Pulsure.dk reviews

Pulsure.dk reviews

9.6

Super service og hurtig levering

Rigtig overskuelig side med god info

This review has been reported to customer service by the company for violating other Trustpilot Guidelines.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

God Service

Man bestiller, skriver adressen og BUM - ind ad døren kommer ens varer uden problemer.
Dejligt smertefrit - ingen problemer ved levering og bestilling :)

All order delivered on time as it should. More than satisfied

All order delivered on time as it should. More than satisfied

Hurtigt og godt

Super hurtig levering.

Det lykkedes efter en tid.

Bestilte et vivofit armbånd fra garmin. Der stod ikke på hjemmesiden at det var forudbestilling.
Da der var gået en uge som jo var noget længere end den lovede tid, ringede jeg til Kundeservice.
Her fik jeg så en acceptabel forklaring på den manglende leverance. Så det endte med at blive en okay oplevelse.
Jeg vil sige at Vivofit-armbåndet lever fuldstændig op til mine forventningerne.
Kjeld
Pulsure.dk

Reply from Pulsure.dk

Hej Annelise!

Tak for din anmeldelse.

Jeg ved 100% sikkert at Vivofit har stået som forudbestilling - både i produktteksten og under leveringsinfo, da det først er i fredags vi fik dem fast på lager - og dermed slettede teksten omkring forudbestilling.

Jeg er lidt ked af du giver os 3 stjerner med udgangspunkt i at du har overset denne tekst, da vi jo havde skrevet det.

Vigtigst er dog at du er glad for armbåndet og det lever op til dine forventninger.

De bedste hilsner

Pulsure.dk
Henrik Bisgård

Til tiden og til prisen - sådan!

Bestilte nye remme til Suunto ur.

Super service...

Pulsure.dk yder en høj, hurtig og god Kundeservice. 5 stjerner fra mig

Ok service

Lidt lang leveringstid 5 dage på lager vare.

Fin service

Fin butik med stort udvalg

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Super hurtig service 👍👍

Bestilt et pulsur til min kæreste en onsdag aften og fredag ved middag modtog jeg det, det er super hurtig service og uret er flittig i brug.

hurtig betjening

Hurtig betjening og fint produkt udvalg samt meget overskuelig hjemmeside.

Fin aktion på mangler

Manglede noget til leverancen som blev eftersendt uden problemer

Super duper

Ingen ting at udsætte på den forsendelse jeg bestilte, professionel hele vejen

Helt igennem en fornøjelse

Funktionel hjemmeside, hvor al information var tilstede. Super service, leverance og tracking.

Jeg har ingenting at udsætte på pulsure.dk. Hele salgsforløbet gik som forventet, samt al den information jeg havde behov for var at finde på hjemmesiden.
Ligeledes en kontakt til kundeservice vedr. en delleverance fik jeg prompte et retursvar med god forklaring og opfølgning på mit spørgsmål.
Alt i alt en god handel hos pulsure.dk

strålende service

de lever varen til tiden og til en fornuftig pris, service er i top

Ok, men ikke med levering

Valgte SwipBox, men boksen i Birkerød hos Netto Vasevej kunne ikke åbne. Var i butikken tre dage i træk, hvor de oplyste mig om, at det nu var i orden, men det var ikke. Først på fjerdedagen lykkedes det.
Har efterfølgende fået tilsendt mails som om, at jeg ikke har hentet pakken selvom jeg har.
Pulsure.dk bør overveje om de vil bruge denne leveringsmetode, da den er ret ustabil. Det fortalte de i Netto Vasevej. Jeg var den tredje på første afhentningsdag, der havde problemer med det.

Skide godt

Fik det rigtige produkt leveret dagen efter - så det kunne ikke være bedre :-)

Pulsure.dk Support

Udvidet returret

Hos pulsure.dk har du hele 30 dages returret.

Personlig rådgivning

Kan du ikke overskue de mange valgmuligheder, så er du velkommen til at ringe eller skrive til os for råd og vejledning.

Billigere fragt

Spar turen til posthuset og få leveret på din arbejdsplads for kun DKK 30,-! Privatpakker koster DKK 45,- op til DKK 750,- Over DKK 750,- kan alle ordrer sendes fragtfrit i DK!

Du har normalt din ordre efter 1 - 2 hverdage.

Om PulsUre.dk

Pulsure.dk er Danmarks største forhandler af pulsmålere og cykelcomputere. Vi har været på markedet inden for sportsudstyr i mere end 10 år og er autoriseret forhandler af pulsure fra bl.a Garmin, Polar, Suunto og Sigma. Du finder hele programmet inden for såvel pulsure som udstyr til disse i vores online shop. På siden finder du en guide, som kan hjælpe dig i dit valg af pulsmåler - men du kan selvfølgelig både ringe og maile til os, hvis du gerne vil have rådgivning i dit valg. Udover pulsure, har vi også andre sportsartikler på programmet - og du finder bl.a cykeltøj og cykelsko, ligesom der er et udvalg inden for håndholdte GPS'er og outdoorure på siden. PulsUre.dk er en del af amaster.dk ApS, som beskæftiger 13 ansatte, hvoraf de fleste er i vores sportsafdeling. Udover PulsUre.dk driver vi også maXpuls.dk, maXbike.dk, GPS-Shop.dk og FreeSports.dk - alle vore onlinebutikker deler en stor og spændende forretning i Horsens.

Visit Pulsure.dk

Write to: salg@pulsure.dk