Propadshop reviews

Propadshop reviews

5.2

det virker okay for mig

altså jeg bestilte mig en apad, til min fødselsdag, og da jeg fik den og den pakket op virkede det hele meget godt :).. men det varede ikke ved efter en times tid gik det i stykker og der var ikke noget at gøre

tilbage til dem efter et opklad, fik også pengene tilbage med det samme :).

Ligner et svindelnummer - Virksomheden er nu under tvangsopløsning!!!

Jeg fik sådan en Propad som fødselsdagsgave af min kone og jeg blev hurtigt meget mistænksom. Jeg undersøgte det lidt på nettet og kunne med det samme hvordan kritikken haglede ned over firmaet. Dem der står bag det er ansvarlig for en række konkursfirmaer og er derfor ikke særlig bona fide.

Prøvede apparatet alligevel og den levede overhovedet ikke op til nogen som helst kvalitetsstandard (nogensinde spillet Angry Birds i slow motion?) og det begyndte til sidst at fungere dårligt oven i købet! For at benytte mig af returretten pakkede jeg straks det hele sammen igen alt inklusiv, og sendte det tilbage med vejledende brev til den adresse der står nederst på deres website.

Da vi ikke hørte noget fra dem ringede min kone til dem og de sagde, at vi ikke skulle have brugt den adresse, fordi den hører til leveringsfirmaet og så kunne der godt gå kuks i det. Man skulle tilsyneladende følgende instruktionerne på deres website. Det giver dog ingen mening, især når nu Krak angiver Propadshop's adresse er nøjagtigt den samme.

Vi har gentagne gange prøvet at ringe til dem og hvis vi overhovedet får nogen i telefonen er det med dårlige undskyldninger og undvigende svar. Det ser meget ud til at dette er et stort svindelnummer.

Ifølge CVR.DK er firmaet under tvangsopløsning. Så det bliver interessant at se, om vi nogensinde får set vores penge igen. :-(

Mangen til behandling.

Ville have givet den 1.5 stjerne - Men det kan man ikke.

Jeg fik en Pad i gave. Den begyndte at virke dårligt, jeg sende den retur i start juni, og regnede med at få den fikset.

Da jeg så ikke have hørt fra dem, ringe jeg til dem omkring d.21.juni - ca. 3 uger efter at jeg have sendt min pad til rep.
Det viste sig så at min sag, slet ikke var blevet behandlet endnu, og at de faktisk ikke havde styr på hvor og hvem der havde min pad - Selv om jeg både havde vedlagt seddel med hvad den fejlede og mine kontaktinfomationer.
Så efter en 3 samtaler med "Kundeservice" fandt de endelig min pad.

Jeg fik så lovning på at jeg ville få en mail, med hvad og hvordan. Og at de ville sende mig en ny, pga. det ikke kunne betal sig at reparere - så det er jo alt sammen meget godt.
At jeg så skulle ringe til dem 2 dage efter for at høre hvor den mail blev af.

Fik at vide at der ville gå noget tid før jeg ville få min nye pad, men at de ville give lyd fra sig i løbet af 14 dag og fortælle hvad og hvordan - Alt dette fik jeg at vide gennem telefonen, og var godt tilfreds med det jeg hørte.

Men så efter 14 dage, ingenting.... Så tænkt jeg hmm... giver dem lige noget mere tid.
Så efter en lille måned, begynde jeg at prøve at kontakte dem.

Først pr. mail - til personen som behandlede min sag. INGENTING!

Så tænkte jeg de har længe åben (9-21 PÅ hverdage O.o) på deres telefon.
Har nu ringet til dem i 7 hverdage, I deres åbnings tid - og har ikke fået fat på andet end deres telefonsvare.

De svare heller ikke på deres mail, eller på deres "Kundeservice" board inde på deres hjemmeside.

Jeg har aldrig prøvet, at jeg selv skal ringe til et firma som jeg handler med, for så at sørge for at min sag kommer videre i DERES system. Det er det dårligste "kundeservice" - hvis man kan kalde det for det. Jeg nogen siden har oplevet.

Jeg har endnu uikke hørt fra dem.

Dårlig service

Man skal ikke handle med PROPAD.
Dårlige produkter, lever ikke op til det de lover.
Når man sender retur, fungerer det ikke.
Man skal rykke for pengene utrolig mange gange, før der sker noget.
Et godt råd, hold jer langt væk fra denne virksomhed.

Is Propadshop your company?

Visit Propadshop