikke sket noget, udover at jeg adskillige gange har måttet ringe for at høre, hvor min ordre bliver af. Mandag bliver jeg lovet, at varen afsendes samme dag, og i dag torsdag er der stadig intet sket. Helt og totalt uacceptabelt. Derudover - et fragtgebyr på 79 kr. for et folieskilt, der afsendes i en alm. kuvert må vist være i overkanten af det rimelige. Jeg har det bedst med at have annulleret ordren.

Flot Canvasprint

Fik flot canvasprint samt nogle forstørrelser i virkelig god kvalitet i fht. anden leverandør vi har prøvet. Tilmed fik vi det hurtigere end ventet. De var endda så flinke at forlænge et udløbet gavebevis, som vi havde glemt at bruge inden udløb.

Upålideligt firma - leverer forkert vare, lover at sende ny, hvilket aldrig sker. Ignorerer alle henvendelser!

Købte kort før jul to fotokalendere og modtager en rigtig kalender og en kalender med billeder af mennesker, jeg ikke kender. Ringer til selskabet, som lover at sende mig den nye kalender. Dette sker aldrig og firmaet reagerer ikke på mine henvendelser! Upålideligt firma!!

Super!

Det hele kører som det skal. Bestilte, modtog ordrebekræftelse, og varen kom få dage efter.
Handler der gerne igen!

de ignorerer mine henvendelser

de er åbenbart ligeglade med at de har leveret mærkværdigheder som jeg betaler dyrt for, og som er ubrugelige og ikke hvad vi aftalte

Hej Kim

Kan du hjælp med et ordrenummer så vi kan se hvad det er som du ikke er tilfreds med.
Du er meget velkommen til at kontakte mig på mail jc@print2people.com så vi kan få løst problemet

Nemt og effektivt

Jeg ved ikke ligefrem om det kan kaldes en oplevelse. Det er bare nemt og effektivt at handle os Print2people. Og de varer jeg har modtager er altid i orden. Ligesom de også sender (og ikke FOR MANGE) informationer ud når de har gode tilbud eller nye produkter - jeg "hopper" på den næsten hver gang :-)....

Hej Anette

Tak for din anmeldelse det varmer ;-)

direktør

Du skal bare lige give mig dit kortnummer!

Jeg bestilte et sæt labels i begyndelse af december og fik den 5.12.12 ordrebekræftelse. Dags dato har jeg stadig ikke modtaget varen eller besked om, hvornår den kommer. Jeg har derimod modtaget en ny mail med gratis-tilbud.
Ringede til Print2people og klagede min nød - her blev det bekræftet at jeg ikke havde fået varen (!!) og jeg skulle gå ind og genbestille - samtidig skulle jeg have mit kortnummer parat og ringe til denne medarbejde og fortælle ham "et bestemt" nummer på mit kort, så skulle han nok sørge for det hele.
ALTSÅ det forekommer mig at være et forsøg på phishing - det er muligt det er helt reelt, men det virker altså ikke sådan!!!

Hej Anne-Marie

Jeg fornemmer du er blevet misinformerede, vi beder på ingen måde kunder om at oplyse deres kontonummer i telefonen. jeg kan se i vores system at vi har annullerede din ordrer. og det som jeg har fået oplyst fra kundesupport var at de ønskede at tilbyde dig at sende din ordre uden du skulle betale for den som service grunde lang leveringstid.

Du er velkommen til at kontakte mig på mail jc@print2people.com eller telefon så vi kan finde en god løsning på problemet

lang tid

Har bestilt noget folie til min firmabil , men der er godt nok lang levering på det . Så jeg har henvendt mig til dem ,som så siger at de vil rykke deres leverandør for varen. Det burde bare ikke være nødvendig for kunden at rykke for varen.. men omvendt firmaet der burde informerer kunden om ekstra lang leveringstid grundet stor efterspørgsel...

Print2People Details

Har du modtaget en vare behæftet med fejl eller på anden vis beskadiget, så erstatter vi den med nyt. Design og upload selv brevpapir, visitkort, folitekst, dørskilte, stempler m.m. - Så leverer vi det hurtigt og meget billigt lige til døren med posten!

Visit Print2People

Call us on: +45 70 20 60 52