Printcarrier reviews

Printcarrier reviews

Acceptable
6.5

Servizio clienti molto competente e tempi di consegna eccellenti

Dopo aver ricevuto una email in cui scritto che i miei files non erano adatti per la stampa ho preso contatto con il servizio clienti: il personale mi ha spiegato perfettamente cosa dovevo sistemare e migliorare.
Il risultato é stato perfetto e ne sono davvero felice!

goed drukwerk tegen een lage prijs

Drukwerk zag er goed uit, snelle levering, goede kwaliteit, ben zeer tevreden over mijn brochures, kom beslist weer terug bij ze.

Zeer slechte service - GOEDKOOP IS DUURKOOP

Dubbelzijdig drukbestand (kerstkaart) besteld, aangekruist en voor betaald.
Echter maar 1 zijde bedrukt. Complete oplage in de prullenbak.
Laatste keer geweest dat ik hier drukwerk laat maken.

do NOT print here, at least if you need decent quality

a part from the VERY bad quality of the printed material, I needed to print a logo on a transparent PVC. The did NOT print the white colour so all the whites were not printed at all, and the colours were almost transparent.
I ask for a refound but they told me they do not print white, even on a transparent PVC.

the same print files were perfectly printed by a local service. I'll never ever print anything else here.

Zeer slechte service vs een bedroevende kwaliteit

Eerst een proefbestelling geplaatst waarvan de kwaliteit er wel mee door kon. Hierna een grotere bestelling geplaatst met meerdere klanten als ontvanger.
1. Platte tekst van de flyers was niet juist overgenomen.
2. Flyers zijn nat gesneden, hierdoor zijn de randen lelijk.
3. kwaliteit is gewoon bedroevend slecht.

Helaas weet de norse zuiderling ook geen oplossing te bieden, maarja hij zal wel wat te verduren krijgen gedurende de dag.

Waardeloos bedrijf met een waardeloze instelling

Heb er één keer m'n drukwerk laten uitvoeren. Het ging hier om dikke 300 gram A4 flyers met speciaal als extra betaalde optie: afgeronde hoeken.
Bij levering geen afgeronde hoeken.
Reclamatie formulier ingevuld, speciaal 50 voorbeeld exemplaren bezorgd bij printcarrier, want van een foto konden ze niet zien wat er mis mee was.
50 voorbeeld exemplaren was ik dus kwijt, dat er geen afgeronde hoeken op de flyers zaten, moest ik maar voor lief nemen.
Van klantenservice of logisch verstand is er geen sprake en wordt afgewimpeld met het simpele wij zijn alleen een administratief bedrijf en moeten ons houden aan de regels van het moederconcern.

Heb me al verschillende keren laten uitschrijven voor de nieuwsbrief, maar ook dat wil niet lukken. Is dan dus ook spam.

Mijn advies ga naar www.drukwerkdiscounter.nl
Hier krijg je wel de service en kwaliteit tegen dezelfde prijs als bij printcarrier.

Low budget, maar drukkwaliteit naar behoren. Service niet mogelijk voor dat bedrag

Veel beoordelingen zijn matig of slecht over Printcarrirer. Lever je echter de bestanden goed aan en weet je waar je mee bezig bent: niets aan de hand. Wij bestellen jaarlijks een kleine 250.000 flyers bij PrintCarrier. Altijd een nette druk. Heb je echter vragen, bellen is bijna onmogelijk. Krijg je iemand aan de lijn, dan hebben ze niet veel zin je te helpen. Het is dus geen service bedrijf die je bestanden naloopt e.d. maar dat staat perfect in verhouding met hun prijzen.

Zeer matige kwaiteit bij printcarrier

Te dun papier, kleuren niet goed, en geen service achteraf!
Goedkoop is bij printcarrier duurkoop!!!! Niet doen dus!

Slechte kwaliteit, slechte klantenservice

Eénmaal besteld bij Printcarrier, verleid door de lage prijzen. Goedkoop is duurkoop: besteld drukwerk was van slechte kwaliteit, karton erg dun en de kleuren waren incorrect: zwart werd bruin-groen en roze lila-blauw, ondanks perfect aangeleverd bestand (gemaakt op gecalibreerde machine), maar dat bleek na contact met klantenservice geen reden tot reclamatie. Dus € 300 uitgegeven aan mislukt drukwerk. Teleurstellend dus. Wel vrij snelle levering, maar geen aanrader.

Is Printcarrier your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?