PrintAbout reviews

PrintAbout reviews

8.7

Gratis is echt gratis met garantie!!

Van mijn gratis printer deed de rode inktpatroon het niet meer na ruim 1 jaar. De printer kon niet meer gerepareerd worden. Geen probleem voor Printabout. Ik kon kiezen voor een geheel nieuwe printer of mijn geld terug. Prima en zeer snel afgehandeld. Dit vertel ik aan mijn vrienden wat een prima service Printabout geeft.

Goede en snelle levering

Besteld en de volgende dag in huis. Ook fijn dat je niet meteen hoeft te betalen.

overzichtelijke website, snelle levering, goede prijzen en alternatieve keuzes

overzichtelijke website, snelle levering, goede prijzen en alternatieve keuzes, zegt dus eigenlijk alles van deze firma.

Snel en correct

De levering was dag na bestelling al geleverd.
Alles correct verlopen.
Super service

goede en snelle levering

ruim assortiment
overzichtelijke website
niet duur
snelle levering

Levering klopt niet met wat op de site aangeboden word! Wel snelle levering!

4 cardridges besteld waar je een gratis printer bij krijgt.
Op de site staat een prijs wat de printer normaal kost.

Bij levering bleek dat ze de toner, die bij de printer in de doos hoort te zitten eruit hebben gehaald. Terwijl op de doos en in de handleiding staat dat er een toner in/bij de printer hoort.Mail gestuurd hoe dit kan, maar volgens printabout staat in de voorwaarden dat deze niet meegeleverd word en er dus vervolgens uitgehaald word om deze toner op hun website als los te verkopen.
Ben zelf wezen kijken op hun voorwaarden, maar niks kunnen vinden.

Jammer dat je op het verkeerde been word gezet.

Verder snelle levering!

keurig!

makkelijk te bestellen goed uitgeleverd.

Gedaan wat ze beloven.

. Echt veilig winkelen.

The place to be!!!!!!

Een aanrader voor iedereen!!!!

slechte transport ervaring

Tijdens levering was ik zelf niet aanwezig in mijn winkel maar mijn collega was er. medewerker van post heeft mijn bestelling niet geleverd. het is bij mijn buurman geleverd. Ik moest gaan bij hem ophalen. dat is onzin.
PrintAbout B.V.

Reply from PrintAbout B.V.

Geachte klant,

Vervelend om te horen dat de levering van uw bestelling niet naar verwachting is verlopen.
Het is ons niet duidelijk waarom de chauffeur ervoor heeft gekozen uw bestelling bij de buren af te leveren. Normaliter gebeurt dit alleen als er op het bezorgadres niemand aanwezig is. Wij hebben geen directe invloed op de bezorging van PostNL, maar bieden onze excuses aan voor het onstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het PrintAbout-team.

Correcte levering en zeer vlot.

Gewoon je bestelling plaatsen. Betaling achteraf op factuur is mogelijk. Niets op aan te merken.

Goed!

Article spoedig verstuurd, top!

100%

op tijd geleverd

De eerste die de belofte nakomt

Dit is de eerste maal dat ik een firma hun leverbelofte binnen 24 uur weet waarmaken.
Dikke proficiat hiervoor!
Toestel uiteraard prima in orde, alles zoals beloofd en hoort.
Zeker en vast een aanrader!

hopeloos

De cartridge maakt alleen maar strepen, ik zou graag willen dat u dit artikel terugneemt.
PrintAbout B.V.

Reply from PrintAbout B.V.

Er is reeds contact geweest met de klant om het probleem op te lossen.
Wij bieden uiteraard 100% garantie.

Met vriendelijke groet,

Het PrintAbout-team.

Goed

Hier bestel ik de volgende keer weer.

Superdeal

Ik zocht een Canon Pixma MG5350 all-in-one en Printabout had het model nog in huis, sterker nog je krijgt 'm gratis bij de aankoop van 110 euro aan Printabout cartridges. Ik vond en vind dat een superdeal, het pakket kwam keurig de dag na bestelling aan. Installatie was in 5 minuten geregeld, alles werkt naar behoren.

Met de nieuwe printer i.c.m. de Printabout cartridges hebben al mijn fotoprints een heel lichte groene kleurzweem en ben ik genoodzaakt dat in de printerinstellingen met extra magenta te corrigeren. Dat is op zich niet zo'n groot probleem; de correctie kun je opslaan in een profiel om die een volgende keer weer te gebruiken. Na correctie zijn de kleuren prima. Dit kan aan de printer liggen en hoeft geen kleurafwijking van de inkt te zijn. Mijn oude IP4000 had juist een lichte afwijking naar magenta.

Foto's zien er beter uit dan die van mij oude printer. Door de hogere resolutie zie je bijna geen korrel meer, en natuurlijk meer detail. Vreemd genoeg geldt het omgekeerde voor geprinte tekst; die is zowel scherper als dieper zwart bij de oude printer, bij dezelfde instellingen (hoogste kwaliteit op gewoon papier). Voor mij is de fotokwaliteit echter belangrijker.

Jammer dat de cartridges een stuk kleiner zijn geworden t.o.v. die van het oude model, maar prima dat Printabout ze flink weet te vullen én ze aanbied voor een wat lagere (eerlijkere) prijs. Heb geen reden om voor nieuwe cartridges iets anders te proberen.

super snelle service

op de site werd beloofd: vandaag besteld, morgen in huis. En dat klopt! Geweldig als je printer het begeeft en je hebt snel een nieuwe nodig.

Onze printer was aan vervanging toe en tijdens het surfen liepen we tegen deze fantastische aanbieding aan!

Ik snap niet hoe het kan, maar ik heb deze aanbieding vergeleken met da shop waar ik normaal inkt bestel en heb de conclusie getrokken dat dit toch wel een erg voordelige aanbieding was. Ik heb de bestelling geplaatst en deze is vervolgens uiterst correct afgewerkt. Ik kan je zeggen dat we tot nu uiterst tevreden zijn, aan te raden.

perfecte service

Printabout doet wat ze beweren op de website: scherpe prijzen, levering op de geplande datum en geen kwaliteitsverschil tussen het huismerk en het originele merk.

PrintAbout B.V. Details

Visit PrintAbout