Procleansegold reviews

Procleansegold reviews

6.1

Rene svindel

Jeg bestilte nogle prøve pakke, som jeg ikke har fået brugt endnu(tører ikke!)
De første pakker kostede mig ikke mere end 50 kr. tror jeg, men efter 16 dag fik jeg pillerne, MEN MEN MEN hvis man ikke siger dem INDEN 14 dage at man ikke vil have flere piller, trækker de 1500 kr far ens konto!!! Fordi det hvad de koster normalt. DE SNYDER JO. Jeg ventede jo bare på at få pillerne, så kunne beslutte mig om jeg skulle have dem osv., men de sender den så sent at man får pakken hjem efter opsigelses datoen.
SÅ, PAS PÅ!

Is Procleansegold your company?

Visit Procleansegold