Prolys.dk ApS reviews

Prolys.dk ApS reviews

7.8

Bedste kundeservice og LYNHURTIG levering!

Jeg har kun ros tilovers for Prolys.

Ved køb fra denne side føler man sig hele tiden oplyst, der er alle de relevante oplysninger på de rigtige tidspunkter under køb. Dertil er der detaljerede fakta og målinger for produkterne, hvor f.eks. Ra-værdi og farve (kelvin) er vigtigt ved køb af pærer.

Dertil kommer at priser på varerne er meget rimelige , stort udvalg, hurtig ekspedition.

En detalje jeg sætter meget pris på er at forretningen sætter fysisk adresse på deres hjemmeside, det gør en masse for, at man stoler på at de er til at få fat i, hvis der skulle opstå problemer.

Jeg fik mine varer på mindre end 24 timer, så leveringen kan jeg bestemt ikke klage over.

I har nu en trofast kunde!

Reply from Prolys.dk ApS

Mange tak for din anmeldelse Mads.

Vi er glade for at du tog dig tid til at anmelde din oplevelse af at handle med Prolys.dk

Vi arbejder konstant på at optimere brugervenligheden på vores hjemmeside, herunder tilføje alle de relevante målinger og informationer du har brug for som kunde, for at vælge den bedste lyskilde.

Vi er derfor er vi er glade for at din handel hos os har været nem at gennemføre.

Vi ser frem til at ekspedere din bestilling næste gang du har behov for LED lyskilder.

Rigtig god service og hurtig levering

Jeg er utrolig tilfreds med min handel hos Prolys.

Jeg havde et spørgsmål angående dæmpning af LED-lys, som meget hurtigt blev besvaret på mail og de varer jeg bestilte kom allerede dagen efter.

Jeg vil klart handle her igen.

Reply from Prolys.dk ApS

Mange tak for din anmeldelse Peter Thomsen.

Det glæder os at du har haft en god oplevelse, og vi håber at du vender tilbage til os når du næste gang har behov for LED lyskilder.

Prolys
---------------------

Ikke den hurtigste knallert på kajen !! (Svarer ikke på mail)

Har sendt dem en forespørgsel pr email, men ved ikke om de overhovedet har modtaget den eller om de bare ikke svarer .. Så jeg må jo bare købe andet sted !!!!

Kære Jaja,

Desværre ser det ikke ud til at vi har modtaget din henvendelse.
Du er selvfølgelig altid meget velkommen til at kontakte os på:

Mail: kundeservice@prolys.dk

Eller pr. telefon: 43 474 272 (Man-fre 8.00-16.00)

og synes derfor at det er rigtig trist at din henvendelse ikke er nået igennem til os.

Kundeservice

Hurtig levering, godt produkt.

Eneste klage er prisen, men det gælder alt LED lys
Mads and Jeanett found this review useful

Reply from Prolys.dk ApS

Mange tak for din anmeldelse Anders Christiansen.

Prolys

Prolys.dk snyder

Jeg har sådan set intet ondt at sige om prolys.dk omkring levering af bestilte vare..

Jeg har der imod den dybeste skuffelse over, da jeg skal have penge retur fra de varer som jeg måtte sende retur

Da jeg bor i nærheden af Glostrup, kunne jeg ligeså godt, komme ud med varene selv, det ville spare den porto.

Da jeg ankommer, er ejer ikke til stede, jeg får dog at vide fra to webdesigner, som sidde i samme lokale, at han snart ville dukke op, 10 min sagde de. da jeg ahvde vente over 30 min, valgte jeg at gå. jeg fik dem til at underskrive jeg havde leveret varer tilbage, som jeg havde fået for meget af.

Efter over en måned, med flere samtaler, om at deres bogfører mm ikke var på kontoret, men jeg nok skulle få mine penge. står jeg stadigvæk tilbage uden de penge de skylder...

Jeg ved det var både første og sidste gang jeg handlede der. jeg handler meget på nette, men har dog aldrig oplevet, så ringe en service som jeg fik på Prolys.dk....

Kære Hr. Bach,

Vi er kede af at du føler at du har haft en dårlig oplevelse. Ordren du omtaler har du oprette i vores system d. 5/9-2012. Vi har været i kontakt med dig flere gange - og har forsøgt (som mailet til dig) både at ringe og at tilbageføre dit tilgodehavende via DIBS. Desværre har en DIBS refundering ikke været mulig, hvorfor vi har efterspurgt dine bankdata - du har modtaget kreditnota og pengene blev bankoverført ultimo sidste uge.

Vi vil lige gøre dig opmærksom på at vi som forhandler jf. gælden lovgivning, har maksimalt 30 dage til at tilbagebetale det fulde beløb - de 30 dage regnes fra den dag den pågældende vare er returneret.

Vi efterstræber at give alle vores mange forskellige kunder den optimale service og er rigtig kede af at du føler dig dårligt behandlet.

