Profotonet reviews

Profotonet reviews

8.4

Prachtig scherp trouwalbum

Na een tijdje te hebben gezocht kwam ik bij profotonet uit. Ik wilde zelf ons trouwalbum maken en drukke, maar geen goedkoop vakantieboekje krijgen. Het album is inmiddels binnen en ik ben ontzettend tevreden. De pagina's zijn mooi dik, de kwaliteit is heel scherp. De pagina's kunnen platliggen waardoor een foto over twee pagina's kan worden verspreidt. De software is ook makkelijk te bedienen. We zijn hier echt dolgelukkig mee & kunnen het iedereen aanraden!

prachtige foto.s

zojuist mijn foto's van Profotonet ontvangen. In een woord...geweldig mooie afdrukken.
Zeer tevreden en een ieder aan te raden die meer uit zijn afdrukken wil halen. Was al klant maar blijf het ook. En de prijs is ook zeker goed te noemen voor deze kwaliteit.
Groet M. HUlle

Super!

Acceptabele levertijd. Zeer goede service! Een kleine beschadiging door lijmresten werd keurig opgelost door het boek kostloos opnieuw te drukken en te versturen.
Deugdelijke verpakking.
Niets dan lof voor Profonet.

Mooiste fotoalbums

Heb een aantal fotoalbums bekeken maar Profotonet heeft de mooiste.

Fotoalbums liggen echt vlak en ze gebruiken mooi fotopapier. Bladert lekker en boekwerk is ook netjes afgewerkt. Als de schoonfamilie het fotoalbum bekeken heeft, is het nog steeds mooi.

Kleuren zijn helder en realistisch (tip: calibreer je monitor). Bij anderen heb ik soms het idee dat zij toch wat correctie toepassen op de foto's. Ik bewerk mijn foto's en wil dat dus absoluut niet. Dus als je serieus met fotografie bezig bent, dan is voor mij de keuze Profotonet!

Mooie foto's en fraaie fotoalbums

Heb voor mijn schoonvader een fotoalbum gemaakt van een reisje met de kleinkinderen. Het fotoalbum is erg fraai geworden. Mijn schoonvader vind het een mooi boek. En dat is een compliment van een echte boekenman.

Heb ook wat losse foto's afgedrukt om te vergelijken. Het verschil is erg groot ten opzichte van de 'normale' fotoservice van het warenhuis of drogist. Lijkt net of het helderder en mooiere kleuren zijn.

Ze zijn wel iets duurder, maar de kwaliteit is echt veel hoger. Kan het je zeker aanraden.

Geweldige kwaliteit en prima service

Ik bestel al jaren fotoalbums bij dit bedrijf en het is tot nu toe altijd topkwaliteit. De (trouw-) albums met leren kaft vind ik geweldig. Levering op rekening geeft de mogelijkheid om eerst te beoordelen en daarna betalen. Ik heb ook een paar keer contact gehad over de albumsoftware, men was zeer klantgericht en oplossingen waren snel gevonden. Profotonet is niet de goedkoopste maar kwaliteit heeft zijn prijs. Ik vind het een topbedrijf!

Fotoboek

Na 16 dagen nog geen boek gezien! Ook geen mail van Profotonet zelf, waarom dat zo was. Pas toen ik een mail stuurde om te vragen waar het boek bleef, kreeg ik reactie. Productiefout dus. Ok, kan gebeuren. zijn nu weer dagen verder, nog geen boek.Ben er denk ik klaar mee. Had best nog wat opdrachten, maar ga wel elders kijken. Had anders verwacht, juist omdat collega trouwfotograaf dit aangaf als beste, jammer dus.
Gr. M.Hulle
Hoofddorp

kleuren dof

Deze week mijn vierde album ontvangen. Alle foto's zijn heel erg donker en de kleuren dof. Ze beweren dat het is omdat de foto's te donker zijn en het met de instellingen van mijn scherm te maken heeft. Alle foto's? Ik heb alle album's met de zelfde laptop gemaakt en ik heb die foto's inmiddels op vier verschillende compouters/tv's bekeken en ze zijn gewoon OK. maar dit boekje is gewoon slecht. Heel erg jammer. Ik zal volgende keer toch voor een andere aanbieder gaan.

Superservice en kwaliteit

Hier laat je je afdrukken maken als kwaliteit er toe doet. De prijs is zeker niet te vergelijken met de grote afdrukcentrales waar kruidvat, ah, hema, etc. gebruik van maken, maar de kwaliteit is ook niet mis. Voor simpele familiekiekjes op 10x15 formaat zou ik lekker naar de kruidvat en consorten gaan voor je afdrukken. Wil je kwaliteit voor aan de muur, dan ben je hier bij het juiste adres.

De kwaliteit is uitmuntend! De service is uitmuntend (foto's tijdens transport beschadigd en je ontvangt nieuwe) en de levertijd is óók uitmuntend, sneller als de grote firma's.

Het enige nadeel is de beperkte keuze fotoalbums, als trouwfotograaf bestel ik hier graag mijn trouwalbums gezien de uitstekende kwaliteit (zowel de dure pro albums als de goedkopere consumenten albums), maar door de beperkte keuze in verschillende boeken wordt ik gedwongen naar concurrenten te kijken die gewoon meer variëteit aanbieden in met name de kaften van de trouwboeken (en de formaten). Buiten dit minpuntje echt niets te klagen over dit topbedrijf.

Super kwaliteit en ongekende service

Ik heb 2 x een poster daar besteld en in beide gevallen was de fotokwaliteit super. De tweede keer had ik alleen niet goed gezien hoe het met formaten werkt en was er een rand van de foto afgeknipt. Hier heb ik over gemaild, daarna is mij perfect uitgelegd hoe het wel moest en heb ik mijn foto kunnen opsturen in het juiste formaat, welke daarna gratis is geleverd. Ook de betalingsregelingen zijn ontzettend klantvriendelijk op een manier die ik nooit meer had verwacht aan te treffen op internet. Alle zaken als bestelling, reageren op mail en dergelijke zijn snel en volledig.

Fantastische kwaliteit

Ten eerste: geweldige kwaliteit foto's. Voor de rest: razendsnelle levering ('s ochtends besteld = morgen geleverd!), keuze uit bijzondere fotopapieren die bij andere online afdrukservices niet of nauwlijks te vinden zijn, superkwaliteit stevig papier, je kunt een kleurprofiel downloaden om je foto's perfect aan te leveren als je dat wilt, grote fotoafdrukken ook mogelijk, en betaling na levering dus geen wachten nodig tot de betaling rond is voor de bestelling verzonden word. Al mijn foto's print ik al jaren bij dit bedrijf. Zeer tevreden, voor mij geen andere fotocentrale nodig!

Is Profotonet your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

profotonet.nl Details

Profotonet is het fotovaklaboratorium van digitale foto afdrukken voor de betere amateur en professionele fotograaf. Van standaard 10x15 fotoprint tot vergrotingen - posters van 76x400

Visit Profotonet

Contact information