Privatbetaling reviews

Privatbetaling reviews

8.9

fungerer perfekt

Super fint, og rigtig rart med denne sikkerhed når der betales til private, feks ved køb på DBA.

super nemt og godt

Har brugt det og det virker, er dejlig nemt at bruge også har både sælger og køber sikkerhed. Bruger det gerne igen helt sikker.

Hurtigt nemt og billigt.

Hele handlen gennem Privatbetaling.dk foregik 100%, som de skriver på deres side. Som sælger havde jeg mine penge dagen efter køber havde modtaget varen (og det er jo bankerne, som bruger den ene dag på at skubbe penge rundt).

Hurtigt og smertefrit - samt sikker handel

Foruden at det giver mig både sælger og køber væsentlig bedre sikkerhed ved en handel, så gik det også ret hurtigt. Transaktionen blev oprettet ved Privatbetaling den 20., pakken blev sendt den 21., køber modtog pakken den 22. og samme dag stod pengene på min konto. Det er klart det vil tage længere tid hvis køber bruger lang tid på at logge på privatbetaling og markere pakken som modtaget, men hvis man gør det efter bogen, så går det altså hurtigt.

God handel

Køb af mobil fra den blå avis. Alt forløbet ok.

Sikker handel over store afstande

Havde brug for en sikkerhed ved en handel og det må man sige at privatbetaling.dk har levet op til.
Der mangler fortsat at blive lavet nogle ting der gør det endnu mere sikkert og brugervenligt men det regner jeg med at kommer i fremtiden.
Brug det i stedet for hovedløst at overføre penge på forskud for en vare som du muligvis aldrig ser.

Transaktion nr. PYA671426

Jeg kan på ingen måde anbefale sælgere at bruge dette firma her.
De går ind og direkte styre din handel det vil sige at på den måde du arbejder som sælger den bryder de og du skal i stedet for følge deres måde at gøre tingene på absolut ikke rimeligt.For det andet så får din køber varen 5 dage før du overhoved får din betaling for varen heller ikke rimeligt.
Jeg kan godt se det for køberens side af at de er mere sikre på den måde her.
Men nu skal det jo ikke gå ud over alle sælgere at der er nogle røgne bær imellem og det gør det netop med deres system her.
Jeg kunne ikke drømme om at acceptere en bank overførsel på den måde her en gang til vis en kunne skulle bede om det.
Man skal bruge alt for meget tid på at acceptere de mails privatbetaling sender ud.
Så et rigtig godt råd til alle sælgere lad vær med at bruge privatbetaling.
Vh Alex
Privatbetaling

Reply from Privatbetaling

Denne anmeldelse er blevet rapporteret til Trustpilots kundeservice. Hele mailudvekslingen er sendt. Det er simpelhen for useriøst det du skriver.Du har fået en 100% korrekt behandling, og din betaling er sat til overførelse torsdag morgen (23/9) som du fik forklaret i mail.Dit problem er at du ikke gider/evner at læse de forretnings betingelser igennem inden du siger ja til dem, og det har du meget svært ved at forstå er dit eget problem. Det står tydeligt mange steder på Privatbetaling.dk hvordan systemet virker.Denne anmeldelse du har skrevet handler kun om at sværte vores navn og forsøge at ødelægge vores system.Jeg forventer Trustpilot, nu de har fået samtlig mail, sletter en sådanne anmeldelse. MvhChristian WiggersPrivatbetaling.dk

Fuldstændig problemfri handel

Da Post Danmark har afskaffet efterkravsproduktet, skulle vi kigge os om efter et alternativ. Som købere ønskede vi sikkerhed for, at den vare vi købte via dba.dk var i overensstemmelse med det lovede.
Vi googlede os til privatbetaling.dk og vi må sige, at det har fungeret 100% uden problemer. Kan varmt anbefales.

Sikkerhed og god service ved nethandel

Privatbetaling.dk virkede rigtig godt for mig. Jeg oplevede god service, hurtige svar, og desuden er det en rigtig god sikkerhed at bruge dette firma, hvis man skal handle over nettet med andre privatpersoner. Selvom det kan være en smule besværligt pga. den kommunikation frem og tilbage mellem køber og sælger, så er det det hele værd. Jeg vil kraftigt anbefale andre at bruge det...

Super system... undgå at blive snydt

Igen en rigtig god oplevelse. :-) :-) Kan kun anbefales at bruge Privatbetaling.dk som jeg har brugt flere gange. Jeg har også oplevet at en sælger ikke ville handle via Privatbetaling.dk, men kun hvis jeg overførte pengene direkte til hans konto og det kunne jeg jo kun tolke som at han ikke havde rent mel i posen....

I øjeblikket har der været en del i medierne om snyd ved handler i DBA og Gul og Gratis. Jeg forstår bare ikke hvorfor der aldrig er nogen medier der henviser til denne fantastiske service, som netop kan være med til at minimere snyd ved handler mellem private.
...og hvorfor henviser DBA og Gul og Gratis ikke selv til Privatbetaling , men det er måske fordi de selv har noget på vej !??

Kan kun anbefale Privatbetaling.dk at lave noget mere reklame for sig selv, for konceptet er der helt sikkert brug for, og kunder er der masser af. Folk ved (desværre) bare ikke at I findes.

Supernemt og trygt!

Dejligt at kunne handle trygt mellem privatpersoner igen!
Post Danmark synes ikke længere det er deres job at sikre at private kan handle sikkert og har droppet efterkrav som en mulighed.
Privatbetaling er nem at betjene og man kan billigt sikre sig at man får hvad man har bestilt før pengene overgår til sælger.
Dejligt initiativ!!!

Fremtidens betalingsform

Privatbetaling.dk er simpelthen guld værd ved nethandel!

Sikkert, hurtigt og nemt

Jeg har brugt PrivatBetaling.dk til at købe varer på DBA.dk og derved undgå at blive snydt af dem der sidder i den anden ende.

Systemet er ganske enkelt genialt.. =)

Visit Privatbetaling