Privatgrossisten.dk reviews

Privatgrossisten.dk reviews

9.0

Selv 2 år efter at varen er købt er servicen fantastisk

Mit dejlige brusersystem fra Grohe gav efter 2 år kun meget varmt vand! Jeg var ikke klar over, at hvis man ikke "masserede det" kunne man risikere, at det sætter sig fast.
Godt nok ærgerligt. Ringer til Privatgrossisten og taler med Claus. "Jeg finder lige ud af, hvordan, vi får løst det". Et par dage efter kommer der en VVSer fra Grohe - skifter termostaten ud gratis - sådan!
Det er ikke svært at købe billigt på nettet, men når det kommer til service skilles fårene fra bukkene. Privatgrossisten vil jeg til enhver tid betro mine vvs indkøb. Tusind tak for en fantastisk service.
mvh - Per

Second to none

En rigtig god oplevelse lige fra starten på den gode hjemmeside. Baderumsmøblerne ankom i løbet af få dage , flot ! .... selvom intet advis om afsendelse men dog kontakt fra fragtmanden.

fuldstændig fantastisk service

Jeg oplevede en fuldkommen fantastisk service i går da jeg købte et brusearmatur. Privatgrossisten prismatchede produktet mod andre netbutikker. Så i løbet af 20 min havde jeg det armatur jeg havde forelsket mig i til den rigtige pris. Claus har ligeledes sørget for at jeg får leveret varen allerede i morgen, hvor alle andre urokkeligt havde op til 14 dages levering. VAren bliver sendt direkte fra leverandøren for at vinde tid.
Det er en service som denne der gør at man en anden gang får lyst at handle med privatgrossisten. KH Susanne

Uovertruffen kundeservice!

Købte et hængetoilet fra Royal Scandinavia gennem Privatgrossisten. Økonomisk var der dog ikke råd til at få lavet badeværelset færdig, og da vi så to år efter skulle have toilettet op, knækkede et af beslagene under montering. VVS'eren kunne ikke gennem nogle af sine kontakter få fat i nye beslag, men blev ved med at løbe panden mod en mur, fik tilsendt forkerte belsag mm. Således prøvede jeg at få beslaget gennem Privatgrossisten, der hjalp, selvom toilettet var købt for mere end to år siden, og reklamationsretten egentlig var udløbet.

Claus F hos Privatgrossisten har brugt 3½ måned (!!) på at få Royal Scandinavia til at finde og sende det rette beslag til toilettet (som stadig er i produktion). Det lykkedes endelig at få beslaget med posten i går, og nu hænger toilettet, som det skal. En STOR tak til Privatgrossisten for at yde en uovertruffen kundeservice!

Perfekt handel

Hurtig professionel behandling.
Kan ikke være bedrre

Klar besked om den købte vare ved telefonisk henvendelse - vareinformation opdateret på hjemmesiden efterfølgende.
Super vare, hurtig levering, laveste pris!

Perfekt på alle leder og kanter

Jeg har købt en masse varer hos Privatgrossisten. Gode priser, og top service. Varerne leveres til tiden. Henvendelser besvares prompte, og det samme gælder evt. reklamationer. Meget fint sted at handle - kan varmt anbefales.

useriøst firma

havde bestilt en brøndkarm og et dæksel.Da der var gået en uge uden at jeg havde modtaget varene , ringede jeg til firmaet.Jeg fik at vide at jeg havde bestilt et dæksel som ikke passede til brøndkarmen og at de havde sendt mig en mail. Den mail havde jeg aldrig modtaget, men vi blev enige om at de skulle finde det korrekte dæksel og sende det med det samme. En uge efter havde jeg stadig ikke modtaget varene.Jeg ringede derfor igen til firmaet og denne gang fik jeg en længere søforklaring jeg ikke kunne bruge til noget.Jeg valgte derfor at annulere min ordre.
Om det var fordi firmaet ikke havde varene eller ikke vidste hvordan man sender fragt, ved jeg ikke.
Mit råd til andre er ; find et andet sted at handle hvis du skal købe brøndgods.

