Profil Rejser reviews

Profil Rejser reviews

7.4

profil rejser har tydeligvis aldrig været der

Var på studietur med klassen, og det skal retfærdigvis siges at vi ikke havde mange penge at gøre med. Det hotel som profilrejser valgte til os har de/deres agent ALDRIG været på. Sengene var så dårlige at flere af os kun fik 4-5 timers uafbrudt søvn fordi man kunne mærke mederne igennem masrassen. Senge tøjet var så forvasket at man var i tvivl om det overhovedet var rent. Der var seriøst beskidt på værelserne. Når man tænker på dette viser det for mig at profil rejser ikke har interesse i andet end at tjene penge og slet ikke i at give kunden en god oplevelse. Ærgerligt.

5 stjernet ferie Kenya

Vil bare sige, at vi har haft den mest fantastiske og oplevelsesrige ferie man kan forestille sig i Kenya. Safarien var bare så vellykket hele vejen igennem. Vi havde vores egen guide og han kunne fortælle om alt - ikke bare dyr men om - ja alt. Han havde altid et svar klar på vores utallige spørgsmål.
Og ballonturen - det var helt specielt. Vi blev hentet mens, der stadig var mørkt - og pludselig var vi i luften samtidig med solopgangen - og alle dyrene løb under os - Og morgenmaden efterfølgende - lige midt på savannen med bobler og lækker mad - Jeg var klar til en tur næste dag også.
Min søn sagde også til vores skipper - "What a nice job you have".
Vi så mange dyr - alt lige fra en sur gammel elefant til små baby elefanter og en sulten hanløve igang med at spise sin nedlagte vandbøffel.
Den efterfølgende uge på Diana Beach var ren afslapning - og alle var klar til at tilfredsstille vores behov på det mindste vink.
Det har været en fantastisk ferie - med så mange facetter. Meget fattige mennesker - men meget glade og smilende mennesker. Safari, dyr, badeferie, luksus. Der er virkelig noget at tænke over - Ikke en ferie, der ligner noget man har prøvet tidligere.
Sammensætningen og længden af rejsen var ideel - først safari og så afslapning.
Det er ikke første og absolut ikke sidste gang vi benytter Profil Rejser.
Alt klappede fra vi steg på flyet i Ålborg til vi landede der igen 14 dage senere.
Kæmperos til Profil Rejser

Mange hilsner
Fam. Olesen, Frederikshavn

Topprofessionelle med et personligt twist

Jeg har brugt Profil Rejser i fem år til destinationer som Mauritius, NYC, London, Geneve, Sankt Petersborg, Paris, Barcelona - både til private rejser og til grupperejser for erhvervsfolk. Alle Profils medarbejdere er topprofessionelle, vender tilbage som aftalt og overholder aftaler - og den gode service er altid leveret med et smil. Jeg glæder mig til næste rejse med Profil!

Super ferie i Thailand

Den bedste ferie vi nogensinde har haft. Det var virkelig en "ferie vi ikke ville hjem fra"
Alt klappede perfekt, skønne hoteller, dejlig mad, yderst rare mennesker.
Det er absolut ikke sidste gang vi skal til Thailand, næste gang bliver også med PROFIL REJSER
Lene & Helge

Aldrig mere Profilrejser

Vi har desværre haft en meget uheldig og dårlig rejse med Profilrejser til Den Dominikanske Republik og vil så absolut ikke anbefale Profilrejer. Vi var lovet et ophold med juniorsuite og luksus badeværelse på Catalonia Bavaro Resort med gode golf- og træningsfaciliteter samt fri Wi-fi på Catalonia Bavaro Resort til en pris af 21.500 kr. + 1.000 kr. for golfbag. Det viste sig, at resortet var opdelt i 3 kategorier, hvilket vi ikke var oplyst om forinden.
Trods prisen blev vi indkvarteret på en ualmindelig nedslidt del af resortet, hvor der i høj grad manglede vedligeholdelse overalt, det være sig gangarealer og værelser. Det beskrevne luksusbadeværelse var ved at falde fra hinanden med eroderede fliser, tilkalkede og snavsede armaturer, store revner alle steder - kort sagt ulækkert.
Den fri Wi-fi kunne de jo sagtens love, da man overhovedet ikke kunne komme på nettet, da der ingen forbindelse var til serveren.
Mht. gode golf- og træningsfaciliteter lod det også meget tilbage at ønske, da der ingen træningsbolde var at få, medmindre man selv ville gå rundt og samle bolde op og på træningsbanen på golfbanen, lå der i alt ca. 30 golfbolde til 15 personer.
Stranden i vores del af resortet var overfyldt og var man heldig endelig at få en snavset liggestol, var den i en sådan stand, at man enten røg helt ned i sandet/fik rygdelen op i nakken.
Praktisk talt alle 15 personer blev syge trods alle kun drak flaskevand. Det siger jo også noget om kvaliteten.
Har skrevet en klage til Profilrejser, som - trods billeddokumentation - ikke imødekommes, på nær et beskrevet punkt med manglende buggies trods buggytvang.
Profil Rejser

