Prosa reviews

Prosa reviews

6.1

non-stop spam

Selvom jeg har meldt mig ud et år siden, og kontaktede dem flere gang for at få dem til at stop med at sende mig nyhedsbreve og alt andet, modtage jeg stadig Prosas spam.

meget tilfreds

Jeg har været i prosa en del år og de er altid meget hjælpsomme. også ud over deres forpligtigelser..

De kan anbefales!

Gode intentioner, men oldnordisk tankesæt

Vil meget gerne have gode aftaler på plads med arbejdsgiver, men når det kommer til langvarige konflikter er det ikke professionelt nok. Opbakning fra hovedorganisationen til lokalorganisation er ikke tilfredsstillende. Lidt for røde holdninger til min smag.

Meget tilfreds

Jeg har været i Prosa i 3 år nu og er meget tilfreds. Jeg har snakket med dem både i forbindelse med studie, at være ledig, og jobsamtaler. De er altid rare og venlige. Sender man en kontrakt ind til dem, får man feedback samme dag. Det er god service.
Deres hjemmeside er også nem at finde rundt i og jeg har brugt den flere gange når man skal have hurtige svar og informationer. Jeg har ofte brugt den i forbindelse med statistikker og råd til lønforhandlinger.

Is Prosa your company?

PROSA, Forbundet af It-professionelle Details