Puremission reviews

Puremission reviews

7.3

Jeg bestilte onsdag den 28. december kl 14.00 et par skistøvler og et sæt skistave. kl. 12 næste dag på jobbet var pakken der. Taget i betragtning af kalenderen, synes jeg det meget hurtig levering.

Støvlerne var ganske fine, dog var skistavene ridset. Jeg kontaktede puremission samme dag, og fik svar en time efter om jeg kunne få et mindre afslag.

Super god og hurtig service. Gode priser. Kan kun anbefale sitet.

Quick turnaround

Ordered a pair of ski pants, thermals, ski gloves on a Monday morning. Got a reciept to say that my order was delivered on the Monday evening. On a Teusday there was a massive snow storm in Denmark. Wednesday was still a lot of snow, and snowing, Wednesday evening got by package, all sizes fit well, everything accounted for.
Excellent service and turnaround Puremission and Post Denmark considering the snow storm!!!
Would absolutely recommend.
RT

Pæne varer, men dyr fragt!

Har bestilt 2 par skihandsker i røde og fik leveret 1 par sorte og 1 par røde - uden kommentarer, men der var dog vedlagt en returseddel - så det må jeg tolke som at de godt ved at de gav mig en anden farve - havde været rart at de lige skrev om den bestilte farve var i restordre - så man kunne tage stilling. Ekspeditionsgebyr på 90,- - det er helt urimeligt, når portoen udgør ca kr. 35,-men handskernes pris var OK
Ikke imponerende service, dog heller ikke decideret dårlig.

Is Puremission your company?

Puremission Details

Kvalitets skiudstyr på nettet. Vi har ski, skistøvler, skijakker, skibukser, skibriller(goggles), skihandsker, skistave, snowboards fra markeds anerkandte leverandører. Altid hurtig levering!

Visit Puremission