Profil Match ApS reviews

Profil Match ApS reviews

5.4

Talentløst !!

Min kone & jeg har sjældent oplevet en ringere og mere uprofessionel behandling ;-(

Det startede for cirka 3 uger siden, da vi sender en ansøgning + CV ind på en vikarstilling på et pakkeri i Greve...

Vi hører ikke noget, og jeg følger derfor op på sagen, hvor jeg får af vide at de altså ikke kan besvare alle henvendelser. OK fair nok vi får snakket lidt frem & tilbage, hvor "Maria" (lad os kalde hende det) giver udtryk for at min kone ikke var blandt de kvalificerede til stillingen, og at de havde fundet dem de skulle bruge :-(

1 uge senere, og det er her filmen knækker for mig !! Der slår Profil Match så akkurat den samme stilling op med akkurat den samme ordlyd...

Vi ansøger derfor en gang til, og jeg tager kontakt til "Maria" igen. Denne gang påpeger jeg for "Maria" at der IKKE er krav til erfaring indenfor jobbet, og denne her gang prøver hun at spise mig af med forklaring om at hun ikke havde indtryk af at min kone havde lyst nok !?

Der er ikke noget min kone hellere vil, end at komme ud og arbejde samt være en del af samfundet !! Men "Maria" havde mere travlt med at tage mit opkald som et personligt angreb :'( Istedet for at parre den rette medarbejdere med virksomheden, som jo er deres opgave !! Så nu går jeg til hovedet istedet for røven...

Reply from Profil Match ApS

Kære Stefan og Claus,

Tak for jeres henvendelser.

Vi har fravalgt at bruge Trustpilot som platform for kundeservice, da vi ser flere problematiske faktorer i forbindelse med Trustpilots retningslinjer. Vi ønsker derfor ikke at supportere Trustpilot, eller at bruge ressourcer på at besvare vurderinger her. Til gengæld er vi altid klar på telefonen eller mail:

København: 33 796 795
Køge: 56 660 686
Mail: profilmatch@profilmatch.dk

Da begge jeres anmeldelser tager udgangspunkt i samme kritik – at i ikke er blevet tilbudt arbejde gennem Profil Match ApS - vil vi dog gerne kort forklare, hvordan vi udvælger kandidater til virksomheder.

Som vikarbureau er vores opgave at formidle den bedste arbejdskraft til de virksomheder, vi samarbejder med. Vi indkalder derfor udvalgte kandidater til samtaler, hvorefter vi vurderer deres profil i forhold til virksomhedens krav, ønsker og behov. En samtale hos os udgør derfor IKKE en garanti for, at man rent faktisk kommer i arbejde. Processen fra jobansøgning til vikaransættelse foregår altså på samme vilkår, som en ansættelsesproces hos alle andre virksomheder. Det vil sige, vi kontinuerligt udvælger de bedste kandidater til arbejdet, og vi er ikke forpligtet til at tilbyde ansættelse, hvis vi vurderer, at en anden kandidat passer bedre til stillingen og virksomheden.

Vi ønsker jer begge held og lykke med jeres jobsøgning.

Med venlig hilsen,
Mads Christensen

Useriøst

Citat:
Søger du vikararbejde eller fastansættelse hos Profil Match, bliver du en vigtig del af et personligt netværk. Derfor tager vi dig alvorligt hele vejen igennem.

Jeg lavede alle mulige tests hos dem, og underskrev en tilknytningsaftale for vikarer, men har aldrig hørt fra dem siden og det var i juni 2009, og mit telefonnr. er endda det samme :)

Reply from Profil Match ApS

Kære Stefan og Claus,

Tak for jeres henvendelser.

København: 33 796 795
Køge: 56 660 686
Mail: profilmatch@profilmatch.dk

Vi ønsker jer begge held og lykke med jeres jobsøgning.

Med venlig hilsen,
Mads Christensen