Prishammeren reviews

Prishammeren reviews

9.5

Hurtig og rigtig god kontakt

God pris til god vare - bestiller og bliver et par dage efter i tvivl om varen er afsendt og blot er gået i stå undervejs, da jeg mente der stod 1 dags levering ved varen - jeg kontakter prishammeren og får at vide at den er kommet på lager og netop er afsendt og at de vil sende en lille gave med som kompensation for ventetiden. Varen er lige modtaget med posten inkl. en rigtig flot gave :-) tusind tak herfra.
absolut anbefalelsesværdig :-)

"Hurtigere end lynet"

Det var bare helt fantastisk så hurtigt det gik - fra jeg bestilte varen til jeg modtog den med Post Danmark!
Jeg vil helt sikkert anbefale alle mine bekendte, at handle hos Prishammeren!
Hilsen
Arly Nielsen

Hurtig problemfri ekspedition

Bestilte en LED lenser P7.2 mandag d. 21/10 kl. 15.34. Pakke afsendt samme dag kl. 17.10, og er leveret idag tirsdag d. 22/10. Det er 100% i orden, og jeg vil uden at blinke anbefale bekendte at handle ved Prishammeren.

Dejlig hurtig levering.

Jeg bestilte en Festool føreskinne og modtog den dagen efter. Utrolig hurtig og dejlig levering. Handler her igen.

SUPER PROFESSIONEL VIRKSOMHED

Efter at være blevet svigtet fra tidligere værktøjspusher fandt jeg prishammeren.dk på nettet og med fair priser.
Bestilte ,en Metabo akku skrue + en akku slagboremaskine, samt 3 stk 5.2ah batterier, til en meget konkurrencedygtig pris.
To af varene var ikke hjemme men blev lovet til ugen efter, så det kunne jeg godt vente på.
Modtog vare igår som lovet, men desværre var det ene batteri defekt.
Mailede en reklamation med det samme og modtog kort efter beskeden: NYT BATTERI PÅ VEJ.
Har lige modtaget batteriet (som i skrivende stund står og snurre i laderen )og returneret det defekte.

Tak for handlen
Mvh.Bo.

Super Service

Havde fået en Makita skruemaskine med tilhørende batteri, som 1½ år senere gik i stykker. Modtog uden videre et nyt batteri, allerede inden det gamle var afsendt.
En forretning der fuldt ud lever op til sit gode omdømme.

Alt som forventet

Jeg bestilte en DeWalt maskine hos dem. De var billigst i DK, og da jeg skulle bruge den med kort varsel, købte jeg trods mulig besparelse på 500,- ved køb i udland hos dem.

Eneste meget lille anke er, at mange konkurrenter tilbyder gratis forsendelse ved køb over et vist beløb, samt at man kan få tilsendt via andre end Post DK.

Fuld valuta for pengene

Jeg købte en håndværkerradio, og modtog den dagen efter, men der manglede en reservedel, som jeg modtog dagen efter, men fandt ud af det ikke var den rigtige, jeg kontaktede prishammeren, der med det samme sendte en helt ny radio
til mig, og sagde at jeg bare kunne beholde den jeg havde modtaget tidligere.
Jeg handler der helt sikkert igen

PERFEKT!

Efter at have læst andres erfaringer samt kigget herinde, tøvede jeg ikke med at bestille hos Prishammeren.

Priserne er kanon gode, også når man sammenligner med flere udenlandske webshops.

Ifb. med leveringen af min specifikke vare, ville jeg bruge Døgnposten og havde tilmeldt mig med selvvalgt ID. Benyttede dette som leveringsadresse, og dagen efter undrede jeg mig over, hvorfor jeg ikke havde fået en SMS med pinkoder til afhentning. Simpelt, havde desværre skrevet forkert ID ved tilmeldingen til Døgnposten, kontra ID'et på pakken, og da jeg kunne se pakken ville blive returneret, kontaktede jeg straks PostDK.
De ville 'forsøge' at stoppe returneringen og få den til genlevering dagen efter, men kunne ikke love noget ... (surprice, det er PostDanmark vi taler om)
Nævnte så overfor Prishammeren at de nok godt kunne forvente at pakken ville komme retur, og jeg kunne nok se frem til først at modtage efter weekenden når den nu skulle sendes påny. Men i stedet foreslog de at sende mig en ny (Uden beregning!) inden de modtog den anden, og derved sørge for at jeg modtager inden weekenden.
Da jeg så endelig modtog maskinen, var det desværre den forkerte, en mindre model og forkert lader, så noget var gået galt i pakningen. Kontaktede dem med det samme som svarede tilbage allerede Fredag aften. Jeg fik af vide at jeg bare kunne bruge maskinen, men lod være og fandt på noget andet, da der ingen grund var til at denne blev stemplet som værende brugt.
Pga. problematikken med det pågældende mærke jeg havde bestilt og sammensætningen af maskine/lader, fik jeg i stedet et tilbud om et andet mærke og samtidigt en bedre maskine med en højere pris - således kunne vi få lukket sagen. Det takkede jeg selvfølgelig ja til!
Så DET er fandme service, hele vejen igennem! Købet var ramt af diverse problemer, først fra min egen side, dernæst deres, men alligevel blev det hele løst til alles tilfredsstillelse.

