Punkshop reviews

Punkshop reviews

8.5

Superduper! :D

Fin hjemmeside og hurtig levering :)

God service og rigtig hurtig levering. skulle engang have byttet noget tøj til en anden størrelse, og dagen efter at jeg havde sendt tøjet tilbage ankom en pakke med tøjet i den nye størrelse

100% tilfreds

jeg har handlet ved punkshop flere gange og jeg er bestemt tilfreds. Gode varer og hurtig levering

Fed side og fede produkter, men men men

Jeg var inde og købe nogle piercinger. Kunne se at 1 par kostede 25,- i porto at sende, og 2 par ville koste 62,-

Jeg valgte derfor at bestille af 2 omgange, så jeg altså betalte 2 x 25,- istedet for 62,-

Men da jeg modtager begge breve dagen efter, er de sendt med 8,- frimærker, det vil sige at jeg har betalt 50,- i porto hvor de kun har brugt 16,- Det synes jeg virkelig er rige, selvom piercingerne er billige er det lige pludseligt dyrt i porto. Når de skal have mere end I sætter på.

Og det jeg hellere ikke forstår, det er at hvis de havde sendt alle 4 stk, piercinger i et brev ville det stadig have kostet 8,- i porto, da det ikke vejer mere end 50 gram.

Har skrevet en mail til dem d. 1 maj, som de stadig IKKE har svaret på, så derfor ville jeg så smide min oplevelse på trustpilot ;(

Det går hurtigt!! :)

Bestiller min pakke og vupti -så var den der :) mange tak for god service <3

GOD SIDE OG MANGE FEDE TING

Jeg har handlet fra PUNKSHOP mange gange og det har et par af mine venner også og ingen af os har oplevet problemer med dem eller noget som helst det eneste minus ved dem er at siden er liiiiiidt svær at finde rundt på altså "brugervendlig" og det at man ikke kan lave en bruger som på EMP hvor det er at man kan "gemme" de vare man vil købe i indkøbskurven men hvor der er her at man skal finde alle tingende frem igen når man skal købe dem men ellers kan jeg klart andbefale dem

Ingen dikkedar

Handel uden nogle problemer, det er IKKE sidste gang jeg handler her!

Fantastisk service

Nu er det 2 gang jeg handler ved Punkshop og denne gang med en mere stejl vej end blot at købe et lagerført produkt.

De løfter opgaven 100% og leverer varen som lovet.

Produkterne sammen med en fantastisk service gør at jeg
smider 5 stjerner efter dem - det fortjener de uden at blinke.

Kanon service:)!

Har handlet der i flere år og det går altid uden problemer!

Har flere gange prøvet at købe en vare som ikke har passet mig, kunne f.eks være et par bukser eller lignende. Efter jeg så har meddelt Punk-Shop at jeg ikke ønsker varen, men vil bytte den til en anden størrelse, så svare de hurtigt og alt kører elegant uden problemer overhovedet!
Hurtig levering og god service

Fantastisk

Fremragende service, varerne kom inden for et par dage og alt var som aftalt. Glæder mig til at jeg igen må shoppe lidt derinde ;)

Altid God Service!

Punkshop har mange fede ting, dog kan man finde tingene billigere andre steder men her kan man altid være sikker på at få sine ting og så betaler jeg gerne lidt mere for tingene. ;)
Jeg har handlet hos punkshop mange gange, og hver gang er tingene kommet 1 eller 2 dage efter bestilling.

godt sted

det er et super godt sted har aldrig haft problemer med dem det gjorde endda det hele billiger end jeg troede fordi de sendte det som et brev men den første mail jeg fik sagde de af det blev sendt som pakke i stedet så er super glad for dem

Hurtig levering!

Jeg er personligt rigtig glad for punkshop. dk ;-)
Deres produkter er billige og leveringen er super!
De leverede en vare dagen efter jeg købte den! De lever virkelig op til hvad de lover med "levering inden for én hverdag"

godt, og endnu engang godt :)

elsker virkelig firmaet, det eneste negative er priserne til tider, men deres tøj er i god kvalitet :) Og elsker når man køber et bestemt antal badges, så får man nogle ekstra hvor der står punkshop osv, og hvis man køber nok af de ting til selv at lave, kan man også få fede mærker, hvor der står punkbasic :)

ingen tvivl om at det er et godt firma :)

Meget tilfreds kunde

Punkshop har stort udvalg, og de levere varen hurtigt.
Angående at bytte varen, er der absolut ingen problemer! Jeg købte engang et par bukser i den forkert størrelse, og efter jeg havde sendt dem ind, kom der lynhurtigt et par i den rigtige størrelse.

Det kan skaffes billiger

Ligesom blackno1, benytter punkshop af noget af en overpris for tøj, som kan skaffes billigere i UK. Tøjet i sig selv er ikke meget værd (knapper falder af, syninger går op) i forhold til prisen.

En god service, men 60 kroner for gebyr og levering? Wow...

super shop med hurtig ekspedition og levering.

Har nu nogle gange prøvet at bestille over nettet til punkshop og har kun været tilfreds. og produkterne holder hvad de lover.

SUPER

Fik brug for at bestille noget ved punkshop fornylig til en der havde konfirmation.
Det var første gang jeg stiftede bekendtskab med dette firma.
Yderst tilfreds, god hjemmeside og LYNhurtig levering, og alt var som det skulle være.

Super god service.

Jeg er meget glad for punkshop.dk
De sender hurtigt, har en masse forskellige ting.

Fin hjemmeside med et godt udvalg.
Lynhurtig levering og fine varer :-)

Is Punkshop your company?

Punkshop Details

Online Shop med alternativ beklædning, t-shirt, shirts, bukser, make-up, hårfarve, voodoodukker og tasker ++.

Visit Punkshop