Reply from Profil Rejser

Hej Lise. Vi beklager at rejsen til Den Dominikanske Republik ikke levede op til jeres forventninger, og den skuffelse du herunder giver udtryk for. Med i betragtning af sagen, bør imidlertid nævnes at turen var tilrettelagt i samarbejde med én af deltagerne på turen, på basis af et givent budget, som ikke måtte overskrides. Derfor kunne indlogering desværre ikke tilbydes på de to bedste kategorier på resortet. Det skal også tilføjes, at vi aldrig har givet udtryk for at der var tale om et luksusophold. Vi modtager mange ønsker fra folk der gerne vil ud at rejse, og det kan være en svær balancegang at få budget og forventninger til at gå op i en højere enhed. Vi har dog gjort vores bedste for at opfylde de ønsker der blev givet udtryk for, og vi beklager hvis dette ikke er lykkedes til fulde. Du skriver i din anmeldelse, at prisen for rejsen var for høj. Som nævnt i vores tidligere svar til dig, så er der i prisen inkluderet både rejseomkostninger og aflønning af den golfpro, som var med på turen. Derfor er prisen vanskelig sammenlignelig med andre rejser til samme destination. Hvad angår Catalonia Bavaro Resort, er vi ikke enige i, at faciliteter og stand er så dårlig som du beskriver. Vi er naturligvis kede af at høre, at Wi-Fi ikke virkede som det skulle. Teknik, særligt på en caribisk ø, kan dog være noget ustabilt, og vi håber du har forståelse for, at vi – hvor end vi gerne ville – desværre ikke kan garantere, at en server på et givent hotel ikke kan gå ned. Herfra skal lyde en forsikring om at vi tager dine kritikpunkter til efterretning, og vi takker for din feed-back vedrørende rejsen.

Profil Rejser A/S

Vi har lige haft 2 fantastiske uger i Thailand.
Hurtig og superservice fra Martin hos Profilrejser, som fandt de rette hoteller for os.
Om- bookning kort før afrejse var heller ikke noget problem, stor tak til
Peter.
Fine hoteller både i Hua Hin og Bangkok.
Transfer fungerede, vi blev modtaget i lufthavnen og kørt til Hua Hin.
Da vi skulle derfra til Bangkok var de forsinkede pga uheld, men ringede op til hotellet i god tid og orienterede om det
Vi kan absolut anbefale Profil-rejser, og det er ikke sidste gang vi bruger dem som rejsearrangør.
😀 Tom og Bjørg

Aldrig Profilrejser igen

Min mor havde bestilt sin 50 års fødselsdag gennem Profilrejser. Vi bestilte en 11 dags rejse begyndende ved Victoria Falls i Zimbabwe, derefter safarirejser i Botswana og til sidst rundede vi af i Johannesburg.

Da vi ankom i Zimbabwe, skulle et hold fra Nomad Tours tage imod os, men der var ingen. Vi fik arrangeret en taxa til hotellet, hvor vi skulle overnatte mens vi oplevede Victoria Falls, men de havde ikke en booking i vores navn. Vi kunne selvfølgelig ikke få fat i Profil Rejser, da de havde lukket om søndagen, hvilket er utroligt dårligt når de er ansvarlige for os. Hotellet var meget venlige og ringede rundt i over en time på at få styr på problemet med os. Vi fik fat i Nomad tours som sagde at de havde forventet os dagen før. Det viste sig at Profilrejser var skyldig og vi var blevet sendt afsted en dag for sent på vores rejse! Hvordan kan en rejsevirksomhed få en rejsedato forkert!?

