Profiloptik reviews

Profiloptik reviews

4.5

Utilstrækkeligt

Jeg har haft en grim oplevelse, som jeg har lyst til at dele, for at skåne andre for at blive udsat for det samme.
Jeg købte et par briller hos profiloptik på Nørrebrogade - jeg havde aldrig haft et par rigtige briller før, kun et par til 30 kr jeg havde klaret mig med et par år, efter at have fået konstateret at jeg var nærsynet hos en øjenlæge. Jeg bruger dem til at se tv og når jeg er i biffen og lign. men går ikke med dem fast.
Optikeren undersøger mig og konstaterer at jeg er væsenlig mindre nærsynet end øjenlægen havde konstateret et par år for inden - det forstår jeg ikke - jeg spørger 3 gange ind til om det virkelig kan passe, hun holder fast i at det er tilfældet.
Jeg får mine briller - kommer hjem og konstaterer at de SLET ikke er stærke nok - jeg tager ind i butikken og fortæller dette et par dage senere, ekspedienten virker meget irriteret over dette (det kan læses i hendes ansigt!) - jeg spørger efter optikeren der lavede mine briller - hun arbejder ikke i denne afdeling, men var bare lånt ud til os, får jeg at vide. Jeg holder fast i at brillerne slet ikke er stærke nok - og at jeg også udtrykte min tvivl flere gange før brillerne blev fremstillet.
Jeg bliver fejet af og får at vide at jeg nok bare skal vende mig til dem - jeg holder fast i at jeg ikke tror det er det, men at jeg har en klar oplevelse af at de ikke er stærke nok - hun holder til gengæld fast i sit og jeg får en klar oplevelse af at hun ikke er indstillet på at hjælpe mig - muligvis fordi det ikke er hendes eget arbejde - jeg føler mig virkelig fejet af og afvist.
På dette tidspunkt i mit liv er jeg sygmeldt fra mit arbejde og har nogle helbredsproblemer der kræver alt min opmærksomhed - jeg finder derfor desværre ikke kræfter til at gå ned og kæmpe for min sag - og kæmpe var virkelig hvad jeg oplevede ville blive nødvendigt - da jeg meget tydeligt gentagne gange havde gjort opmærksom på mit problem og sagt så det ikke kunne misforstås, at brillerne ikke fungerede for mig!
Derfor opgiver jeg kampen og ligger mine briller til 4200 kr væk og klarer mig uden.
Fornylig fik jeg et brev fra profiloptik om at det var 2 år siden jeg havde fået lavet mine briller og at de gerne ville give dem et gratis eftersyn - jeg er blevet rask og har overskud igen og går ned i profiloptik med mine briller - de falder ned på næsen - hvilket heller ikke lykkedes dem at rette til i første omgang. Det får jeg rettet til og fortæller at de aldrig har fungeret - "Det skulle du jo have sagt da de blev lavet" fik jeg at vide - jeg forklarer at jeg sagde det GENTAGNE gange. Hun kigger mistroisk på mig, hun vil gerne lave nogle nye glas - men tilbyder ingen rabat eller noget så jeg takker nej - min tillid til profikoptik er ikke længere sådan rigtig god.
Jeg ville synes det ville være rimeligt, at hun lyttede til mig og anerkendte, at jeg havde haft en rigtig ærgerlig oplevelse i forretningen - som ud over tid og bekymringer også har kostet mig 4200 kr. Det gør hun ikke, men retter stellet til (hvilket hun iøvrigt har gjort rigtig fint) og spørger om jeg er interesseret i at købe nye glas. Det er jeg ikke, jeg føler, jeg har lagt nok penge i forretningen, uden at de har leverede varen jeg betalte for.
Jeg synes faktisk at hun burde have tilbudt mig at lave synstest og nye glas helt uden beregning eller som et absolut minimum have tilbudt en rigtig god rabat på nye glas.
Så hvis du står og overvejer at købe brller i profiloptik vil jeg håbe for dig at de får det rigtigt i første hug - ellers er det ikke sandsynligt at der er hjælp at hente.

Verdensklasse!!!!