Kundeservice

Over én måned er gået, pengene er hævet, DE har annulleret min ordre

Bestilte mine varer den 1. august. Pengene er hævet den 27. august. Nu er det den 3. september og jeg har stadig ikke set skyggen af mine varer. Jeg har spurgt til min ordre i emails den 16. og den 21. august, men har ikke fået svar på nogen af dem.

Update 4. september:
Nu skriver de, at min ordre er annulleret, så jeg må bestille igen! Ikke særligt betryggende, når de har hævet pengene!

Update 5. september:
Har været i telefonisk kontakt. En meget venlig dame undersøgte sagen og konstaterede, at der var sket en fejl. De sender straks varerne og smider en ekstra lyskilde oven i hatten som kompensation.

Kære Asger,

Vi har også talt med hinanden en del gange - og efter en større efterforskning sammen, fandt vi frem til at Post Danmark havde spillet os et puds og afleveret dine varer hos naboen...nu havde du pludselig 2x af det bestilte - tusinde tak fordi at du afleverede de overskydende varer her på adressen.
Vi er selvfølgelig rigtig kede af det besvær du har haft som følge af Post Danmarks fejl levering - men håber at du trods det, er tilfreds med at handle hos os.

ProLys
Kundeservice (og den venlige dame)

Fin betjening

Ordren blev expederet hurtigt og effektivt.

prompte levering

hurtig og driftssikker
jeg fik det, jeg havde bestillt, varen svarede til beskrivelsen, afregning korrekt.
mangler uddybende info omkring produkterne, hvad passer sammen.
en spørge- funktion med hurtig svar (i stil med chat) ville hjælpe meget, svarene kan så indstilles til de hhv. produkter, så alle kan have gavn af dem?

Hurtig levering og gode produkter

Bestilte 2 stk. 7W LED-pærer, og 1 stk. 4W LED-pære, og er fuldt ud tilfreds med begge. Lyskvaliteten er rigtig god, og de bruger stort set intet strøm. Ift. til den 10W LED-pære (også fra Prolys) er 7W pæren ikke så blændende kraftig, og passer bedre over spisebordet.

Hvor er min ordre?

Bestilte mine varer for over en uge siden, men har ikke modtaget dem endnu. De skulle have været leveret for flere dage siden. Afventer spændt på om de overhovedet nogensinde dukker op!!!

Reply from Prolys.dk ApS

Hej Jannick, vi beklager ventetiden, men ved bestilling BLEV du oplyst om der var leveringstid på det omtalte produkt, vi er derfor ikke helt klar over hvorfor du har lavet denne anmeldelse...?

Super service og de bedste produkter på markedet!

ProLys har igennem flere år leveret alle nye pærer jeg har købt. De har pærer i en kvalitet jeg ikke kan finde andre steder. De er ikke gratis, men de er alle pengene værd! Glem alt om at LED pærer er dårlige og giver dårligt lys - du har bare set de forkerte!

Utroværdig

Falsk markedsføring

Ikke modtaget noget endnu..

Jeg har fået en bekræftigelse på at pærene blev leveret 3-5 dage, men har endnu ikke hørt noget om anden leveringstid eller modtaget noget?

Overskuelig hjemmeside med mange gode informationer om produkterne

Fin opdelt hjemmeside med godt overblik over de forskellige produkter så det ønskede kan findes.

Holder ikke hvad de lover

Jeg bestilte varer for snart 7 uger siden, og fik at vide at der var 4-6 ugers leveringstid. Det accepterede jeg. Jeg har stadig ikke fået varerne, og det mindste man kunne gøre var at kontakte mig og oplyse om yderliger ventetid. Jeg har så sendt en mail, for at høre på status, men den gider de ikke svare på.

overraskende hurtig levering

hjemmesiden mangler opdatering fordi der stod varen ikke var på lager og der kunne gå op til en måned før man kunne forvente en levering, men ok og mange stjerner fordi jeg skulle bruge varen straks og det kun tog en dag

super

bestilte en vare, allerede samme dag et par timer senere lå den klar til afhentning. det kalder jeg hurtig service sådan :-)

super hurtigt

der står 1-5 dags levering - bestilte om eftermiddagen havde det næste dag så et 'GO' herfra :)

Professionel belysning til gode priser

Jeg kan varmt anbefale at handle ved Prolys. Der er nøje detaljerede specifikationer på alle lyskilder, som gør det muligt at træffe de rigtige beslutninger vedr. valg af LED lyskilder.

Modsat andre dyre LED lyskilder jeg har købt i andre butikker, så passer farvetemperatur, RA værdi og lysstyrke med mine forventninger på de GX53 pærer jeg har købt - en klar afløser for halogenbelysning. Og så endda til god pris.

Jeg er helt sikker på at jeg skal handle ved Prolys igen!

Hurtigt og nemt.

Fin oplevelse, overskuelig hjemmeside, brugbar information, hurtig levering.

Prolys.dk ApS Details

Salg af kvalitets LED pærer, og LED systemer. Retrofit LED pærer til alle udbredte standard fatninger. Stort udvalg i Dæmpbare LED pærer til 12V og 230VAC.

Visit Prolys.dk ApS

Write to: salg@prolys.dk