punkt1 reviewed by

Hellerup, DK

Gælder fysisk butik, Punkt1, Lyngbyvej 60

Gælder fysisk butik, Punkt1, Lyngbyvej 60

Var over for at spørge efter pris på et produkt fredag 30.8.2012, ca. kl. 16. Fik prisen at vide, men da jeg kommenterede (uden at være det mindste flæbet) nogenlunde: "OK, det var lidt højere pris, end de andre butikker jeg har besøgt i dag...", svarede personalet i butikken: "Det er lige meget for mig om de andre giver den væk, jeg er ikke interesseret at gå ned i pris."

Må sige at det virket meget uhøflig at svare på denne måde, havde egentlig tænkt til at købe en elpisker og en elkedel, men gik så et andet sted, da vi fik denne sure kommentar.

Vi går tit bevist i fysiske butikker, netop for at få service, til forskel fra net-butikker, er ved at forandre mening.
    punkt1
    TrustScore 7.2 / 10

Reply from punkt1

Hej

Tak for din anmeldelse.

Jeg har talt med vedkommende du var i kontakt med, og hun beklager at du føler du fik et surt svar. Det var på ingen måde meningen.

Da du kommer ind og kigger på det produkt du ledte efter, meldte du ud, at du ville besøge flere forretninger, for at kunne presse prisen.

Vores medarbejder fortæller hvilken pris vi tilbyder, hvorefter du siger at det er en del dyrere end andre steder.

Grundet erfaring med lignende sager, vælger vores medarbejder at lukke sagen der, da hun ikke ønsker at gå ind i en priskrig.

Så der var ingen sure miner, blot en konstatering af at vi ikke ønskede at gå ned i pris.

Henrik Christensen
    punkt1