Vi var nødt til at indhente vores Tour gruppe i Botswana hvilket betød at vi ikke fik set Victoria Falls. Vi havde nu rejst i mere 24 timer og var trætte og vrede. Vi havde nu betalt for en spildt flyrejse fra Johannesburg til Victoria Falls, visumgebyr i Zimbabwe, hotelophold og en 300 dollar taxa tur til vores Tour gruppe i Botswana. Helvede stoppede ikke her, hver gang vi skulle tjekke ind på et hotel kunne ikke de finde os da vi ingen bookingnumre havde på vores papirer fra Profilrejser. Vi tilbragte også mange timer i Johannesburg lufthavn da Emirates heller ikke kunne finde os uden et bookingnummer.

Da vi kom hjem til Danmark og klagede til Profilrejser, var personen som bestilte vores rejse ikke undskyldende og sagde at vi skulle skrive en skriftlig klage. Manageren som svarede, var undskyldende og sagde bare at en fejl var sket. De sagde at de normalt ikke refunderede meromkostninger men ville gøre en undsætning i vores tilfælde. De dækkede det og hvad der svarede til én dag af pakkens pris. Det var dog kun ca. 1500 kr af 78.000 kr som pakken kostede eksklusiv forsikringer. 1/11 af 78000 kr er ikke 1500 kr!

Profilrejser vil ikke tage sagen med os videre og var så frække at skrive i samme email med bekræftelse på den lille kompensation, at vi måtte tagen sagen videre med anklagenævnet, hvis vi ikke var tilfredse og anså sagen som afsluttet. Det har vi gjort nu. Jeg havde aldrig troet at en dansk virksomhed kunne være så uansvarlig, så usympatisk og så grisk, vi vil ikke stoppe før vi har fået dækket alle meromkostningner, en 1/11 af pakkeprisen og rejsen til Victoria Falls. Dette er eksklusiv kompensation for svig og smerte. Emil Djursner Rasmussen.
Profil Rejser

Reply from Profil Rejser

Som kommentar ønsker vi at tilføje, at fra det øjeblik vi blev bekendt med sagen, har vi udtrykt vores beklagelse over det hændte. Vi har i dette tilfælde begået en menneskelig fejl, ved at angive en forkert dato for ankomst i Zimbabwe, hvilket var det som medførte problemerne i starten af jeres rejse. Denne fejl har vi erkendt i mail 16. januar 14, hvori vi samtidig udtrykker vores beklagelse. Vi har således ikke været ligegyldige overfor sagen og ej heller blot henvist til Pakkerejseankenævnet. Vi har samme dag (16. januar 14), modtaget jeres svar på vores mail, og i dette svar udtrykkes tilfredshed med indholdet af vores mail.

Vi skal gentage, at vi beklager I fik den oplevelse I gjorde ved ankomst. Det kan vi udmærket forstå har været til både gene og stor skuffelse. Vores repræsentant på stedet har i den givne situation gjort alt for at løse problemerne der opstod, så gnidningsløst som overhovedet muligt for jer. I mail af 10. januar 14 udtrykker I stor tilfredshed med repræsentantens indsats, og meddeler desuden, at I - bortset fra den uheldige start - havde I en fantastisk tur.

Vi har efterfølgende tilbudt refusion for hotelnat, taxa, drikkepenge samt udgift til grænseovergang. Sidstnævnte var en udgift, der skulle have været betalt, uanset fejl fra vores side eller ej. Vi kan derfor ikke genkende billedet af, at vi skulle have optrådt griske og uansvarlige.

Det er ikke korrekt, at Profil Rejser ikke ”vil tage sagen videre”. Vi har netop i mail af 12. februar 14 meddelt, at en sag altid kan tages op til revurdering, hvilket vi heller ikke vil have spor i mod at gøre i jeres tilfælde. I har valgt at kontakte Pakkerejseankenævnet for en mundtlig vurdering af jeres sag, og på baggrund af denne samtale forlanges yderligere erstatning. Da Profil Rejser ikke har deltaget i samtalen, kan vi af gode grunde ikke forholde os til den, og derfor har vi bedt jer oprette en officiel sag hos Pakkerejseankenævnet, således at sagen kan blive behandlet på rette vis, hvor parterne involveres på lige fod, og i henhold til gældende jura.

