Prispresseren reviews

Prispresseren reviews

9.2

Korrekt navn

priserne er i bund og service i top, bare køb løs.

MEGABILLIGE Parfumepriser

Jeg har nu for anden gang bestilt parfume, som er meget billigere end både lufthavnens taxfree butik og hos flyselskaberne !!
Ydermere har jeg kunnet få nogle af mine "gamle" mærker, som jeg ellers ikke har set andre steder i flere år.
Begge gange kunne jeg hente varerne dagen efter bestillingen hos GLS, så det kan ikke gøres bedre-
Min varmeste anbefaling til Prispresseren.

Se dig for inden du rejser

Har lige været en tur i Tyrkiet. Inden min afrejse, undersøgte jeg, hvad min ynglings eau de toilette, Red Door, kostede i den taxfrie zone i lufthavnen. Prisen var kr. 476,00 for 100 ml. (20% under Cityprisen)
Syntes det var lige i overkanten, så derfor undersøgte jeg via nettet, hvad varen kostede via netbestilling. Her stødte jeg på prispresseren. Den samme vare kostede her kr. 336,00. Leveret fragtfrit. Varen i lufthavnen var måske i en anden smart emballage/flaske, men hvad betyder det.
Den er nu købt hos prispresseren, og det er absolut ikke sidste gang, jeg køber hos dette firma. Ikke kun på grund af prisen, men også på grund af servicen.

Birgit Olsen

Absolut perfekt service!!!

Bestilte 10 x Escada Sentiment, disse perfumer er udgået og er næsten umulige at købe i Danmark. Men kontaktede Prispresseren.dk som skaffede dem hjem til mig og til en rigtig god pris.

Kan varmt anbefales, og hvis i ikke kan finde den ønskede vare i deres webshop, så kontakt dem! Det kan da være i er lige så heldige som jeg var :)

Takker

Lækkerier!

Bestilte mandag middag, og blev leveret næste dag. SÅDAN SKAL DET VÆRE!

Super tilbud, levering næste dag.

Har sparet 50.- pr. LEGO STARWARS julekalender 2013. Jeg bestilte to stk, de kom ind ad døren næste dag. Tak, julen er allerede kommet hjem til os.

Fantastisk service

Bestilte torsdag eftermiddag den 12/9 (1600) to kabler og et keyboard til Ipad mini

Disse ting blev leveret til mig lørdag som ønsket, men desværre var keyboardet defekt ved levering

I mellemtiden havde jeg prøvet et keyboard fra logitech til den 3 dobbelte pris og valgt at bestille sådan et istedet.

mandag morgen kontakter jeg Prispresseren pr mail omkring fejlen på produkter og hvordan jeg skal returnere det.

Omkring 2 minutter senere ligger der en mail med en beklagelse og beskrivelse af hvordan jeg skal returnere. Samtidig skriver de at pengene bare returneres til min konto når varen er retur ved dem.

Det er nok den hurtigste og mest kvikke service jeg nogensinde har oplevet og det skal firmaet have ros for.

Jeg har handlet ved dem før og jeg vil klart handle der igen.

SÅ stor ros til firmaet og Personalet i kundeservice

Købte en parfume der ikke kan fås billigere nogen andre steder.
Bestilte søndag aften, modtog tirsdag med postDK. Det kunne ikke være bedre.
God info på mail og lækkert man selv kan vælge fragt metode.
Det er ikke sidste gang jeg handler her.

Kan nok ikke gøres bedre.

Efter lidt startvanskeligheder og misforståelser fik prispresseren løst problemerne på bedste vis.

Har handlet hos dem 2 gange nu, og det fortsætter jeg med og anbefaler dem gerne til andre.

Super Prispresseren, fortsæt bare på den måde... (Y)

Great layout, 50/50 products

I bought an iPad 4 charger and a pen. The pen was excellent, no problems, but the charger doesn't always work. It can only charge 10% at a time, which is frustrating. The service is fine, nothing special, but not bad either. In general the site is OK, but iI was disappointed with the quality of the charger (although it's a very cool pen!).
Just remember to check your products before throwing the bon away, and you'll be just fine.