Jeg havde smadret mine briller og henvendte mig til Profil Optik i Holstebro.
De var kun 13 måneder gamle og var desværre ikke omfattet af en forsikring.
Jeg har været rigtig glad for den ødelagte brille og skulle bare have en magen til igen. Så sagde den søde optiker at der var en forsikringsgaranti på brillen fordi den var købt på abonnement. Så jeg fik min erstatningsbriller for halv pris. Det vidste jeg ikke så det var fantastisk kundeservice.
Fantastisk butik med vildt kompetente og søde ekspedienter.

Blev solgt med glidende overgang.men den er der ikke.

Sidste år købte jeg et par briller efter synstest hos Profil optik i Tarupcenteret. Optikeren påstod han kunne give mig et tilbud på glas, brillestel og glidende overgang end det jeg kom med fra anden optiker. Jeg modtog vejledning i forhold til valg af stel fra samme optiker. Da jeg modtager brillerne viser det sig stellet sidder enormt dårligt og brillerne glider ned. Efter 3 mdr synes jeg brillerne er meget svære at se med og tager kontakt til anden optiker. Han fortøller mig, at der er aldrig har været glidende overgang i de briller, jeg har købt hos Profil Optik i Tarup centret.Jeg har brugt 7000kr på et par briller, som jeg kunne have fået til 4000kr hos den anden optiker. Køb aldrig briller hos Profil optik i Tarup centret.

Nye glas i Lindberg brille (Torvegade christianshavn)

Ankom med brækket brille.

De havde tid til synsprøve med det samme, og hyggelig samtale.

Optikeren viste sig at være meget kompetent, specielt efter resultatet.

Under 14 dage var min brille klar, og der blev brugt tid på at rette den til mine skæve ører.

Her var service ikke noget man bad om, det kom naturligt, og var inkluderet.

Her kommer jeg igen !

SUPER !

Svineri!!

Skulle for første gang købe briller og der var 70 procent på stellet. Skulle have enkeltstyrkeglas dertil og dem bonnede de så lige 1500 kr. for. Ikke i alt. Nej pr. Stk.!!! Så i alt 3000 kr. For glassene som jeg efterfølgende kunne have fået til 500 kr. Andet sted. De siger at det så er anti rids og bla. Bla. Bla. Men 3 uger efter jeg havde brugt dem var den første lille rids kommet. Jeg handler aldrig mere i Profil Optik. Og anbefaler andre at holde sig langt væk. De er kun ude på at bondefange deres kunder. Specielt de nye og uvidende!

ProfilOptik - Arrogant

Butikken blev vist for et par år siden kåret til landets bedste ProfilOptik butik. De må have skiftet personale imellem tiden, for hende jeg talte med var sur og meget arrogant. Utrolig at man kan drive forretning i en lille by med den indstilling.
Så mangler du en ny brille, så tag til Sønderborg. Her er de venlige, imødekommende og yder en væsentlig bedre service.

Tag dig i agt for gode tilbud

I december 2013 fik jeg et personligt brev fra Profil Optik om at komme til VIP udsalg hvor jeg før andre kunder ville få 50% på ethvert stel i forbindelse med køb af nye briller. Se det er jo et godt tilbud!
Efter mindre end 1 uge var brillerne klar, super fint.
4 uger senere har Profil Optik -70% på alle stel, inkl. de nyeste modeller, og jeg henvender mig d. 7. januar i Profil Optik Hinnerup hvor jeg i december havde købt mine briller. Jeg gav udtryk for min skuffelse idet jeg ifølge annoncen kunne have sparet ca. kr. 600,- ved at købe i begyndelsen af januar 2014 i stedet for december 2013. Bedre blev det ikke da indehaveren udtalte at netop det stel jeg havde købt ikke ville være omfattet, man har nemlig den politik at de nyeste modeller fjernes fra butikken inden udsalget. Det er bestemt ikke det indtryk man får når man læser annoncen hvor der ordret står:
”i en hel uge får du 70% rabat på alle stel inkl. de nyeste modeller fra de mest eksklusive mærker som fx Gucci, Ray-Ban, Hugo Boss, MaxMara og Persol. se dèt er ægte udsalg!”
Så derfor pas derfor på ikke at blive taget ved næsen i denne optikerkæde.

Spam SMS

Modtog i dag uopfordret reklame-SMS fra profil på et nummer de havde hugget fra kundekartoteket, jeg tvivler på at det er lovligt, det er i hvert fald ikke i orden. Havde i forvejen ikke meget til overs for den lokale butik p.g.a. arrogant betjening, men nu er det da helt slut.

rigtig dårlig service!

