Psn Vvs reviews

Psn Vvs reviews

4.5

Overfakturering og middelmådigt arbejde

Jeg var desværre så uheldig at vælge denne VVS'er til nogle vand installationer og opsætning af et toilet. Fakturaen var højere end aftalt, især antallet af timer var overfaktureret og arbejdet var ikke udført tilfredsstillende. Poul Sejr Nielsen havde endog den frækhed at kræve penge hvis de skulle lave noget utilfredsstillende udført arbejde om. Aldrig mere!!!

Fusker!

Vi ringede angående reparation af en opvaskemaskine og da servicemedarbejderen kom fortalte han efter en time (61 minutter) at han ikke havde forstand på opvaskemaskiner, og gik uden at have løst opgaven. De havde blot regnet med det var vandtilførslen til maskinen, selvom vi tydeligt i telefonen havde forklaret at det var selve maskinen den var gal med. Vi modtog herefter en regning på 1300 kroner, svarende til 1,5 times arbejde - 1 time + 1 minut for en påbegyndt halv time! Jeg kan kraftigt fraråde alle andre at benytte dette PSN VVS!

Kommer ikke og udbedrer mangelfuldt arbejde!

Fik Poul Sejr Nielsen VVS til at lave VVS installationer i mit nybyggede hus. Efter at have ringet til den VVS'er der udførte arbejdet, fik jeg en meget ubehageligt nærmest truende formuleret mail fra direktøren hos Poul Sejr, om at jeg aldrig skulle vove at ringe igen, men kun henvende mig skriftligt. Det gjorde jeg så, med en liste over mangler jeg gerne vil have en forklaring samt udbedring på. Siden har jeg rykket skriftligt for svar 4 gange.

Der er nu gået 7 måneder og har jeg stadig intet hørt. Idet jeg var naiv nok til at betale alle regninger med forventning om at alt var iorden har Poul Sejr Nielsen åbenbart ingen motivation for at udbedre fejl og mangler. Overvejer nu desværre at gå videre med sagen via min advokat. Ikke lige det man har lyst til, efter at have betalt næsten 150.000 kr for sin VVS installation. Sikke en service og imponerende at de kan overleve, når de vælger at behandle deres kunder på denne måde!

Der er sikkert mange gode VVS'ere derude. Brug en af dem istedet for!

Fup og fidus

Vi havde Poul Sejr Nielsen til at hjælpe os med med en faldstamme, der skulle partielt udskiftes. Arbejdet gjorde de såmænd fint nok - men vi fik en regning vi slet ikke kunne genkende.

Vi og vores nabo havde observeret hvornår håndværkeren kom og gik - bl.a. fordi nøglen skulle hentes hos naboen. I udgangspunktet havde vi fuld tillid til dem - ligesom vi har haft til mange andre håndværkere der har arbejdet i huset.

Men regningen havde flere timer på, end der var arbejdet for - og selv om vi gjorde firmaet opmærksom på at timerne ikke stemte overens, så ville de slet ikke lytte. Tvært imod blev vi truet med inkasso.

Derudover er deres timepriser ret opskruede i forvejen.

Så brug kun Poul Sejr Nielsen, hvis du har i sinde at betale for mere end du får.

Is Psn Vvs your company?

Poul Sejr Nielsen VVS A/S Details

Poul Sejr Nielsen VVS A/S leverer VVS-løsninger med et højt kvalitetsniveau, hvilket betyder, at arbejdet altid udføres til aftalt tid og pris. Ved aktutte sager kan vi som oftest være hos Dem inden for få timer.

Visit Psn Vvs

We live here: Klintehøj Vænge 7