Privatsikring A/S reviews

Privatsikring A/S reviews

7.1

Super service og hurtig erstatning!

Anmeldte skaden i går, fik erstatningen i dag. Det er dælme god service!

Altid søde

De er altid søde og de er hurtige til at erstatte :)

Manglende svar

Når man sender opgørelse ind til Privatsikring efter et skadesforløb og ikke hører fra forsikringsselskabet indenfor 14 dage - og derfor sender et nyt brev, får man så efterfølgende en mail om lange behandlingstider i selskabet.
Så var det mindste, man da kunne gøre at sende en bekræftelse på at opgørelsen var modtaget og man kunne forvente en behandling indenfor xx antal dage!

Hej John,
Vi ønsker at afslutte vores kunders sager så hurtigt som muligt, og jeg beklager, at det ikke er sket i dit tilfælde. Jeg sender dit forslag videre til mine kollegaer, så vi kan se, om der er mulighed for at forbedre vores kommunikation.

Hurtig hjælp

Da min Ipad var blevet skadet. Fik jeg uden problemer penge til en ny. Da min model så viste sig og være udgået, fik jeg indenfor en halv time mere i erstatning, så jeg kunne købe en anden model. Super god behandling og meget venlig og imødekommende medarbejder jeg havde kontakt med.

Hej Elisabeth,
Tak for de rosende ord. Godt at det lykkes at finde den rigtige model, så du hurtigt kunne få erstatning for din iPad.

Utrolig Hjælpsomme

De gange jeg har haft brug for Privatsikring A/S hvad enten det hat været i forbindelse med en skade eller et spørgsmål eller andet i forbindelse med forsikrings spørgsmål,har de altid været utrolig søde hjælpsomme og så jeg kunne ikke tænke mig et andet selskab.
Og så har de en world-wide rejseforsikring oven i :0)))

Hej Pia,
Godt at høre, at vi kunne hjælpe dig godt på vej, når du har haft en skade eller et spørgsmål.
Bedste hilnser, Kia

SUPER A+ * * * * *

20 min efter jeg havde anmeldt skaden , lå der en afgørelse om erstatning i min mailboks, det giver :) :) :) :) :)

Hej Henrik,
Tak for smilene.
Bedste hilsner, Kia

Venligt personale og hurtig betjening

Jeg er meget tilfreds med Privatsikring, som har givet mig venlig og hurtig hjælp og betjening efter indbrud i mit hjem. Ingen irritation, hverken over Privatsikrings personale eller deres hjemmeside.

Hej Kurt,
Godt at høre, at du er tilfreds med vores service og information på hjemmesiden.

Stormen 9.dec 2013 / 5 marts 2014

Jeg anmelder skade på tag ( Det er tegl fra 1931), Der er smuttet 5-6 sten og de bliver lagt på og nu mener forsikringen at det er det... Men de vand skader der er på mit loft og vægge og vindueskarm. Det vil de ikke lave...
Der kommer stadig vand ind igennem loftet,. men taksatoren mener at det er fordi mit tag er gammel og slidt...
De har ikke engang været oppe og tjekke om isoleringen har taget skade og om det skal skiftes.... De har ordnet mine tagsten og så må alt det andet ligesom være mit problem...

Det syntes jeg bare ikke er i orden . Jeg har ikke forsikringer for , når jeg så endelig skal bruge min forsikring, så ikke kan få udbedre skaderne...

Vil lig understrege at min første sal blev helt renoveret i 2008 og nu er det ligesom ødelagt.

NYT NYT NYT

Jeg har i dag haft en tømmer ude for at kigge på mit tag...
Han har fundet nogle skader på tagstenene og så fandt han en stor skade på en af tagstenene på syd siden af taget hvor vandet er kommet direkte ind og har så lavet skader på loft og vindueskarm og lister.Han fortæller at den "store" skade er Ca. 0,6 cm i bredden og en hel tagsten i længden. Så der kan der ikke være tale om sivskader.

Derfor mener jeg ikke at sagen kan afsluttes uden at jeg får repareret de skader der er forvoldt indvendig, som følge af manglende reparation af føromtalte tagsten..tagstenen er nu blevet repareret, af den tømmer der var her i dag...

Jeg vil meget gerne vide om jeg skal sende regningen til jer eller om jeg skal sende den til det firma der skulle forstille at udbedre skaden...

BESVARELSE FRA PRIVATSIKRING......
Hej Fam Godiksen.
Tak for mail med oplysningerne.
Der er tale om indsivningsskader som ikke er dækningsberettiget
skadesårsag.
Vi må derfor fastholde afvisningen af skader forvoldt ved utætheder i taget
begrundet i manglende og slidt fugemateterialer i tagdækningen.
Jeg kan derfor ikke ændre tidl rapport......