Skal have briller for først gang. De mente så jeg ligeså godt kunne starte med linser og ja det ville jeg da prøve så hun bestiller prøvelinser til mig, og de kommer hkem og jeg skal så prøve de linser jeg føler ikke rigtig at hun er opmærksom på mig hun sidder bare og glor id i butikken og efter 10 siger hun så at vi stopper og skal prøve en anden dag og jwg tænker at det er hurtig at hun ville stoppe men finder så ud af at det er fordi hun har fri. Så lær værd med at lave en aftale med en hvis man ikke har tid. Kommer så ind en uge efyer og skal prøve hun er stadig ikke opmærksom på mig mere travlt med at sidde og kiggepå kunder i butikken. Nø men siger så til hende at det nok var bedst at få nogle briller imens jeg øver de linser og hun skal se bestille et stel jkem som keg skal se på og det var sidste år i midten af december of hun siger at der ikke ville gå så lang tid så vi skulle bare øve videre med linser nå de kom. Men har ikke hørt noget fra dem. Og synes det er dårlig behandling de giver. De virker ligelad med folk og snakker ned til en fordi man ikke lige får de linser i med det samme.

Profiloptik Helsinge - super god service

Super god service. Har i mange år brugt briller, men det er noget besværligt, så nu har jeg fået kontaktlinser. Jeg fik en meget venlig betjening, både til synstesten og da jeg senere skulle lære at bruge dem. De har altid haft et meget venligt personale, man bliver behandlet pænt, når man kommer med et problem, også når brillerne skal rettes for 1000 gang.

Dårligt glas mht ridser.

Jeg har købt et par Fleye briller sidste år ved Rønne optik/Profil optik i Næstved.
Det Brilleglas jeg bestiller dem med skulle være deres bedste letvægt refleks beh. ekstra tynde og anti rids.

Men efter et par mdr. kan jeg se at de er meget modtagelige for ridser i glasset, uanset hvordan jeg prøver at undgå dem , og efter ca. et år er der så mange at det genere voldsomt.

Jeg reklamere til Rønne optik/Profil optik i Næstved over ridserne, det bliver afvist som pudse ridser som jeg selv har været skyld i, bliver tilbudt at slå halv skade når brillerne var så nye.

Jeg har været brillebære i ca, 40år og passer rimeligt på mine briller og har aldrig oplevet at få så mange ridser i glasset før på så kort tid.

Profil Optik Horsens

Super god service og meget hjælpsom personale - er glad for at være blevet kunde her.

Dårlig behandling i forbindelse med tilpasning til linser i Profil Optik Randers, Houmeden.

Jeg ønskede at prøve kontaktlinser i stedet for de briller, jeg iøvrigt ser glimrende med, men synes er lidt besværlige at anvende.
Optikeren synstestede mig og oplyste mig om, at det gratis tilbud om at prøve linserne en måned før man bestemte sig, IKKE gjaldt, når man ønskede flerstyrkelinser.
Så jeg betalte 580 kr og ventede spændt i 10 dage på mine nye linser.
Jeg fik dem på og kunne overhovedet ikke se noget.. Dvs. Jeg så alt enten dobbelt (tæt på) eller sløret (på afstand). Optikeren testede synet og kunne konstatere at " det er en ommer".
Jeg ventede igen 10 dage og prøvede de nytipassede linser. Nu så jeg nogenlunde i op til 1/2 til 1 meters afstand, men resten var bare helt sløret. Jeg kunne ikke se ansigter på 5 meters afstand. Optikeren mente, jeg bare skulle vænne mig til linserne.
Efter nogle dages forsøg fandt jeg min 2 år gamle synstest frem fra en anden optiker og viste den til Profil optikeren.
Hun var temmelig ubehøvlet og gjorde nar af mig, fordi jeg blev ved med at fastholde at jeg altså ikke kunne se noget med de linser og " når jeg gav op så hurtigt kunne vi lige så godt stoppe her". Jeg synes ikke det er i orden at behandle en kunde på den måde og jeg føler mig snydt for 580 kr som jeg ikke har fået noget som helst for.
Dårlig forretningspolitik, dårlig service og dårlig kundebehandling.

Dyrt, men godt

Har været kunde hos Profil Optik i Roskilde (gågaden) nogle år efterhånden, og har købt 3 par briller + solbriller.