Vil HELT sikkert benytte denne shop som den primære fremover, og anbefale den til alle som søger kvalitets værktøj til discount priser.

Gid alle webshops ville yde sådan en helt og igennem PERFEKT service.

Gennemført, professionelt

Et af de bedste steder jeg har handlet. Servicen helt i top, og meget hurtig levering.

Jeg købte en del ting, og en enkel var af forkert type, jeg skrev en mail og få minutter efter modtog jeg en mail, hvori de undskylde og skrev at jeg ville have den rigtige dagen efter, og ganske rigtigt. dagen efter var der en ny pakke med det rigtige og et fint bitssæt for ulejligheden.

det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos prishammeren

hurtigt

ingen problemer hurtig levering

Billig og hurtig levering.

Bestilte Mandag kl 17 og modtog pakken næste dag, super.

Prisen var god og billig sammenlignet med andre sider, tak.

Hurtig og perfekt levering.

Jeg bestilte et nyt opladeligt batteri til en boremaskine om fredagen. Inden en ½ time fik jeg besked om, at pakken var klar til at blive sendt.
Den rigtige vare kom med posten om mandagen.
Og prisen - den var meget konkurrencedygtig.
Alt var perfekt.

Utrolig hurtig levering

Jeg bestilte en led lenser P7 kl. ca. 18. Allerede dagen efter ankom den til min adresse. Samtidig er prisniveauet på denne varer hos Prishammeren en del lavere end andre firmaer. Meget flot.

ingen problemer hurtig levering

hey har bestilt en led lenser hos firmaet kl 16.30 om eftermiddagen pakken er modtaget dagen efter. fik bekræftigelse og track and trace sendt med det samme så dejlig hurtig og fin levering og bestillings procees..

kan kun værre tilfreds.

Levering af batteri fuldstændig som aftalt

Viser at de tænker på kunden

Jeg bestile en Metabo akku slagboremaskine. Den kom efter kort leveringstid.
Der manglede dog et håndtag til boremaskinen. Men et opkald til Prishammeren (hvor der ikke var ventekø eller lignende) resultere i, at de med det samme sendte det manglende håndtag plus en lille gave som undskyldning. Så det viser, at de gør noget ekstra for, at skabe tilfredse kunder.

Sådan skal det gøres

Købte en Metabo boremaskine og den var ikke på lager. Lovet afsendelses dag var torsdag og ankomst hos os fredag. Idag er der fredag og maskinen er modtaget. Herligt med en internetbutik der holder hvad de lover. Det er nok ikke sidste gang vi handler her.
Pris var helt i orden.

Enorm god service!!

Prishammeren er til dags dato, det firma jeg har fået den bedste service ved. Jeg bestilte et Makitta sæt tirsdag middag og modtog det onsdag. Og i pakken lå tillige et lille gavekort i form af en minicruise. Sidst jeg handlede hos Prishammeren havde jeg et par tekniske spørgsmål som de var hurtige og præcise til at svare på. Fantastisk service og samtidig lave priser.

Holder hvad de lover....

Jeg er typen der kigger længe på nettet for at finde det bedste tilbud (Dewalt). Havner altid hos prishammeren.dk, idet de har de bedste tilbud. Har på den måde handlet her flere gange gennem årerne og har altid fået en hurtig og professionel service.
Tak :-)

Prishammeren ApS Details

Prishammeren.dk – DK’s laveste priser på Makita og Dewalt værktøj – spar 30-60% nu

Visit Prishammeren

Call us on: 2721 7878