Protryk reviews

Protryk reviews

Very low
2.8

Jeg har heller aldrig modtaget mine varer, som er blevet lovet af mikkel op til flere gange, snyd og humbuk.

Betalte men fik aldrig noget tøj!

Jeg købte 4 t-shirt tilsammen omkring 200 kr. og jeg blev ved med at skrive til dem hvorfor jeg ikke havde fået dem da der var gået flere uger. De blev ved med at svare at de manglede et ordre nummer. Også selvom jeg gav dem ordre nummer fik jeg ingenting tilbage.

Fup og Fidus virksomhed

Samme historie som andre, pengene trukket, ingen varer, en historie om en ny trykkemaskine, og nu skriver han her, at vi vil modtage varerne fra en anden trykker?!! Mon dog, men det ville da være rart hvis det var sandt.

Blev bestjålet for 181 kr

Bestilte en fed trøje men har endnu ikke modtaget nogen trøje , til trods for pengene er trukket fra mit dankort for 15 dage siden , idag er siden så lukket telefonerne ligeså . Så nu har jeg valgt at melde ejeren til politiet for bedrageri og jeg håber alle der er blevet snydt af www.protryk.dk vil anmelde sagen til politiet uanset beløbets størrelse

FÅ BANKEN TIL AT TRÆKKE PENENE TILBAGE

Jeg kan som alle de andre her på siden tilslutte mig at Protryk.dk fusker alt det de kan!
Jeg havde bestilt en beskeden strandstol, som de hævede pengene for, men aldrig sendte. Man får kun intetsigende svar fra dem som at "vi ser på det", men faktum er, at jeg aldrig fik min vare.

Heldigvis kan man til hver en tid (når man har købt vare med dankort) gå ned i banken og bede dem føre pengene tilbage til sin egen konto. Det gjorde jeg. Man skal bare kunne dokumentere man har købt varen, og man har prøvet at få sælger i dialog. Så er det op til sælger at bevise at de har sendt varen.

Snydt for over 12.000 kr!!!

Er ved at være lidt tid siden nu, men vil bare lige gøre opmærksom på at virksomheden snyder så meget de kan komme afsted med.

Sidste år bestilte vi i vores tutorforening t-shirts for over 12.000 kr. Vi fik aldrig vores t-shirts og da vi kontaktede dem og rykkede for det (for gang nummer 100), da der nu var gået over en måned siden de havde fået vores penge kom vi til at nævne retshjælpen, da vi jo følte os ret snydt, så blev de vildt sure og sagde at så ville de ikke handle med os, vi skulle sende et kontonummer og så ville vi få pengene tilbage. Super tænkte vi, for vi havde egentlig heller ikke lyst til at handle med dem. Det er nu 15 mdr siden, vi har stadig ikke fået vores penge, selvom universitetets advokat har haft kigget på sagen, men firmaet var ikke til at komme i kontakt med.

Så find hellere et andet firma, at få lavet varer hos!

God ordre god service

Fik varen som aftalt ingen problemer

Troede de kunne gemme sig for mig

Bestilte varer for ca 800-900 kr. Ved bestillingen bad jeg om kvitering, da jeg skulle bruge det til regnskab. Der ved fik jer adressen på Protryk, hvilket var guld værd senere i forløbet.

Efter tålmodig venten, modtog jeg stadig ikke mine varer. Mailede og ringede uden resultat.

Her blev adressen og krak så brugt og jeg fandt frem til andre telefon nr. på adressen. Her fik jeg en sludder for en sladder. Og varerne ville jeg modtage snarest. Pengene var hævet på kontoen. Jeg sendte derfor en mail, at jeg ville have pengene tilbage ellers ville jeg hyre en advokat. Vupti.....var pengene tilbage på kontoen.

