Purebaby reviews

Purebaby reviews

6.5

Jeg mener ikke, at Pure Baby er en troværdig forhandler.

Jeg købte Olivias tryllesalve i Pure Baby pga. de mange gode egenskaber, som salvens 3 ingredienser har.

Men...salven virkede udtørrende på min hud.

Efter en omfattende e-mail udveksling måtte jeg konkludere, at:
Producenten kan ikke dokumentere, at Olivias Tryllesalve er 100% økologisk og derfor er markedsføringen af salven vildledende. I øvrigt er de anvendte Shea butter og Oliven olie raffineret.

Ifølge producenten er alle 3 ingredienser økologisk.
Ifølge Pure Baby er Olivias Tryllesalve certificeret økologisk.
(forretningen har nu ændret teksten på sin hjemmeside)

Ifølge producenten er Pure Baby forhandler af salven.
Ifølge Pure Baby er Pure Baby selv producent af salven.

Jeg mener ikke, at Pure Baby er en troværdig forhandler.

Lækkert udvalg og god kvalitet

Shoppen har mange lækre varer af god kvalitet. Levering er også hurtig.

Udsolgt vare - fulgt op af en opringning

Jeg har tidligere brugt de fysiske butikker på Østerbro og Frederiksberg.
I weekenden brugte jeg webshoppen og bestilte tre strømpebukser og en dyne. Jeg modtog en ordre retur på e-mail at varerne var sendt tirsdag med postdanmark. Jeg gik ud fra at alle varerne var gået igennem, da der stod 1 ud for mine tre vare - selv om de pga. tilbud havde skrevet, at ting kunne være udsolgt.
Pakken jeg modtog onsdag var kun med tre strømpebukser, så jeg skrev en e-mail, om jeg ville modtage dynen. Er torsdag formiddag blevet ringet op, at varen var udsolgt, men at de gerne ville sende dynen, når de fik den på lager igen med den rabat jeg oprindelig bestilte den med i weekenden og gratis forsendelse. Desuden ville hun lige følge op på hvornår jeg kunne forvente dynen, da den også var udsolgt fra leverandøren her i Danmark. Så hvis alt sker, så kan man da bestemt ikke klage over deres kundeservice.

Mine børn kan arve hinandens tøj

Som enlig far til to små piger er jeg bare så træt af børnetøj, som mister facon og farve efter bare én vask. Hos Purebaby synes jeg til gengæld at kvaliteten er rigtig god, hvilket gør det nemmere når den lille skal arve den store. Jeg har handlet både på nettet og i Purebaby på Frederiksberg, og synes betjeningen er meget kompetent og imødekommende. God oplevelse

Ingen problemer, hurtig levering

Jeg bestilte en hængevugge, og den var klar til afhentning inden for de 1-3 dages leveringstid som beskrevet på siden. Den søde pige der ekspederede mig gav mig ovenikøbet nogle ekstra bleer og en stofpose. Det var en god oplevelse :-)

Kundeservice hvor er du?

Købte for en mdr siden en uro som de sendte med posten, det tog lidt over en uge inden jeg modtog pakken, ikke hurtigt men..(det er vel ok).

Da pakken kom frem var uroen gået i stykker pga dårlig indpakning. Jeg skriver til Purebaby hvad vi skulle gøre ved det? Efter flere dage skriver de at de sender en ny med det sammen - det skete ikke, så efter endnu en kontakt over en uge senere lover de at sende den nye.

Da den endelig kommer frem er den gået endnu mere i stykke end den første. Der er skrevet "forsigtig" med sprittusch på pakken, men det er jo altså ikke noget Post Danmark hører efter, med mindre der er betalt for en forsigtig fragt.

Jeg fortæller at også denne er i stykker, men nu gider Purebaby mig vist ikke mere og skriver bare at de ikke har flere på lager og at jeg kan sende det hele tilbage igen.
Her skal nævnes at på hjemmesiden stadig sælger denne uro!

Urimelig dyr fragt, men ellers fint

Selve websitet er ikke super imponerende, men varerne fine og de kan da bestilles uden de store probemer. De fleste andre steder jeg handler på nettet skal jeg ikke betale for forsendelse når jeg køber over et vist beløb, men her skulle jeg af med 66,- selvom jeg havde købt varer for 1.100,- .

Fint fint

Hurtig levering og varen jeg modtog var fin

Supergod service, vil helt sikkert handle der igen.

Supergod service

Modtog varerne dagen efter bestilling, har handlet 3 gange, vil helt sikkert gøre det igen. altid de lækreste produkter.

Også har de danmarks største udvalg af økologiske baby varer, så det er nemt kun at handle et sted.

Lækkert uld og bomuld babytøj og super service

Har handlet her flere gange og bliver hver gang imponeret over den fantastiske service. Er rigtig glad for de varer som jeg har købt.

Kan kun anbefales til alle!

Hurtig levering og toplækre produkter.

Fantastisk god service og de holder hvad de lover

Kan 100% anbefales

er glad for at handle med dem

Har købt tøjet til barnet og er super glade

Ville ha' givet 2 1/2 stjerne, men det kan man vist ikke...

Har handlet hos purebaby 2 gange - venter stadig på min nr. 2 bestilling og har ventet i 8 dage nu. Hende jeg talte med da jeg ringede for at spørge hvor pakken blev af var ok imødekommende og sagde, at jeg ville modtage pakken i dag, fordi de ikke lige sendte pakker af sted den dag jeg ringede! Desværre har jeg heller ikke modtaget pakken i dag (men det kan selvfølgelig være posten den er gal med). Jeg har fundet ud af, at purebaby er dyrere en andre øko-webshops - i hvert fald med deres sutteflasker. Den jeg har købt hos purebaby ligger 20 kroner over den pris jeg har givet for samme flaske andre steder (der samtidig også har billigere forsendelse). Så jeg er ikke sikker på, at jeg vil handle hos dem igen...

Stort sortiment i økologiske produkter

Har handlet hos Purebaby flere gange og forventer også at gøre dette igen. Har kun haft positive opleveler og synes det er rigtig godt med det store brede sortiment. Produkterne er af høj kvalitet og der er super gode instruktions- og informationsvejledninger.

Udmærket shop. Virker lidt hjemmestrikket

De leverede i løbet af få dage. Perfekt informationsniveau. Pæn neutral pakke. Selve varen, et legetøjshus til småbørn, var ikke emballeret. løsdelene til legtøjshuset var lagt direkte ned i forsendelsespakken. Der var ingen brochure, etiket eller emballage der kunne fortælle produktets historie. Hvilket jeg syntes ville have været betryggende når man handler i en butik der signalere fair trade og bæredygtighed. Mine forslag pr e-mail blev ikke besvaret imødekommende.

Purebaby ApS Details

Babyprodukter med respekt for natur og mennesker.

Purebaby handler med lækre økologiske og bæredygtige baby- og børneprodukter, lavet af naturens egne materialer. Vores varesortiment omfatter sovemiljø, puslemiljø, naturlige plejeprodukter, spændende legesager og innovativt funktionelt tøj.

Purebaby har høje miljømæssige krav, vi bruger kun naturens egne materialer af bedste kvalitet. Vi går ikke på kompromis med design og æstetik, produkterne er skabt til barnet, bløde og lækre, og designet er praktisk i brug.

En naturlig start på livet, er en start i et miljø uden pesticider og kemikalier. Vores børn er vores fremtid. Purebaby tror på en fremtid hvor vi lever i respekt for natur og mennesker.

Butikker:

Purebaby