punkt1 reviews

punkt1 reviews

7.2

Hurtigt og lige til

Det var så nemt, fandt et lækkert køleskab og 3 dage efter stod det hjemme hos mig selv :-)

fantastisk service

Det er ikke sidste gang jeg har bestilt og fået leveret varer fra Punkt 1, fantastisk service og hurtig levering, jeg var næsten ikke færdig med at bestille før fragtmanden var her.

Som forventet

Alt gik glat, billigt og hurtigt :)

Hurtig ekspedition og effektivitet.

Jeg handlede via nettet og hentede pakken i en butik. Det virkede super. Hurtig ekspedition og nemt.

Fint

Bestilte et komfur. hurtig levering. Som forventet.

Perfekt !

Fin, fin støvsuger. Kom lynhurtigt med posten.

Hurtig problemfri levering :-)

Varen var let bestilt og betalt på nettet. Super hurtig levering og varen svarede til det forventede :-) Tak.

SÅDAN!!!

Rigtig god vare
Hurtigste levering jeg til dato har oplevet ved netkøb !!!
Bestiller efter kl. 15:00, modtager næste dag med Post Danmark
EKSTRA STJERNER **********

super handel

Til dags dato den bedste handel jeg har gjort på nettet :-)
Bestilte tirsdag eftermiddag og modtog min pakke allerede onsdag formiddag. Det kalder jeg god service.
Vil helt sikkert anbefale andre at handle i deres webshop :-)

Kanon handel - Kanon levering

Super hurtig handel med lynhurtig levering.
utrolig flot vare, fin pris.
Gode anbefalinger herfra

Ufattelig hurtig levering

Skulle købe en microovn til en ven der er alvorligt syg, overvejede at gå i alm. butik, men pga. manglende tid bestilte jeg ovnen kl. ca 15:00 på nettet.
SURPRICE - SUPRICE. Levering kl. 09:00 på privaten næste morgen, det er top service - cool..

Billig og hurtig

Købte en elkoger på nettet den ene dag, og allerede næste dag var den leveret og klar til afhentning i den valgte butik. Derudover var Punkt1 den billigste udbyder af denne specifikke vare. Så alt i alt et godt og hurtigt køb.

Levering og opsætning til tiden

2 professionelle og gemytlige teknikere mødte op til aftalt tid og efter forudgående telefonopkald. De opsatte, kontrollerede opvaskemaskinen ryddede op efter sig og tog min gamle maskine med. De efterlod et business kort og opfordrede mig til straks at ringe, hvis noget ikke fungerede som forventet. Og det hele var overstået I løbet af en halv time.
Sådan!! Det kan næsten ikke gøres bedre

Værste service jeg har oplevet!

Jeg bestilte d.27/2 en vaskemaskine, som jeg aftalte med Punkt1 skulle leveres mandag d.3/3. Jeg blev oplyst, at jeg om morgenen ville modtage en sms med et nærmere tidspunkt.

Da jeg endnu ikke havde modtaget den da klokken var 10, ringende jeg selv for at forhøre mig. Beskeden var, at det måtte de lige undersøge og vende tilbage. Men da jeg stadig ikke havde hørt noget over middag ringede jeg selv - igen! Her var beskeden at der var sket en fejl, og min vaskemaskine var ikke komme med på vognen!!

Om eftermiddagen ringede en medarbejder fra kundeservice igen for at aftale ny levering. Han lovede, at den så ville komme tirsdag mellem kl.7 og 9.
Tirsdag kl.7.41 modtager jeg en sms der fotræller mig, at levering forventes mellem kl.10 og 14. Herefter ringer jeg til kundeservice og orienterer om, at hvis ikke vaskemaskinen er leveret inden kl.10, så er jeg IKKE interesseret i at modtage den. Det kan ikke lade sige gøre, så aftalen er at ordren annulleres og mine penge bliver returneret.

På trods af dette er det alligevel en chauffør der ringer til mig et par timer efter og siger at han er der på adressen inden for 30 min.!? Og igen torsdag d.6/3 er der en chauffør der ringer og siger at han er der inden for 30 min!?

Idag er det så endelig lykkes for mig, at få mine penge retur. Men jeg forstår simpelthen ikke hvordan der kan gå SÅ meget galt. Mage til dårlig kundeservice har aldrig nogenside oplevet. Og jeg komme aldrig til at handle hos Punkt 1 igen, ligesom jeg heller ikke vil anbefale andre at gøre det.

Gennemført handel uden forsinkelser

Jeg kan godt anbefale, at du handler hos punkt1 på nettet. Deres hjemmeside er let at anvende og købet går som smurt. Varen ankom næste dag, efter at jeg havde fået besked pr. sms om tidspunktet. Jeg er meget tifreds.

det er bare så nemt

det kan ikke blive nemmere og hurtigere

punkt1 Details

Visit punkt1