Protunahandels reviews

Protunahandels reviews

5.5

Perfekt service

Jeg bestilte mandag aften en vare, stod med varen onsdag formiddag, hvilket jeg syntes er hurtig levering fra Tyskland til Nordjylland.
Varen kostede 98 kr. hvor den kostede 256 kr. I Danmark.
Alt i alt en god webbutik, med hurtig levering.

ALDRIG anbefales

varen passer ikke til beskrivelse på deres hjemmesid.
send 3 Email, men de svar ikke.
Så ALDRIG anbefales

De har lavet en fejl, og jeg har aldrig fået penge retur!

Jeg har betalt dem 336,00 og jeg modtog aldrig mine dele.
Jeg skrev til dem, og fik svar at de havde lavet en fejl, og at jeg kunne få mine penge retur.
Fint nok.
Det skete så bare aldrig!
Har skrevet til dem flere gange uden svar tilbage.

Fin service, man har somregel varen dagen efter.

Jeg har handlet hos Protuna igennem mange år, og har aldrig været direkte utilfreds med dem. Det eneste der kan være lidt træls, er når noget er udsolgt, stemmer det ikke altid overens med hvornår de regner med at have det på lager igen.

skod hjemme side...

Bestilte en udstødning som de hvade på lager. så skrev de ugen efter at den ikke var på lager men de sendte den så snart de fik den.. skrev tilbage ingen problem hvis der ik gik mer end 1-2 uger da de såå var gået skrev jeg at jeg meget gerne ville have mine penge tilbage.. da de skrev den var sendt for nogle dage siden.. der gik en mrd før den kom SIDSET GANG JEG HANDLER HER

Utroværdig og falsk

De reklamere med at have tunsæt til diverse knallerter. dog er tunsættet til en Yamaha 4 gear desværr ikke på lager, de siger at de regner med at have det på lager d. x/1 - 2012! dette ændre sig dog en dag frem for hver dag der går. så det ser ikke ud som om de har eller vil sælge disse tunsæt.
Jeg har skrevet ind angående sådan et tunsæt og der er intet svar. dårlig kundeservice og fejl reklamation, meget utroværdige!

siden er muligvis god at handle enkelte dele fra men meget utroværdige.
Jeg anbefaler ikke!.

Lidt sløv levering, men kan anbefales.

Protuna kan anbefales, selvom leveringen var en smule sløv. Jeg bestilte en fredag, omkring 16 - så det var vel acceptabelt. Man kunne dog have håbet at den var kommet før.

Informationerne er fine, og pakningen var ok.

Derfor 4 ud af 5.

Dårlig betjening

For det første er der lidt dårlig betjening.

jeg bestilte varer Lørdag aften og de var der først onsdag. jeg synes i burde have sendt dem om mandagen så jeg havde dem tirsdag.

for det andet sendte i nogle forkerte varer som jeg syntes er uacceptabelt da det er online handel burde i have styr på tingene.

for det tredje er jeres indpakning for at sige det rent ud ringe. jeg bestilt en karburator den var godtnok pakket fint ind osv. men så var der et tændrør som bare lagde løst - dog i en tændrørs pakke af pap. så havde jeg også bestilt et sodsæt hvor pakningerne bare lagde løse i. de burde da være i en plastic pose eller noget...

desuden var det sendt i sådan et maxibrev

det burde være bedre gjort.. - evt. sendt i en papkasse.

Jeg handler ALDRIG ved jeres skod butik mere!

Og jeg vil ALDRIG anbefale nogle at handle hos jer!!!!!!

Anbefales

Jeg købte nogle dele, fik dem 3-4 dage efter, godt tilfreds!

OBS! I skal være opmærksom på om varen er på lager!

- De er ikke klare i melde, om varen er på lager, der kan gå op til måneder før de får den vare hjem igen!
*Klik på varen for at se om den er på lager.

De kunne godt have haft sat en mærke efter hvad status varen har, inden man klikker på varen :).

Alt gik galt

De afsendte varen en uge senere end lovet. Jeg skrev til dem flere gange, og først efter 3 henvendelse reagerede de.
De mente at det var mig der ikke kunne finde ud af at gå på posthuset efter min pakke, men det gik senere op for dem at jeg nok havde ret alligevel.
Så sendte de så endelig en mail til mig om om at nu havde afsendt min pakke. 2 timer senere modtog jeg endnu en mail om at de nu have efterlyst pakken. Den ene ved åbenbart ikke en dyt om hvad den anden foretager sig i det firma...
Da jeg endelig modtog pakken passede indholdet ikke overens med det der stod på fakturaen.

hvad sker der?

jeg har købte min vare den 18-12-08 og de sagde jeg fik den 3 til 4 dage efter. og har har ikke modtaget noget endnu-- og det er den 04-01-09!

i skal ikke købe noget der. i er ikke sikkere på og få det.
( jeg har sendt 5 e-mail og de har ikke svaret på bare en af dem!)

Kan anbefales

Betalte og fik mine varer, og det virker!

Perfekt!

Is Protunahandels your company?

Protunahandels Details

protunahandels.de - Netbutik - Når du vil fremad!

Visit Protunahandels