Hej Käte,
Vi skal beklage, at du ikke er tilfreds med vores håndtering af din skade. Det er selvfølgelig vigtigt, at skaden bliver udbedret bedst muligt. Vi har ikke mulighed for at gå nærmere ind i din sag her på Trustpilot, men hvis du skriver til privatsikring@privatsikring.dk med dit kundenr, har vi mulighed for at se nærmere på din sag.

Stavnsbinding af kunderne

Mig og min kæreste er flyttet sammen og vi skulle have samlet vores forsikringer det samme sted. Vi valgte, at alle vores forsikringer skulle samles hos mit forsikringsselskab, så vi opsagde indbo- og ulykkesforsikring hos Privatsikring. Dette blev gjort i august og vores nye forsikringer trådte i kræft 1. november. Så kommer der en regning fra Privatsikring i december på begge forsikringer! Vi tager telefonisk kontakt til Privatsikring og fortæller dem at forsikringerne er opsagt i august og at vi nu er kunde i et andet selskab. Privatsikring kan godt se, at vi har sendt en opsigelse, men den er blevet afvist (dette er der jo selvfølgelig ikke blevet givet besked om og ej heller en begrundelse!). Da vi så forsøger at gøre det over telefonen, med henvisning til, at det også er gjort skrifteligt, så får vi at vide, at man ikke bare kan opsige en inboforsikring, så det kunne de ikke gøre noget ved(de var så ubehøvlede og nedladende - kundeservice er vist ikke et begreb de har lært hos Privatsikring)......hvad fanden sker der!! Det er først da vi kontakter vores nye selskab og får dem til at ringe til Privatsikring, at vi kan "få lov til" at opsige vores forsikring!!
De opsiger så kun inboforsikringen viser det sig, da de sender en rykker i januar, fordi der ikke er betalt ulykkesforsikring.....vi ringer igen og igen får vi bare besked på, at de har afvist opsigelsen, fordi man ikke bare kan opsige en forsikring......det er hvad jeg kalder stavnsbinding. Igen måtte vi få vores nye selskab til at tage kontakt.
Vælg ALDRIG Privatsikring, hvis du tror det kan blive aktuelt med overflytning til et lidt mere servicemindet selskab!!

Hej Camilla,
Først og fremmest vil jeg gerne beklage, at du har haft så mange problemer med at opsige dine forsikringer hos os. Det ligger os meget på sinde at levere god kundeservice, og det er virkelig ærgerligt, at det ikke er sket i din sag. Vi vil rigtig gerne se på, hvad der præcis er sket i din sag, så vi kan undgå lignende sager i fremtiden. Du er derfor meget velkommen til at skrive til riv@privatsikring.dk med dit kundenr., så kontakter vi dig direkte. Endnu engang vil vi gerne beklage ulejligheden.
Bedste hilsner, Kia

Perfekt behandling af skjult rørskadeforsikring

Jeg kan bare anbefale dette forsikringsselskab. Ingen problemer af noget art
med erstatning. Både anmeldelsesfase samt kontakt m v og udførelse af skaden
har kørt perfekt. Til slut brev om afslutning og afregning til håndværkere - det fungerer
bare.
En glad forsikringstager.
Ib E Andersen

Hej Ib,
Vi er rigtig glade for at høre, at du er så tilfreds med vores service. Tak for anmeldelsen.

Perfekt forsikringsselskab

De er bare gode, de reagere hurtigt hvis man har en skade, der er aldrig andet en god hjælp fra dem, hvis man har spørgsmål. Vil gerne anbefale dette selskab til alle

Hej Jette,
Mange tak for din anbefaling.
Bedste hilsner, Kia

Helt igennem prof. og hurtigt service

Havde en stormskade fra her i december, ringede ind til privatsikring og oplevede kun hjælpsomhed og venlige medarbejdere. Alt blev ordnet lynhurtigt. Kan kun anbefale Privatsikring.

Mvh Søren

Hej Søren,
Vi er rigtige glade for at høre, at vi så hurtigt kunne hjælpe dig.

Taksatorhjælp

Mit første møde med privatforsikring, efter brandskade, var uheldig. Telefonpasserne kunne tydeligvis ikke forstå min situation, det var først, da jeg kom " i det røde felt ", at der skete noget videre med min sag.
Da taksatoren kom, faldt det hele "på plads", og der blev videre ekspederet, så jeg nåede at holde jul i mit hjem Jeg havde tænkt på at skifte forsikring når denne sag var ordnet.Jeg har kun været kunde i 1 år, i det forrige selskab, som jeg har haft i hele mit voksne liv, har jeg haft 3 skader, jeg skiftede kun, fordi banken anbefalede det, så det er jo ikke fordi, at jeg har så meget, at gøre med forsikringerne.
Birgit Ovesen
Kornvænget 2
9310 Vodskopv

Hej Birgit,
Det er da rigtig ærgerligt, at du ikke synes, at vi tog din situation alvorligt. Det beklager jeg. Men er glad for at høre, at I efterfølgende fik løst sagen.