Vi kan forstå at vores henvisning til Pakkerejseankenævnet er blevet tolket som en frækhed fra vores side. Lad os venligst påpege, at det på ingen måde hverken er eller har været hensigten - tværtimod. Vi skriver netop i mail af 12. februar 14, at det er for at sikre jer en fyldestgørende behandling af reklamationen, og ligeledes en juridisk stillingtagen til den refusion I ikke er tilfredse med.

Hvis ikke det er fremgået tilstrækkelig tydeligt af korrespondancen, så vil vi gerne have lov til endnu engang at beklage vores fejl og de gener det medførte for jer. Vi er naturligvis ærgerlige over den opfattelse af Profil Rejser I sidder tilbage med, og vi kan herfra kun håbe på, at en saglig vurdering fra Pakkerejseankenævnet kan være medvirkende til at ændre på dette.

Profil Rejser A/S

Strålende service fra første færd

Vi kom straks i meget kompetente hænder hos Charlotte Hauge og bestilte - 6 voksne og 4 børn - en rejse i den dyre ende på Mauritius. Alt i de indledende faser foregik hurtigt og helt uden fejl. Lige inden afrejsen - som er i morgen- blev min kone syg og må desværre aflyse og også her mødte vi varme og forståelse og vi vil helt sikkert bruge Profil rejser igen når min kone igen er rejseklar.

Service i top

Helt fra vores første henvendelse til Profil Rejser per mail, har vi fået udmærket service. De har booket flybilletter, hoteller og transfer. Derefter ombooket efter vores ønsker, opgraderet værelser etc. Altid med et smil på leben, og med hurtige svar og tilbagemeldinger. Ved ankomst til destination fungerede alt perfekt. Transfer mellem hoteller og til/fra lufthavn fungerede også optimalt, og hotellerne levede op til forventet standard. Et oplagt valg også til vores næste ferierejse.

SKAL DU TIL USA - Så vælg profil rejser

Vi skal på kørselv-tur til det østlige USA. Starter i New York, fortsætter sydpå og ender ca. 4 uger senere i MIAMI. Vi havde flere rejseselskaber, der gav forslag og pris på denne tur; men ikke alene var profil rejser billigst, de kom også med flere gode forslag til vores tur, f.eks. at tage med tog mellem New York og Washington, så kunne vi spare bilen. Alle vores spørgsmål og ændringer inden vi nu er nået til det endelige resultat har Profil rejser taget med et smil og løst professionelt. Stor tak til rejsekonsulent Carsten Laursen for tålmodighed. Vi glæder os til turen

Vil anbefale Profilrejser til hver en tid!!!

Kanon tur til USA.
De hjalp og var meget hjælpsom. Der var styr på tingende lige fra starten, da vi snakkede om at bestille igennem dem og til vi kom hjem.

Virkelig godt arrangeret!

De var rigtig hurtige med at få hele vores ferien på plads(booking, betaling, svar af mails osv.).
Vi har faktisk intet negativt at sige om profil-rejser. Hele turen var perfekt, og der var ikke nogle problemer på noget tidspunkt. Vi havde kørsel fra vi landede i vores første destination til vi skulle hjem. Vi rejste til tre forskellige destinationer i Thailand, så vi var lidt nervøse for, om det hele var der(booking af hotel, kørelejlighed, guider, diverse udflugter osv.), men alt spillede bare, og vi var så glade for det hele.
Vi skal helt sikkert booke rejse hos profil-rejser en anden gang! De er alle pengene værd.

fantastisk selvskab

Har brugt profil rejser mange gange, og har fået gode fif til seværdigheder, spise steder osv. Syntes de priser jeg har betalt for rejser er ok. Der er hurtigt svar på spørgsmål.
Forrige gang jeg var i USA var der sket en fejl med bil lejen, den var først bestilt til 3 dage senere, og så var det en kæmpe benzin slugene Cadillac. Da det var midt om natten og der ikke var noget at stille op måtte vi snuppe Cadillacen indtil jeg kunne komme i kontakt med profil, det blev ordnet næste dag, vi fik byttet bilen, og fik oven i købet betalt at benzin udgifter på 500 kr. Det kalder jeg service.
Jeg har flere gange måtte ændre i forskellige tider osv i rejse, der har aldrig været problemer med det, eller sure miner.