Der har været super service hver gang, og de er mege søde, og imødekommende.
Den ene gang var der lidt problemer med at få stellet til at sidde ordentligt, men de gjorde alt, hvad de kunne for at få styr på problemet. De virker meget kompetente.

Det ér en dyr brillekæde. Men jeg skal ofte have nye briller, og køber derfor også nyt stel hver gang, og så er det vigtigt for mig, at stellet er pænt, og sidder/føles godt - og det betaler jeg gerne lidt ekstra for. Samtidigt er glassene pæne, tynde og lette.
Og så er jeg helt forelsket i mine rayban med styrke!

Hvor er man blevet "smart"!!!!!

Gik ind til Profil Optik i Faaborg d.d. for at få en ny brille med stel til kun kr. 410,00.
Søgte efter Lindberg Stel, som man reklamer med overalt på hjemmesiden, men se alle Lindberg Stel var fjernet fra butikken, så de stel man reklamer med fås tilfældigvis ikke når man kører tilbud.
Det skal lige nævnes, at sidst man havde tilbud i samme butik var Lindberg Stel ikke fjernet fra butikken, der blev der blot sagt at de ikke var med i tilbudene. Så man er blevet lidt smartere!!!!!
Gik igen - minus fem stjerner.

Britta Nielsen

Fantastisk Profil optik Nørrebro

Når man har brugt briller/kontaktlinser i næsten hele sit liv og ikke kan undvære dem i sin hverdag, får man efterhånden en del erfaringer med optikere og sætter pris på god kvalitet og service. Profil Optik Nørrebro er det bedste, der findes - fantastisk service og høj kvalitet, altid klar med rabatordninger og de bedste mulige individuelle løsninger. Pernille (med sin mand) er en top stjerne, man føler sig virkeligt velkommen og forstået - både jeg og min søn er stamkunder og har kun de bedste anbefalinger herfra.

Mere end jeg havde forventet!

Hold nu op, hvor fik jeg bare god service i Profiloptik Brøbecher, gågaden Århus! Jeg skulle kun have mine solbriller strammet til, men fik udover det også et nyt etui til dem gratis, god service og et flot kompliment:-) Ja, og så blev jeg da nødt til at bestille nye solbriller hjem! Der er virkelig en grund til at jeg kommer igen og igen i denne butik:-)

Virkelig dårlig service

Jeg går i profiloptiken på ro's torv i roskilde, sidste gang jeg var der blev jeg ekspedieret af en mand og når han snakkede til mig snakkede han ned til mig. Jeg var så overrumplet af hans nedgørelse og uvenlighed at jeg bare stod og tog imod alt hans dårlige service. Jeg troede aldrig jeg skulle opleve så dårlig service. Efter jeg havde været der tog jeg hjem til min veninde og fortalte hende det, da hun også havet fået service der. Hun var også blevet ekspederet af ham og det var grunden til at hun ikke kom der mere, pga. Hans dårlige service.
Hver gang jeg kommer er der problemer med mine bestillinger.
Det er virkelig dårligt og jeg ønsker rigtig meget at skifte profiloptik, jeg tør bare ikke spørger.

Profil optik i Næstved Torvestræde - Super sted at handle briller

Super god service, super lækre mærker og en god service med smilende ansatte og altid godt humør hos:

Profil Optik Næstved
Torvestræde 9
4700 Næstved
Danmark
tlf.: 55721054
naestved@profiloptik.dk

To-top behandling hos Profil Optik Falkoner Alle, København

Da jeg købte briller for nogle år siden, fik jeg dem byttet et par gange. Først 2 forsøg med glidende overgang og derpå uden, hvilket var det bedste. Det kostede ikke ekstra, - og man var meget obs på, om jeg også nu havde fået det bedste.
Leveringstiden var finfin, og den kundeservice, jeg fik, må nærmest kaldes kunde- OMSORG.
Det er nu nogle år siden, og jeg ved godt, hvor jeg går hen, når jeg nu skal til det igen.

Is Profiloptik your company?

ProfilOptik Details

I Profil Optik har vi et stort udvalg af damebriller og herrebriller i de kendte mærker f.eks. Gucci, Max Mara, Dior, Sand, Armani samt mange flere. Du går ikke forgæves i Profil Optik hvis du ønsker trendy stel og solbriller.

Visit Profiloptik

We live here: Vestergade 8