PureGreen reviews

PureGreen reviews

9.2

Alt var perfekt!

Jeg havde forgæves forsøgt at få fat på kokossmør alle mulige andre steder, men PureGreen havde det og fremsendte varen hurtigt og alt var perfekt, så det er ikke sidste gang, jeg handler der.

Toni Bjerremose, Ballerup

Manglende varer og forkerte varer

En af varerne var blevet udskiftet med et ringere produkt i samme varekategori, og en anden vare manglede i pakken, uden at der var en note der beskrev hvorfor. Det viste sig at være en forglemmelse. Ikke nogen særlig god og nem købsoplevelse, når man er nødt til at skrive og spørge om manglende varer og forkerte varer

Go service og fine produkter

Bestilte vare - som var pakket fint, med et par små overraskelser :-) Pakken kom hurtigt og helt uden problemer.

fuld tilfredshed

bio@select Olive Hand Cream er en håndcreme hvor mine hænder siger ja tak. Har haft håndeksem i mange år og denne Hand Cream giver næring og ro til mine hænder.

God service og ingen problemer med levering

Jeg har haft en positiv oplevelse med at handle hos Puregreen og det var bestemt ikke hverken første eller sidste gang.

Godt udvalg, hurtig levering

Udvalget er godt Helle leverer som lovet, og så er det jo dejligt med en lille hilsen i pakken

Hurtigt og problemfrit

Alt var gennemskueligt og blev fulgt helt til dørs.

Kvalitet, nærvær og hurtig ekspedition!

Puregreen er indbegrebet af den gamle hyggelige købmands ånd, hvor der er tid til- og omsorg for kunderne, og hvor udvalg, ekspedition og levering lever 100 % op til moderne forbrugeres krav til hurtig handel. Imponerende!

Nem webshop, Hurtig levering

Det er altid en ren fornøjelse at handle hos PureGreen. Nu har jeg været kunde siden Helle overtog den gamle PureGreen shop, og der er bare aldrig nogle problemer. Hvis der er en lille fejl i bestillingen (meget sjældent) så bliver det ordnet med det samme og kompenseret for det på anden vis. Vil varmt anbefale virksomheden til alle der elsker økologi og ren selvforkælelse!

Fine ting....tip top :)

Lækre økologiske ting,det er ikke sidste gang jeg handler der :)

Personlig og engageret kundeservice

Puregreen leverer fin kundeservice og sørger for en personlig og engageret betjening

Grønt, sundt og til tiden

Jeg fik mine varer, hurtigt og effektivt - og udvalget er stort mht. sunde råvarer.

God service og levering

Puregreen er en fremragende firma at handle. Meget god service og god levering. Kan klart anbefale.

super service

fuldt ud i orden ..jeg kan kun anbefale andre at bruge PureGreen

Alt som forventet

Bestilling og levering uden problemer

Super betjening

Hurtigt levering , flot indpakket med gavekort , alt perfekt .

tip top..

Super produkter, der kom hurtig efter bestillingen.. handler der igen..
Marie

Hurtig og god handel

Rigtig gode varer til fine priser. Hurtig levering og rigtig god service :)

Tillidsvækkende og troværdig

Jeg er førstegangskøber af produkter fra Puregreen og kan kun sige at alt virker meget troværdigt og fungerer fint. Hurtig ekspedition og hyggelig lille ekstra gave, tak for det ;-)

PureGreen Details

Stort udvalg i økologiske kvalitetsprodukter! - Alle fødevarer er økologiske eller biodynamiske - Hudplejen er 100 % fri for skadelig kemi og parabener. - vi vælger kun det bedste til dig og din familie.

Visit PureGreen

Write to: helle@puregreen.dk