Provacances reviews

Provacances reviews

8.6

Så tæt på 5 stjerner som man kan komme

Under hele bookingprocessen oplevede vi høflig, serviceminded betjening. Der blev ydet en ekstra indsats for at imødekomme vores ønsker til at medbringe hunde på opholdet, og generelt var det en positiv oplevelse at benytte Provacance.

Da vi kom frem til lejemålet, fremstod det lige så lækkert som på billederne, hvis ikke bedre.
Eneste lille detalje, der gør vi ikke kan give 5 stjerner, er at de oplyste distancer til diverse interessante byer og seværdigheder, ikke stemte overens med de faktiske forhold. Der var pyntet en del på beliggenheden - hvilket betød vi brugte en del tid på kørsel. Men om det er ejeren eller Provacance, der har givet denne oplysning, skal vi ikke kunne sige.

Alt i alt et selskab vi uden tøven vil benytte igen.

Reply from Provacances

Tak for jeres anmeldelse af vores byhus ref. i1.110 i Carro. Både ejer og Provacances har checket de anførte afstande i km, og de er korrekte. Men måske er det teksten med ca. 1/2-times kørsel til Cinque Terre og stranden der ikke holder i perioder med meget trafik.

Total dejlig familieferie.

Vi lejede et hus på nettet. Havde kun set billeder af huset og man ved jo aldrig hvad man kommer frem til. Billeder er taknemmelige. Vi kom til et dejligt rent og meget hyggeligt hus. Der var plads til os i huset (vi var 8 voksne og 2 små børn). Rigtig fransk stil som vi havde forestillet os og drømt om inden vi kom. Poolen var fin og terrassen hyggelig.. Vi fandt huset uden problemer og vi havde en god ferie.
Alt vedr. betaling, kontrakt, informationer fra Provacances var helt i top.

Kørselsvejledning utilstrækkelig.

Huset var fint, med får på marken, hyggeligt, men der var en del mangler iht. brochuren.
Ingen grill, ingen liggestole. Der manglede hyggelige ude siddepladser. evt. en terasse med belægning.
Kaysersberg var en fin lille by med masser af gamle huse og Albert Schweizers barndomshjem er indrettet som museum. Et besøg vær.
God beliggenhed for ture i baglandet og besøge flere af de smukke byer på vinruten.

Tak for din anmeldelse.
Vi har lavet en ny vejbeskrivelse, så det nu skulle være lettere at finde boligen.
Ja, der skal være en grill. Ærgerligt I ikke kontaktede os, så havde vi straks skaffet en ny grill. Mht. liggestole fremgår det ikke af vores hjemmeside, men vi vil anbefale ejerne at anskaffe nogle.

På toppen

Alt fungerer perfekt og kontakten til firmaet og firmaets svar på eventuelle spørgsmål er hurtig, nem og fyldestgørende

Ærlig - Fin service

Hjemmesiden er meget let at overskue, beskrivelse og billeder svarer til det man kommer frem til. Service på telefon er i top og venlig, meget hjælpsom med evt. spørgsmål.
Når kontrakten kommer på mail er der en udførlig beskrivelse af hvordan man finder frem til det lejede. Der er dog et lille minus; navnet på huset er IKKE det samme som i brochure eller i beskrivelse, dette er dog et lille minus.
Kan VARMT ANBEFALES har brugt dem flere gange med lige stor tilfredshed.

Reply from Provacances

Tak for din anmeldelse. Kan se I har lejet et hus i Spanien, som vi har gennem lokal samarbejdspartner. De bruger ikke ref. nr. men navngiver selv husene i stedet, og dette navn er aldrig det samme som selve huset. Vi vil anbefale dem fremover at bruge ref.nr. i stedet, da vi er enige i at det kan skabe forvirring. På vores lejemål i Provence-Côte-d´Azur og Toscana er navnene på husene i beskrivelsen altid husets rigtige navn.

Gengiver ikke korrekte anmeldelser

I bund og grund fungerede alt med Provacances fint, men vi er lidt forundrede over, at de gør et stort nummer ud af, at vi efterfølgende skal lave en anmeldelse af den lejlighed vi havde, når man så efterfølgende opdager, at de kun anvender de positive ting vi skrev. Kan se på andre anmeldelser, at der måske er en tendens til at dette gøres ved andre anmeldelser også. Er dette tilfældet, kan man ikke stole på folks anmeldelser af de enkelte lejemål, og dermed kan man træffe nogle valg på falske forudsætninger. Dette er ærgerligt, idet anmelder jo skal give andre en indtryk af de ting, man ikke kan se/opleve ud fra præsentationerne af de enkelte lejemål.

Tak for din anmeldelse.

Vi kan sagtens forstå at I undrer jer over at jeres negative kommentarer ikke er at finde under jeres anmeldelse på vores hjemmeside. Grunden til dette er at vi giver ejerne en periode på 3-4 mdr. til at kommentere og udbedre de forhold som er angivet i eventuelle negative kommentarer. Hvis ejerne ikke retter op på de negative forhold, vil boligen enten blive taget af hjemmesiden, eller de resterende negative forhold vil blive anført i anmeldelsen og tilføjet/rettet i boligbeskrivelsen.
Den primære årsag til denne procedure er at vi hidtil, teknisk ikke har haft mulighed for at kommentere på disse forhold i selve anmeldelsen. Denne mulighed er nu ved at være implementeret, så vi fremover straks kan vise alle negative kommentarer, og direkte kommentere på hvilke forhold der er bragt i orden, og hvilke der er tilføjet boligbeskrivelsen. Din fulde anmeldelse af boligen er nu angivet, og vi vil straks når det er muligt, kommentere i selve anmeldelsen.