Hurtigt

Det gik hurtigt.. Dog en smule irritation fra min side, da jeg ringer ind(en af gangene) og får en herre i røret det knapt gider snakke med mig.. Ellers fint

Hej Line,
Godt at høre, at vi hurtigt kunne løse din sag, men da ærgerligt men den lidt kedelige samtale.
Bedste hilsner, Kia

Eksemplarisk kundeservice, hurtig behandling af skader!

Jeg har været uheldig flere gange gennem det seneste år med indbrud i hus, mistet kuffert ved rejse, fået stjålet cykel, skader på hus og HVER gang har jeg talt med dygtige og behagelige ansatte ved Privatsikring, som har ydet en yderst tilfredsstillende og hurtig service.

Hej Brian,
Det er aldrig rart at blive ramt af uheld, men godt at høre at vi hurtigt har kunne hjælpe dig videre.
Bedste hilsner, Kia

Rigtig hurtig og super service/sagsbehandling

Hvis man uheldigvis har været ude for en skade eller tyveri, så er Privatsikring meget hjælpsomme og giver en rigtig god/hurtig service.
Jeg kan kun varmt anbefale Privatsikring til andre...(O:

Lennart

Hej Lennart,
Mange tak for anbefalingerne - godt at høre at du er tilfreds med vores service.
Bedste hilsner, Kia

Hurtig, nem og meget tilfredsstillende service!

Jeg opdagede min cykel var stjålet fredag eftermiddag. Registrerede det online på hjemmesiden kl. 20.30 fredag aften (hvilket i øvrigt var meget simpelt og nemt, selvom jeg aldrig har prøvet det før. Og dejligt at jeg ikke behøvede at vente til mandag morgen med at komme igennem på telefonen).
Jeg forventede, at der mindst ville gå et par uger inden jeg hørte noget. Særligt med tanke på, at der for nyligt har været storm i DK, og at der derfor er tryk på skadesanmeldelser i samtlige forsikringsselskaber pt.
Til min store overraskelse modtog jeg allerede tirsdag frokost en opgørelse over min godtgørelse og info om udbetaling af skadesbeløb! Dvs. det kun har taget Privatsikring 1½ arbejdsdag at håndtere min anmeldelse! Det er ud over al forventning!
Jeg er meget imponeret og ovenud tilfreds med forløbet!
Og jeg har allerede genfortalt forløbet og anbefalet jer til 2 af mine bekendte.
Tak for en super god oplevelse - i en ellers meget træls situation!
Mh Marie

Hej Marie,
Mange tak for anbefalingerne til bekendte. Ja stormen kan give lidt længere ekspeditionstid, men godt at høre at det ikke påvirkede din sag, så du hurtigt kunne få en ny cykel.

Ikke pengene værd.

Har kun haft besvær med privatsikring.
havde 2 skader
den første på bil i forbindelse med indbrud. de dækkede ikke.
den anden skade var vandskade på hus. det kostede mig 45000 og få lavet. privatsikring vurderede det til 2400.
har nu opdaget at min lønforsikring ikke er opsagt. har prøvet 2 gange at opsige den på mail. men dette er ikke lykkedes.
aldrig mere privatsikring.
urimlig behandling.

Hej Niels-e,
Jeg skal beklage, at du ikke har været tilfreds med vores service i forbindelse med dine skader. Vi vil gerne undersøge, hvorfor det ikke er lykkes dig at opsige din forsikring pr mail, da vi ønsker at give vores kunder den bedste service. Du er derfor velkommen til at skrive til privatsikring@privatsikring.dk med en kort beskrivelse af sagen.

Hurtig sagsbehandling

2 timer efter jeg havde anmeldt skaden online, lå der en afgørelse om erstatning i min mailboks, med adgangskode til at indløse erstatningen. Fornemt!

Hej Lone,
Vi er glade for, at du sætter pris på vores hurtige håndtering af din sag.

Super god behandling

Jeg har i forbindelse med indbrud for første gang haft brug for min forsikring.
Første møde i telefon ved anmeldelse var god og personen var forstående for at jeg stadig var påvirket af oplevelsen.
Taksatoren som besøgte mig, var utrolig venlig og meget hjælpsom - også til forbedring af sikkerhed for ikke at få indbrud igen.
Alt i alt en super god behandling og dermed god afslutning på en negativ oplevelse - at have indbrud.

Hej Katja,
Det er aldrig en rar oplevelse af have indbrud, men vi er glade for, at du har været tilfreds med vores rådgivning og håndtering af din sag.

Privatsikring A/S Details

Forsikringsselskabet Privatsikring A/S har indgået et samarbejde med Lokale Pengeinstitutter om tegning af forsikringer til privatkunder. Det betyder, bankforretninger og forsikringer kan ordnes fra det samme sted. Pengeinstituttet tager sig af selve tegningen, og Privatsikring ordner skadebehandlingen og alt det forsikringstekniske.

Visit Privatsikring A/S

We live here: Gl. Kongevej 60