Prishammeren reviews

Prishammeren reviews

9.5

Super pris og levering

Afsendt samme dag som jeg bestilte - super!!
Gode priser !

Kan klart anbefales!

Super betjening 😊

Super sted at købe værktøj til billige penge. Købte en milwaukee boremaskine onsdage aften og fik den fredagmorgen. Søgte nettet for en bedre pris men kunne ikke finde det bedre. Vil helt sikkert købe der igen 😀

Fantastisk

Dag til dag levering med en stor besparelse! = 5 Stjerner :)

Meget positiv handel, kan varmt anbefales!

Alt i orden fra Prishammeren.dk vil helt sikker handle der igen.

fekk ikkje svar på mail

fekk ikkje svar på mail men etter å ha klaga her fekk eg kjempe service.

superservice

Lynhurtige og kompetente svar. Meget tilfreds! Tak Ryan m.fl.

Perfekt!

Billige varer, god kvalitet og hurtig betjening!

Snabba svar och leveranser

Köpte två maskiner till jobbet och fick dom leverade så fort de kommit i lager och har även handlat privat fick då grejjerna efter två arbetsdagar

Godt udvalg og gode priser - levering til tiden, kun én dag. Har handlet her før og gør det helt sikkert igen - kun ros herfra.

Hurtig og kvali!

Bestilte fredag kl 16 og modtog mit lækre kvalitetsprudukt til dk's billigste pris, lørdag morgen...
jeg har aldrig oplevet så hurtig en levering!
Jeg køber nu kun herfra indtil i sætter prisen op.. Tak

Bestilte en Dewalt boremaskine om eftermiddagen, fik den dagen efter. Kanon service, og billigste sted jeg kunne finde.

Købte en Makita boremaskine og den kom med posten dagen efter ingen problemer. Og så kan jeg ikke finde noget sted det er billiger

Nemt, pålideligt og hurtigt

Bestilte en pandelampe forleden dag. 2 dage efter blev varen leveret. Som man kan læse ud af de andre anmeldelser, er her tale om en webshop som har forstået hvad det er brugeren vil have.
Udover den hurtige levering, og den nemme bestilling, var Prishammeren den suverænt billigste shop i DK hvor jeg fandt Coast HL-27 pandelampen, 397.- inkl levering - det finder man næppe billigere!

Kan klart anbefales!

Prishammeren har strakt sig væsentlig længere end forventet ved køb pandelampe

Jeg bestilte en en LED lenser pandelampe med få dages leveringstid i slutningen af november. Jeg kunne se, at leveringstiden blev udskudt efter ordreafsendelsen. Jeg kontaktede uden de store forventninger firmaet for at høre, hvad det havde at betydning for min ordre da jeg stod for umiddelbart at skulle rejse i en måned og havde brug for lampen i den forbindelse. De fortalte, at de var blevet "brændt" af af leverandøren, men ville sørge for at jeg fik min lampe før afrejse. De valgte en løsning, hvor de bestilte lampen hos en konkurrent til en nogen højere pris, hor de betalte differencen. Konkurrenten fremsender lampen så jeg havde den før min rejse. Jeg er nu tilbage igen og har gjort flittigt brug af lampen.