Snyd at reklamere med gratis fragt og så tage et gebyr på 85 kr

Jeg synes det er snyt at de når man overvejer at vælge deres vare først skriver gratis fragt, og så når man kommer længere frem i processen så viser det sig at det koster 85 kr i ekspeditionsgebyr.

Perfekt levering af Danfoss termostater

Bestilte varene søndag den 12.02 og modtog dem her idag den 14.02. med fragtmand.
Igår kontaktede jeg firmaet og kan kun sige en meget positiv og hurtig behandling. Priserne er også helt OK, så min bedste anbefaling.

Fuld tilfredshed!

Brugte en del tid på at google det jeg skulle bruge ( kendte hverken mærke eller type ) så måtte bladre igennem billeder til jeg fandt det jeg søgte. Kunne nu søge efter varens varenummer og her dukkede Privatgrossisten op! Efter at have tjekket hvem der var billigst ( fragt, vare, ekspedition ) og hvad man ellers kunne falde over.. ja så endte jeg med at bestille hos Privatgrossisten! Bestilte Onsdag aften, fik besked med trackingnummer Torsdag.. og modtog min pakke Fredag! Kunne ikke være nemmere :-) +++++

Super hurtig og professionel service

JA jeg bestilte mange vare trykket på send kanppen og bingo så var varene her. de er hurtige og så læser de også i deres bemærkning- felt.
super duper!!!!

Super priser og service

Hjemmesiden er meget informativ. Professionel telefonbetjening.

Super service - Top klasse

Hurtig effektiv rådgivning via mail - samt vare kom som aftalt dagen efter. Hvorfor stå i Bauhaus og tale med en som ikke ved besked, blot at køre 28 x 2 km og så sikkert vente 5 uger på levering af den dims de ikke har på lager.....Kan kun anbefale dem.

topkarakterer fra mig

Jeg har igennem årene handlet flere gange med Privatgrossisten - første gang med alle VVS-materialer til nyt badeværelse, og derefter et par gange med enkelte andre dele.
Servicen er i top, leveringen er i top, ja ALT ER I TOP, så jeg kan virkelig anbefale andre at handle her.

De er bare super gode og Profesionelle

De svarer lynhurtigt på mails - hvis man forespørger på varer man ikke umiddelbart kan finde på privatgrossisten.dk. Der er altid hjælp at hente.
Super god behandling. Kan varmt anbefales :-)

Service excellence!

Handlede for første gang med Privatgrosissten.dk - har tidligere handlet med LavprisVVS og BilligVVS, men aldrig oplevet så god service som hos Privatgrossisten!
Det var både hurtigt, super kommunikation og rådgivning på et relativt begrænset køb på ca. 600 kr. (Rockwool lamelmåtter)
Jeg handler fremdeles med Privatgrossisten.
Bh. Michael R

Topklasse - både på pris, service og troværdighed.

Privatgrossisten leverer hvad de lover, til tiden og til den aftalte pris. Privatgrossisten evner, som en af de eneste netbutikker jeg har anvendt, at levere personlig service og professionel opmærksomhed. Jeg har nu indkøbt alt "VVS-hardware" til både renoveringen af vores gamle badeværelse samt alt til vores helt nye store "velværebadeværelse" - alt ialt faktisk ret mange delordrer. Og på trods af, at jeg i den grad har fortjent titlen som årets mest besværlige kunde, så har jeg kun mødt forståelse, humor og udstrakt service. Jeg kan ikke forestille mig at handle VVS andre steder - og hvorfor skulle jeg også det. Privatgrossisten har næsten alt - og resten kan skaffes.

Rigtige varer til rigtig tid og pris

Altid en fornøjelse at handle med Privatgrossisten. Gode tilbud på pakker og meget fin opfølgning pr. mail eller telefon, hvis der er afvigelser i levering eller der skulle være en fejl i produktet. Kan klart anbefales til alle, der måtte have lyst til at spare penge og få god service.

Privatgrossisten Details

Et stort udvalg af Billig Bad og VVS, nettets bedste service og de bedste priser. Der er altid penge at spare på Bad og VVS på Privatgrossisten.dk

Visit Privatgrossisten.dk

We live here: Tigervej 12