Alt gik smurt

Familien bestilte en uges ferie i Sydfrankrig gennem Provacances og var egentlig ikke helt sikre på, om vi nu kunne finde ud af at komme frem til adressen, og hvordan det hele ville køre.

Vores tvivl blev dog gjort til skamme, da alt gik perfekt. Vi fik de nødvendige informationer i god tid og havde ingen problemer med at finde feriehuset eller noget andet.

Samtidig var Provacances hurtige til at skrive da vi var kommet hjem, og fortælle at de frigav rengøringsdepositum, ligesom de også informerede os om, at udlejer ikke havde nogle bemærkninger til den stand vi havde efterladt lejligheden i.

Alt i alt en god oplevelse, og vi vil helt sikkert bruge Provacances igen, såfremt vi skal til Frankrig.

Super god service

God hjemmeside, nemt at finde det vi ønskede.
Lejemålet var super og passede rigtig godt til os, eneste minus var at enkelte køkkenting, som vi selv skulle stå for,manglede oplyst i forbindelse med lejeaftalen, hvilket betød at vi måtte købe ting, som vi nemt kunne have haft med hjemmefra.
Positivt, at der var restaurant lige ved siden af lejemålet og at lejemålet var så godt placeret, at vi nemt kunne komme rundt og opleve området uden en del timer i bil. Vil bestemt anbefale både booking-bureau og det sted vi lejede. Rigtigt god oplevelse.

Udmærket formidler af ferieboliger

Det endelige resultat var fint, og det er jo det vigtigste. Vejen dertil var ikke hel nem, da vi bl.a. oplevede at den første bolig blev booket af nogle andre selvom den var bekræftet. Dvs. der var ingen sikkerhed for at få det man ellers får en bekræftelse på.
Ferieboligen var lidt dyr i forhold til hvad det var, men så må man jo være tidligere ude.

Let, hurtigt og effektiv

Vi bestilte en ferielejlighed i Italien.
Hurtigt besvarelse/bekræftelse og på øvrige mindre spørgsmål fik vi lynhurtig et godt og personligt svar.
Lejligheden levede til fulde op til vores forventninger.
Vi vil bestemt benytte os af Provacanses igen.

Alt klappede perfekt. Vi vender tilbage!

Alt fra søgning af feriebolig i et glimrende udvalg til nem og fejlfri bestilling, betaling og informationsstrøm kørte til topkarakter. Selve huset var nemt at finde og levede fuldt ud op til beskrivelserne i materialet på internettet. Afrejse og frigivelse af depositum var ligeledes helt problemfrit. Vi vender tilbage til Provacances!

Perfekte Toscana

Ferien levede helt op til vores forventninger, billederne af feriestedet snød ikke, som de nogle gange kan gøre. Det var et rigtig dejligt hotel med super lækker pool og tæt på dejlig ren strand med klart vand. Meget børnevenlig. Feriestedet lå tæt på alle de byer vi gerne ville besøge og der var kun 20 min til det dejligste vin område :-)

Top service fra start til slut

Vi kan varmt anbefale Provancances, vi vil helt sikkert benytte dem en anden gang!

Super service og hurtigt svar på vores booking også gør det kun oplevelse bedre når man kom ned til sådan et dejligt sted som vi havde lejet i Frankrig.

God opfølgning på special requests, men afventer kommentarer til mail vedr. ophold i Dudda

Vi havde ingen problemer med kontoret i Vejle op til afrejsen. Nu venter vi blot på svar på vores e-mail omkring selve opholdet. Vedkommende var på ferie i sidste uge og først tilbage i går, så der skal lige være tid til at læse vores mail inden besvarelse, som jeg venter en af dagene.
Mogens Kristensen

nemt og ingen ubehagelige overraskelser

Nemt at søge på sitet og booking foregår gnidningsløst. Feriestedet var fin standard og der var ingen "overraskelser"

Super imødekommende og hjælpsom betjening!

Ferieboligen vi lejede stemte rigtig godt overens med beskrivelsen på hjemmesiden.

Helt unikt

Super dejligt sted med ro og fred. Fantastisk resturant med lokale specialiteter. Unikke lejligheder der alle er forskellige, dog kunne aircondition være rart.

Frankrig og Provacances - et fint match

Lejede et skønt gammelt, nænsomt restaureret byhus i Bourgogne-området gennem Provacances - det fungerede perfekt, og jeg kan give Provacances min bedste anbefaling.

Lige ud af landevejen, med sprogvanskeligheder!

Alt funkede, men booking, nogle med i bilen, nemt at finde lejlighed. Alt i skønneste orden, pænt, ordentligt vanedannende område. Lækker hjemmeside.
Vi kom noget tidligere, og kontaktede derfor den angivne kontaktperson, men han snakkede mindre engelsk end jeg fransk!
Vores spørgsmål gik på om vi kunne komme tidligere inde i lejligheden, da denne var forladt og rengjort. Det var en lang og svær samtale, men selvfølgelig kun nødvendig da vi kom tidligere. Men alligevel lidt træls man ikke kan kommunikere med kontaktperson!
Nåh ja, låsen på hoveddøren i lejligheden virkede ikke, så vi kunne ikke låse yderdøren!
Glaspladen i kombiovnen gik i stykker under brug, men ingen problemer derom. Ringede blot og forklarede Provacances herom, så var der styr på det.
Men alt i alt, små skår i glæden.
Kan klart anbefale!

Provacances Support

Om virksomheden

Provacances er specialiseret i udlejning af huse med pool fra 4 til 20 personer i området Provence, franske Riviera samt Toscana. Vi tilbyder også lejligheder, landhuse og ferieresidenser i øvrige...

Visit Provacances

Call us on: +45 96 70 60 00