Handler hér igen

Må jo også lige anmelde herinde, når der er gode oplevelser. Tjekkede sitet herinde før køb for et par måneder siden og var herefter lidt skeptisk før købet. Denne skepsis er dog gjort til skamme nu.
Prishammeren får desværre kun 4 ud af 5 stjerner denne gang, men kunne have fået 5 eller for min skyld 6 stjerner, hvis forløbet havde været en smule anderledes. Desværre måtte jeg selv kontakte dem, da min pakke ikke var dukket op efter den forventede leveringsdato. Jeg talte dog med en meget imødekommende og lidt ydmyg mand, der forklarede at leveringen var blevet forsinket fra leverandøren. Blev som lovet kontaktet senere samme dag med en ny leveringsdato (ikke så langt fra den første) og lovet en ikke ubetydelig anden vare som kompensation oven i hatten med afsendelse samme dag. Den oprindelige bestilte vare ankom også som lovet på den nye leveringsdato. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at der oprigtigt er stor imødekommenhed og ønsker om at tilfredsstille kunderne på bedste vis.
Det eneste lille superærgerlige minus fra tiptop-karakter i hele processen er så bare, at jeg selv måtte kontakte dem, da pakken ikke dukkede op på efter den sidste forventede leveringsdato. Deres computersystem kan måske ikke håndtere ”pop-ups” med kritiske deadlines eller måske det anses for én for tidskrævende proces, at kontakte kunderne, når leverandør eller andet svigter ift. den lovede leveringsdato, men tiden skal jo bruges på det før eller siden, så hvorfor ikke være proaktiv. Det ville være toppen af kransekagen, hvis denne lille og IKKE ubetydelige proaktive handling også blev udført sammen med deres ellers fortræffelige service og tilbud om kompensation, men foruden kommer det desværre til at levne skår i troværdigheden. Forsæt af samme spor. God vind fremover i den hårde konkurrence derude i cyberspace. Det fortjener i. Er sikker på i kan gøre en STOR forskel på servicen, hvor i tilsyneladende udmærker jer. Lave priser er ikke alt, hvis ikke ord og handling følger med ;-)

Ikke som forvente og aftalt

15 november afsendte jeg en ordre med forventning om levering iflg. hjemmesiden 10-14 dage.
Efter flere korrespondance frem og tilbage og om pakken der blev væk, blev jeg lovet at få varen til den nu nedsatte pris på kr. 50,00 samt at der ville lægges en gave ved.
Varen er d.d. 17 december modtaget uden det ekstra lovede.

NB.
Rettelse Ret skal være ret.
Idag 18. december ser jeg at på min konto at der kun er blevet trukket til den lovede nedsat pris, som ikke fremgik at den vedlagte faktura, samt en mail om at den manglende gave vil blive eftersendt Hvorfor jeg har tilføjet en ekstra stjerne.
Forventer også at handle her en anden gang

Reklamation på vare, der er 1 år og 11 mdr. gl.

Jeg havde købt en relativ dyr pandelampe af fabrikat "Ledlenser" type H7R, som jeg blot bruger til hobbybrug. Den blev desværre defekt (med 2 forskellige fejl) 1 år og 11 mdr. efter modtagelsen. Jeg sendte en mail til prishammeren, for at høre, hvordan jeg skulle reklamere over den defekte defekte pandelampe . Den mail fik jeg aldrig svar på.
Jeg returnerede den defekte pandelampe i en pakke incl. et udførligt brev med problembeskrivelse og kvittering, og fik en erstatningslampe fremsendt i løbet af ca. 1 uge. I prishammerens betingelser står der, at de returnerer rimelige fragtomkostninger ved defekte varer, men det er endnu ikke lykkedes mig at finde ud af, hvordan, jeg får fragtomkostningerne (kr. 100 med postdanmark) retur.

Opdatering d. 2013-12-18:
Prishammeren har efter ovenstående anmeldelse vist stor vilje til at afhjælpe ovenstående forhold, så jeg har efterfølgende ændret vurderingen fra 3 til 4 stjerner

Billigt og hurtigt!

Det er første gang jeg har handlet hos prishammeren. Jeg fandt min vare 300kr billigere der.

Fin hurtig levering.

Super handels oplevelse til lave priser!

stærke priser og dag til dag levering, intet at sætte en finger på, handler helt sikkert igen hos Prishammeren næste gang jeg mangler værktøj :)

Prishammeren ApS Details

Prishammeren.dk – DK’s laveste priser på Makita og Dewalt værktøj – spar 30-60% nu

Visit Prishammeren

Call us on: 2721 7878