Utrolig dårlig service

Havde en god start med Profil rejser, ringede til dem og bestilte en meget dyr rejse med det samme uden så meget og blinke... Alt klappede og vi tog afsted, men så gik det også ned at bakke for Profilrejser... Hotellet som vi boede på var under al kritik, vi ringer på 2. dagen og fortæller at vi ikke vil bor på et hotel som lugter af kloak, intet rengøring, vi skulle spise med div bananfluer og fugle, hvis vi altså var heldige at der var morgenmad som vi havde betalt Profilrejser for. Vi ville bare væk fra det hotel, men ingen tog sig af det. Da vi kommer hjem tager vi fat i Profilrejser om vores uheldige oplevelse og vi må rykke op til flere gange for svar, men får af vide at vi får noget kompentasion for vores dårlige oplevelser. Efter kanp 2 måneder kommer der svar tilbage at deres rejseselvskab som de bruger, ikke vil give noget og derfor vil Profilrejser heller ikke give kompentasion for noget.. Jo 1000kr i rabat næste gang vi rejser med dem.. Det sker desværre ikke på noget tidspunkt. Og siden har vi ikke hørt fra dem.. Der er blevet vasket fingre og alt ansvar er lagt fra sig.. Virkelig skuffende..

Utrolig langsom service!

Bare det at få et tilbud på en rejse i USA fra Profil Rejser er en kamp! skulle skrive og "rykke" for svar på basale spørgsmål gang på gang... og hver gang en ny undskyldning. men den spinkle service vi har fået har været ok.
Ved ikke om det er fordi vi "kun" vil bestille fly billetter, bil og nogle få overnatninger og selv stå for resten, at det ikke har interesse men det har gjort at vi har fundet et andet selskab.

Mads Thor.

Fantastisk service - vi vil ikke bruge andre end profilrejser fremover!

Vi havde ledt i utrolig lang tid, for at finde et selskab som kunne give os en nogenlunde fornuftig pris til Thailand, sommeren 2012. Jeg havde skrevet og ringet til et dusin større og mindre selskaber for at få ordentlige tilbud, og faldt så tilfældigvis over profilrejser.dk. Her fik jeg omgående svar og endte under vingerne på Maja som sidder i profilrejsers Asien afdeling.
Jeg er yderst kræsen og havde allerede fundet det hotel jeg ville være på, men da det ikke var et hotel som profilrejser kunne skaffe os en aftale med, endte vi med selv at stå for den del. Profilrejser sørgede for fly t/r Bangkok, hotel og transport i Bangkok, fly t/r til Koh Samui og en båd t/r fra Samui til Koh Phangan. Stort set alt fungerede aldeles upåklageligt. Der var en lille bitte svipser da vi skulle hentes på Samui og køres til lufthavnen på vores hjemtur, hvor chaufføren aldrig dukkede op. Men båden var forsinket og der var et kaos af en anden verden så der kan have været 1000 grunde til at han ikke var der. Dog sprang en af de søde Thai'er som arbejdede på havnen til, og kørte os til lufthavnen i sin egen bil (vi var i ualmindelig god tid så der var bestemt ingen stress), og det gjorde han fordi jeg havde min voucher fra profilrejser.

Jeg forsøgte (mest for sjov) at finde ud af hvad jeg kunne have fået rejsen til hvis jeg havde booket selv, men kunne absolut ikke have gjort det billigere end profilrejser gjorde det for os.

Det der dog gør udslaget, foruden den fantastiske pris, er deres personlige service. Maja svarede stort set altid næsten omgående på mine mails og jeg havde aldrig problemer med at få fat i hende når jeg ringede.

Mine varmeste anbefalinger - vi kommer aldrig til at bruge et andet selskab!