Snydt og bedraget

Smedegyden 1, Sdr. Nærå
5792 Årslev

d..18. november 2008
Ordre nummer 1500

Jeg har postet dette brev til dig for at give mulighed for at rette eventuelle misforståelser eller fejl.
Jeg har i e-mail til dig afsendt 31. oktober 2008 kl. 00.43 fremlagt alle dokumenter og samtidig gjort dig bekendt med, at uanset mine egne omkostninger vil jeg gøre mig alle mulige anstrengelser for at du skal opfylde dine forpligtigelser.
Jeg har selvfølgelig mine tvivl om dine hensigter, når en aftale pr. telefon ikke bliver indfriet og at du samtidig ikke besvarer nogen af mine e-mails – og så lukker du selvfølgelig også samtidig din telefon.
Min indbetaling kr. 179,00 er hævet/overført til Danske Bank den 24. september 2008 ifølge kontoudtog.
Jeg har valgt at bruge denne fremgangsmåde for at give dig en sidste mulighed for at opfylde ordrebekræftelse og handelsbetingelser. Bilag:

1. Kopi af faktura
2. Kopi af kontoudtog
3. Kopi af CVR register
4. Kopi af mails.
Venlig hilsen
En snydt ¤kunde¤

Snydt snydt snydt advarsel

ANMELDELSER AF PROTRYK

Vi er blevet snydt godt og grundigt. Pengene er trukket på vores konto -men ingen varer. PROTRYK er gået under jorden..ingen svar på deres telefon osv. osv. FUPFIRMA af den værste slags. Øv øv øv. Så blev man dét klogere. Glædelig jul. Skuffede kunder.

ingen vare

Protryk har valgt ikke at levere de vare jeg har bestilt og betalt for.
Deres mail og tlf virker ikke eller svare ikke , jeg har en gang fået svar på 50576657 , men der sker stadig ikke noget.
Så hold jeg langt væk fra det firma

Jeg blev snydt af protryk.dk

Så skete det, jeg bestilte en vare ved et fupfirma.
Det måtte jo ske før eller siden, når man handler en del på nettet.

Firmaet "Protryk Reklamer" på siden www.protryk.dk skal man ikke stole på.
D. 27-06-2008 bestilte jeg vare fra firmaet til den sølle lille pris a 97.50 danske kroner.
Efter ca. 14 dage sendt jeg en mail for at høre om der snart skete noget, men der kom intet svar.
Jeg sendte flere mail til dem for at høre om mine ting var på vej, men fik aldrig et svar fra dem.

Tiden gik, og jeg glemte egentligt helt at mine vare ikke var kommet, MEN så d. 24-09-2008, næsten
3 MÅNEDER efter jeg havde bestilt ved dem, hævede de pludseligt 97.50.- (havde betalt med Dankort).
Så nu måtte jeg jo snart, langt om længe, få mine varer fra protryk.dk tænkte jeg.

MEN NEJ.....
Da der ikke skete noget de næste 14 dage valgte jeg at sende en ny mail til dem.
Utroligt nok blev mailen denne gang besvaret af Mikkel N. Olsen, som lovede at følge op på sagen.
Men som i sikkert kan regne ud, så er der ikke sket noget endnu.

Update d. 27 November 2008

Jeg fik i dag et brev fra Protryk.dk hvori der stod følgende :

Hej søren vi vil bede dig om og fjerne dit indlæg om os...

Vi har sendt dig et brev med en "Løsning" som vi finder rimlig både for dig og for os...

Vi Ser frem til og høre fra dig.

Med venlig hilsen / Best regards
Business Manager

info@protryk.dk
Protryk Reklame
Mit svar til dem, samme dag:

Hej

Den forstod jeg ikke.
Det eneste jeg har hørt fra jer var den 11 oktober hvor i skrev at i ville tjekke op på sagen og jeg ville få et svar.
Siden har jeg ikke hørt fra jer, ej heller noget ang. en løsning, så .....?

Hilsen
Søren

Dagen efter fik jeg denne mail :

vi sender en løsning pr. brev til dig

Med venlig hilsen / Best regards
Business Manager
info@protryk.dk
Protryk Reklame

Men her, over en uge efter har jeg stadig ikke modtaget noget.....

Har snydt os.

Bestilte et par nummerpladeholdere til kr. 104,-. Har ikke modtaget noget fra dem. Pengene er blevet trukket fra kontoen. Men varen er aldrig dukket op.
Har skrevet utallige mails til dem og har modtaget et svar. "Hvis varen ikke er afsendt, vil den blive afsendt næste dag." Det er 1 måned siden.

protryk.dk Details

Visit Protryk