Et mest fleksibel internet firma jeg kender...

Nemt at bestille, nemt at fortryde, nemt at bytte, alt er nemt...
Kan det være mere nemt at handler i Prispresseren.dk?!

Suveren SERVICE

Fin hjemmeside, gode priser og tilbud,fin service,informerer omgående,hurtig ekspedition. Det kan vist ikke gøres meget bedre, stor erkendelse til Prispresseren

Jeg købt Parfume os Prispresserne Jeg synes den bedste levering & bedste service & bedste kvalitet Jeg anbefale jer til at købe os dem

Mega fedt!!!

Det var bare så fedt at jeg bestilte det kl 10 om morgenen en fredag og næste dag en lørdag ankommer pakken i postkassen! Så fedt at handle hos dem! Det gør jeg helt sikkert en anden gang!

Super hurtig levering og service

Dag til dag bestilling og levering bare i top.
Nu glæder jeg mig bare til telefonen kommer, nu er cover klar til den.
Burger helt klart prispresseren frem for mytrendyohone fremover.

Intet at sætte fingeren på!

Jeg bestilte en gave til min mor, som bestod i nogle covers og beskyttelsesfilm til hendes nye (og første) smarthphone.
Da de ikke skulle leveres til hendes adresse, da hun ville opdage det og jeg ikke var hjemme, fik jeg sendt den til min lokale kiosk mand i stedet - uden problemer! Jeg skulle bare oplyse et nummer, som jeg havde fået i en mail dagen før.
Da jeg så åbnede pakken, var alt perfekt pakket ind og ingen af tingene fejlede det mindste. De havde oven i købet lagt en lille Toblerone chokolade i pakken!
Det tog kun 2½ døgn fra jeg bestilte, til jeg stod med varerne i hånden.

Har anbefalet Prispresseren til alt og alle og vil absolut være mit foretrukne sted at købe - både pga. kvalitet og pris!
Har akkurat sendt en ny bestilling ind, på nogle flere gadgets til min egen telefon og nu glæder jeg mig til at se om denne oplevelse, bliver lige så succesrig, som den forrige! (:

Super duper

Det er nok det bedste sted jeg har handlet til min mobil.. Det er bare så perfekt...

De bedste priser, samt den hurtigste levering

Jeg har købt et cover til min nye telefon hos prispresseren.dk, og var overrasket over den usædvanligt hurtige levering!
Jeg bestilte varen onsdag formiddag, og havde modtaget den 24 timer efter. Super fedt, da jeg ellers ikke var glad for at tage min nye telefon i brug uden et beskyttelsescover. Priserne er også helt i top, og de 25 kroners fragt er hver øre værd, når leveringen er så tilfredsstillende.

Fortsæt det gode arbejde! :-)

Super sevice, billige priser og super hurtig levering :-)

Jeg har handlet meget hos prispresseren. Priserne er altid meget lavere end andre steder. Har især købt meget lego til min søn hvor jeg har sparet flere hundrede. Servicen er altid i top, man får svar med det samme hvis man har et spørgsmål. Super hurtig levering, har altid modtaget pakken dagen efter. Vil klart anbefale andre at handle her :-)

VH Anne Wagner

Hurtig og nemt og billigt

Jeg bestilte min vare fredag eftermiddag og fik den leveret lørdag morgen.

Prispresseren.dk Support

Om virksomheden

Et fantastisk koncept, der bygger på, at du er med til at skabe successen. Sammenhold gør stærk - den e-handlende forbruger i dag er meget prisbevidst, og det er grundtanken bag beslutningen om at skabe en hjemmeside, hvor brugerne har stor indflydelse på sortimentet og pris. Det sker eksempelvis via spørgeundersøgelser og en åben kommunikation mellem brugerne og personerne bag

www.prispresseren.dk

Vi håber at du vil være med til at presse priserne på en masse spændende produkter.

Visit Prispresseren

info@prispresseren.dk tlf. 31 125 126

Call us on: 31 125 126
We live here: Nørholmsvej 147 C
9000 Aalborg

Fuld returret & garanti

Vi tilbyder selvfølgelig alle kunder der handler i shoppen fuld returret & garanti.