Fantastiske Thailand på 1. klasse

Vi er lige kommet hjem efter to uger i Thailand, arrangeret af Profil rejser. Vi fløj direkte til Bangkok lufthavn hvor der stod en chaffør klar til at køre os til vores hotel Rembrand i Bangkok. Vi havde to dage på egen hånd til at udforske Bangkok. Alle vegne vi kom rund var folk utrolig søde og hjælpsomme og vi vi set rigtigt meget. På 3. dagen blev vi hentet af en guide som skulle følge os på vores 5 dags tur nordpå. Vi blev meget overrasket da vi fandt ud af at det kun var os som skulle afsted, da vi havde troet at det skulle foregå i bus med en masse andre. Det var ren VIP tur, og vi fik af vores fantastiske guide NING set og lært meget mere end der stod i programmet. På turen mod Shaing Mai overnattede vi på de smukkeste hoteller. Vi fik oplevet at komme ud på de lokale skoler og se børnene synge nationalsangen til flaghejsning. Vi lærte hvordan man bliver velsignet af munkene. Vi red på elefanter i junglen, sejlede i speedbåd ved den gyldne trekant og meget meget mere. Efter 5 dage og 1400 km fløj vi retur til Bangkok, hvor vi igen blev hentet af en chaffør, og derfra kørt til en dejligt bungalow hotel i Hua Hin. Vi var så fyldt op af oplevelser så de næste 6 dage nød vi sol, strand og masser af massage. Der er masser af ting at opleve i Hua Hin om aften. Der er nat markedet, rigtig gode fiskerestauranter, langs vandet. Et hav af skrædder, som alle gerne vil sælge dig noget. Vi valgte til sidst at få syet et jakkesæt, 5 skjorter og en flot kjole, til ca. 2.000 kr. i alt. Vi er helt klart ikke færdige med Thailand, og er blevet mødt med så meget venlighed, god mad, og en masse spændende oplevelser. Vi kan varmt anbefale Profil Rejser, og det er bestemt ikke sidste gang at vi lader dem arrangerer vores rejse.
Mange hilsner
Pernille & Jan Kristensen

Familietur til Bali

Kære Maja Nielsen!

På hele familiens vegne vil jeg gerne sende dig en tak for en rigtig godt tilrettelagt tur til Bali. Vi havde en fantastisk tur, hvor alt fungerede meget tilfredsstillende.
Vi blev hentet i lufthavnen og kørt til vores hotel i Ubud, undervejs blev vi godt orienteret om Bali og fik udleveret en kuvert med beskrivelse af aktiviteter fra Asien Travel og besked om, at der ville komme en repræsentant fra selskabet næste morgen kl. 09:00. Repæsentanten kom til tiden og kune oveni købet en del dansk. Han solgte os nogle ture bl.a. en rafting tur som var helt fantastisk og en tur til Christal Bay med katamaran. Ikke alle syntes lige godt om det, vi havde ikke regnet med det ville vippe så meget, for nogle gik det galt med søsygen, men for de fleste var det en fantastisk tur, på hjemvejen fik de søsvage et par søsygepiller, det hjalp. Men en fantastisk oplevelse var det. Vi sejlede og så ud og så delfinerne, vi fik massage flere gange, også på stranden.
Desuden slappede hele familien godt og grundigt af, nogle havde et større behov for afslapning end andre. Men som familieferie var det en rigtig god tur. Alle var enige om, at vi havde oplevet en masse og set meget. Vores guide, Dewa, på vores transfers ture, var rigtig god til at fortælle om Balinesiske forhold og seværdigheder.
For 10 personer unge og gamle kan der jo let opstå nogle forskelligheder, men alle var godt tilpasse og nøde både oplevelsen og samværet. For os gamle var det en kæmpeoplevelse, og det var det også for vores børn.

Det vil vi gerne sige dig tak for, både for den måde du rådgav os på ved bestillingen, de mange mails frem og tilbage, og den måde tingene var arrangeret på derude.
Vi vil helt klar anbefale Prifilrejser i fremtiden til andre.

Niels Lund
rejsenr. 1311561.

Fuldstændig perfekt

Vi er lige vendt hjem efter 21 fantastiske dage i Thailand.
Profil Rejser hjalp os med at sammensætte den helt rigtige rundrejse til vores familie - til en helt rimelig pris. Det var en nem, tryg og aligevel individuel måde at rejse på. Vi vil til enhver tid anbefale Profil rejser - og vi vil bestemt opsøge dem igen næste gang, vi skal på en større rejse!

Har lige bestilt en rejse til Hawaii igennem Profil Rejser.

Jeg havde en masse spørgsmål, små ændringer osv. Og de var hele tiden meget meget hjælpsomme og venlige, og ethvert spørgsmål blev hurtigt besvaret.

Glæder mig meget til at komme afsted.

Profil Rejser Details

Visit Profil Rejser