Progearsport reviews

Progearsport reviews

8.0

Leverance og service i top

varerne kom omgående og endda til en fantastisk pris.

Vildt godt og hurtig service

Det er første gang jeg handler med Progearsport. Fantastisk oplevelse. Bestilte min ketcher fredag nat og allerede mandag var den klar til afhentning ved det lokale GLS-pakkeshop. Handler gerne hos dig igen :-)

Kedelige oplevelser

Bestilte 10 rør Slazenger tennisbolde, som blev leveret smidt løst i stor papæske. Ikke betryggende, når man ved hvordan pakker nogen gange kan få kraftige knubs.

Opdagede så at det ene rør bolde var uden tryk og fik hurtigt et nyt retur fra shoppen - bravo.

Gennemgik resten af rørene og fandt endnu et med bløde bolde. Det meddelte jeg firmaet og fik at vide, at jeg bare skulle returnere begge rør.

Intet problem, dem kunne jeg sagtens sende tilbage, da jeg havde den lille kasse, som erstatningsrøreret var blevet sendt i.

Kort efter kom der en mail, hvor jeg fik at vide, at nu skulle alle rør retur også dem som var ok, hvilket jeg ikke mente var mit problem og heller ikke havde den store kasse mere, da den var smidt ud, hvilket jeg svarede tilbage.

Men nej, der var intet at gøre, alt skulle retur. Og i en senere mail lå det mellem linierne, at jeg måske forsøgte at snyde firmaet.

Jeg tilbød igen, at sende de to rør med defekte bolde retur og spurgte hvordan der kunne være snyd involveret når boldene var flade og iøvrigt helt ubrugte.

Men svaret var at alt skulle retur.

Det er sgu dårlig stil. Nu har jeg betalt for et defekt rør, som shoppen har sendt til mig.

Handler der aldrig igen og iøvrigt kan man få bolde i en sports butik f.eks Transocean Sport til ca. samme pris.
Progearsport

Reply from Progearsport

Kære Anders Hundborg,

Alt hvad du skriver er 100% korrekt, men det undrer mig, at du ikke returnerede varerne således, at vi kunne få kigget på dem. Du reklamerer over et rør bolde som har mistet trykket, hvorefter vi sender et nyt uden spørgsmål. Ugen efter reklamerer du igen over et andet, hvorefter vi beder om, at få varerne retur så vi kan kontrollere dem. Ud over at vi aldrig har haft problemer med disse rør, (ud af flere tusinde solgte), ligesom vi har en rimelig effektiv udgangskontrol, så kan vi ikke have et batch af bolde hængende ude, hvor der kan være risiko for, at der kommer en reklamation hver anden uge. Selvom varerne ikke fejler noget, så er det noget som kommer fra samme kasse, og derfor er vi nødt til, at eliminere den mulighed, at det drejer sig om en dårlig kasse. Det burde give mening! Der er en del fragt omkostninger forbundet med at returnerer varer frem og tilbage.
Jeg ved godt du siger, at du ikke kan returnere dem, da du ikke har nogen kasse at komme dem i, men det virker ikke helt optimalt, og jeg stiller mig undrende ved den beslutning!

Det er altid træls når det kommer til reklamationer, og her er vi nødt til at have en procedure for at holde trit med det. Den procedure skal også følges, og det er, at vi er nødt til at have varerne retur. Her er internet handel sikkert ikke så fleksibel som du kunne ønske dig.

Vh. Brian

Fantastisk

Her er der endelig en virksomhed som giver mere end man betaler for, jeg bestilte en tennis ketcher og 5 rør med bolde, ud over de nævnte ting fik jeg en tennis taske, en nøgle ring og en kasket.

Leveringen gik også hurtigt, jeg bestilte en søndag aften og modtog i dag tirsdag.
så alt i alt er jeg super tilfreds.

Dejlig online oplevelse

Nem onlinebutik at finde rundt i.
Bredt udvalg af badminton udstyr.
Super hurtig levering.

Kan anbefales.

Gode produkter, hurtigt tilbagemelding

Jeg købte en ketscher af mærket Carlton, fik den dagen efter + en taske, meget godt tilfreds.

Problemfrit

Købte 2 tennisketchere og en rulle bolde. Fint tilbud på ketcherene og leveringstid var i top.

Som nævnt af andre medfølger taskerne uden det står nævnt i beskrivelsen.

Fantastisk butik

Bestilte en tennisketcher samt bolde. Priserne er formidable og leveringstiden er i top. Bestilte fredag aften og havde den allerede om mandagen. Pakken var fint pakket ind så der var intet at klage over. og så var der derudover en taske til ketcheren som jeg ikke havde forventet. Det er ikke sidste gang jeg køber hos progearsport.

Alt fungerede perfekt

Skulle have en batminton ketcher til min søn, og var i tvivl om to forskellige ketchere, her fik jeg en super fin forklaring da jeg skrev til deres kundeservice, derudover havde de super tilbud på en elite ketcher, levering var også i top, bestilte lørdag, og havde varen mandag formiddag, og den var forsvarligt pakket ind ... Så alt i alt en super oplevelse, jeg handler der meget gerne igen :-) , der var i øvrigt en flot ketchertaske med, hvilket vi ikke havde forventet...

Progearsport Details

Squash ketcher - Tennis ketcher - Badminton ketcher