punkt1 reviews

punkt1 reviews

7.2

Punkt 1 - Frederiksbergcenteret - Service med KÆMPESTORT S!!!!

Benjamin og hans kollegaer i Punkt 1 - Frederiksbergcenteret har VIRKELIG forstået indbegrebet af service.

Vi har netop lavet nyt køkken og har skiftet alle hårdehvidevarer. Vi har desværre haft lidt udfordringer i den forbindelse og har desværrre ikke kunne få hjælp det sted vi havde købt dem på trods af den ellers ret så pæne faktura.
Punkt 1 i Frederiksberg centeret har hjulpet os med et smil hver gang - og som de sagde til mig sidst, var det vigtigste at vi, altså kunderne, var glade!! Vi går derned fremover - en KÆMPESTOR tommefinger opaf herfra.
// Lars

Forventningerne blev indfriet

Alt gik smidigt og hurtigt lige fra bestillingen til afhentningen.

God kort leveringstid

Jeg var rigtig glad for den overskuelige hjemmeside. Nemt billigt og hurtig levering

God hjemmeside med mange produkter

Det er for dyrt at få installeret og bortkørt det gamle. 900 kroner. Transport til kantsten koster intet.

Det virker bare ...

Bestilte varer på nettet - nemt og overskueligt.
Modtog varerne meget hurtigt efterfølgende. Nemt og bekvemt.
Undervejs var jeg hele tiden orienteret via SMS - selve pakkeleveringen var også punktlig og meget ordentlig.
Stor ros herfra. Jeres logistik, priser og varer er i top.

Varen blev sendt med det samme

Bestilte en støvsuger, som skulle afhentes i butikken. Der var ingen problemer og jeg fik rigeligt information, omkring forløbet.

Billigt, let og til tiden

Købt en vaskemaskine på nettet til sønnen. Det var bare let, et par hurtige klik med musen og dagen efter blev den leveret. Maskinen var på tilbud, så prisen var lige som den skulle være. Det kan varmt anbefales at købe varer på nettet hos Punkt1

Hurtigt og effektivt

Bestilte en vaskemaskine den 31. marts. Allerede dagen efter blev jeg ringet op om at vaskemaskinen ville blive leveret dagen efter. Den 2. april blev den leveret og monteret. Jeg blev ringet op en halv time i forvejen af montøren der fortalte at han var på vej. Jeg er meget tilfreds med oplevelsen.

ok oplevelse MEN 1 ting som ikke falder i min smag

Bestilling af varen var en fin oplevelse, bestemt til at anbefale andre. ventetiden er vel også ok, der gik 4-5 dage mener jeg hvorefter pengene blev trukket fra min konto.!
1-2 dage + en weekend efter kommer en mail med tracking nr mv. dvs. pengene blev trukket fra min konto før end varen bliver afsendt.. ikk så cool syntes jeg.

men fint produkt, fin oplevesle alt i alt.

Hej Torben

Tak for din anmeldelse.

For en god ordens skyld kan jeg oplyse, at vi ikke hæver pengene på din konto før varen er afsendt fra lageret.

Venlig hilsen

Punkt1.dk

Køb og returnering

Jeg bestilte en mikroovn fra Punkt1's website. Prisen var fin. Jeg modtog aldrig noget tracking nr., men ovnen kom i løbet af et par dage. Desværre havde Punkt1 kun afsendt mikroovnen i original kassen fra producenten og ikke i en ekstra kassen som de fleste andre firmaer gør brug af. Desværre havde PostDanmark givet kassen et tryk således at der var en bule i ovnen. Jeg henvendte mig til Punkt1 som gav muligheden for en reduktion i prisen eller få pengene igen idet Punkt1 ikke havde flere ovne på lager. Jeg valgte penge retur, men måtte rykke efter at få mine penge igen, og herefter modtog jeg dem.
Alt i alt var min oplevelse med Punkt1: dårlig emballering og langsom tilbage betaling af penge.

Hurtig levering, fin pris, alt ok!

En god oplevelse. Købte en blodtryksmåler til rigtig god pris og den blev leveret indenfor et par dage til lav fragtpris med Post Danmark.

Håbløst!!

Jeg måtte selv ringe til kundeservice for at der skete noget. Punkt1 hævede mine penge en fredag, men glemte meget belejligt at sende varen. Det skete først efter at jeg om tirsdagen efter ringede til kundeservice for at høre hvorfor jeg min ikke fik et TAT-nummer. Og det dur bare ikke. Jeg bruger ikke Punkt1 igen.

Hej

Der var forsinkelse på enkelte ordre fra lageret fredag, hvilket er beklageligt.

Går ud fra varen er ankommet til dig.

Punkt1.dk

Gode priser og hurtig levering

Det var en meget positiv handel. Første gang jeg prøvede butikken. Lynhurtig levering og fin vare. Anbefales klart.

Alt var som forventet - og lidt til...

Jeg fik leveret 'før tid' grundet en misforståelse med et telefonnummer, men Punkt1 kom uden problemer en ekstra gang og afhentede min gamle maskine. Så jeg er en meget tilfreds kunde! :-)

Øv! Aldrig mere

Jeg har købt en bauknecht tørretumpler hos punkt 1. Efter et år går maskinen i stykker og jeg kontakter butikken. Jeg bliver sendt videre til bauknecht som sender en teknikker. Nu efter 4 gange reparation af teknikker virker maskinen stadig ikke. Jeg har undværet min maskine i 8 uger, og kan ikke få en ny, da det er noget bauknecht skal tage stilling til. Hver gang jeg henvender mig i butikken bliver jeg sendt videre til bauknecht. Hvornår stopper galskaben? Føj en service. Aldrig mere bauknecht eller punkt 1.

Det er sidste gang jeg handler hvidevarer i punkt 1 hvis der skal være sådan en døje når tingene går i stykker.

Hej Line

Vil du maile til kundeservice@punkt1.dk att. RK og oplyse hvor maskinen er købt, og adressen hvor den står.

Så finder vi en hurtig løsning.

Venlig hilsen
Punkt1

Perfekt handel

Det hele gik som aftalt - en udmærket købsoplevelse

Fin og hurtig service

Bestilte vaskemaskinen søndag, modtog den tirsdag formiddag. Fin og venlig service i telefonsupporten. Bad om at få den inden middag hvor jeg skulle ud, og det fik jeg. Dog først en besked fra fragtfirma om levering kl. 10-14, derefter opringing ca. en time inden lev. Fin butik 😊

god handel og hurtig levering

Vores Vaskemaskine gik i stykker , så jeg var på Pricerunner for at finde en ny vaskemaskine, der kunne jeg konstater at Punkt 1 var billigst med den maskine der kunne dække vores behov, jeg bestilte kl 15,28 fik besked på at maskinen ville blive leveret næste dag mellem kl 11,00 og 12,00. kl 11,15 holdte fragtmanden ved vores dør og læssede en ny vaskemaskine af. Hurtig og nem levering.
John Rosenlund

Hurtigt og lige til

Det var så nemt, fandt et lækkert køleskab og 3 dage efter stod det hjemme hos mig selv :-)

fantastisk service

Det er ikke sidste gang jeg har bestilt og fået leveret varer fra Punkt 1, fantastisk service og hurtig levering, jeg var næsten ikke færdig med at bestille før fragtmanden var her.

punkt1 Details

Visit punkt1