Purestyleliving reviews

Purestyleliving reviews

9.6

Helt igennem fantastisk oplevelse!

Jeg vil varmt anbefale Purestyleliving.dk. Jeg fandt et sæt sengetøj fra Susanne Schjerning til en meget fornuftig pris i webshoppen, som jeg bestilte mandag aften. Allerede efter 2 dage havde jeg modtaget det! Og ikke nok med det; efterfølgende fik jeg også tilsendt en rabatkode. Så der er kun roser herfra.

Fantastisk service og hjælpsomhed

Har netop haft en rigtig god oplevelse med Pure Style Living (PSL)
Fik nogle fine ting i julegave, som dog ikke var det helt rigtige.
Der var absolut ingen problemer med PSL ifm. at bytte, så julegaven blev sendt retur lige inden nytår. Små tre uger inde i 2014 undrede det mig lidt, at jeg intet havde hørt, hvorfor jeg tog kontakt til PSL. Mine nye varer måtte være bortkommet med PostDanmark, men vupti; PSL sendte mine varer igen og nu er de netop kommet.
Virkelig super service og stor hjælpsomhed fra PSL.
De bedste anbefalinger fra mig - og helt sikkert ikke sidste gang jeg handler her.

Fantastisk og hurtig levering

En lørdag bestilte jeg hos purestyleliving. Fik 10% oveni den i forvejen nedsatte vare, fordi de ikke kunne sende den før mandag. Jeg fik den allerede tirsdag. Super hurtig levering på trods af afslag i prisen grundet forventet langsom levering.
Helt bestemt ikke sidste gang, jeg handler der!

Skøn webshop

Har lige handlet her for første gang syntes purestyleliving har et super godt og bredt udvalg.
Tak for de fine lyshuse og slikkepindene ;o) Det er sådan en sød lille opmærksomhed der altid varmer

Har handlet mange på purestyleliving efterhånden og er lige tilfreds hver gang :-)

Kan anbefales til alle

Super net butik :-) Bestilte varerne om fredagen og mangen formiddag havde jeg dem.
Kan kun anbefale butikken.

Handel over al forventning

Jeg bestilte en taske og fik den dagen efter. Det var nemt at finde tingene på siden og bestilling, betaling og afhentning gik som smurt.

Der er super service hvis man har spørgsmål til Purestyleliving. Så kort efter bestilte jeg en matchende pung (begge ting til min kone :) )

Absolut anbefalelsesværdigt sted at handle, og det vil min kone og jeg bliver ved med at gøre.

spændende shop

Gode tilbud og en rigtig spændende shop

supper

hurtig til at få sendt fine vare tak for slikkepinden kommer hel sikker igen mvh helle philbert

Super hjemmeside

Super udvalg, hurtig levering - herfra ingen klager overhovedet. Vil klart handle ved dem igen.

Intet mindre end FANTASTISK

Kære Joan....
Hvilken dejlig og fantastisk service du/I yder! Skønt for en som mig, som handler meget på nettet, at kunne handle på hjemmesider som Jeres. Købte Happy Lights og Hay med 15% rabat. Skulle først have vare tilsendt efter 8 dage pga ferie og sendte forespørgsel om denne mulighed på mail, fik svar med det samme! Skøn, hyggelig og meget venlig tone, SUPER service og fantastiske varer. SÅDAN!! kan KUN anbefales.

29.1.14 HEJ IGEN :-) vil bare sige jeg har handlet der flere gange efterfølgende og altid med samme resultat! SUPER service og prima varer. JOAN du er bare den bedste :-) kh Bettina

Netbutik i verdensklasse!

Har handlet for første gang hos Purestyleliving - og det blir helt sikkert første gang af mange.. Især når der var det superlækre tilbud med minus 15% på alt! Gerne et sådant tilbud igen :)
Lækre varer, hurtig og yderst forsvarlig fragt og fantastisk service!
TAK!

Vare + Priser + Service = Ønsker at handle igen.

Jeg handlede sent sidste torsdag, bestilte varerene omkring kl. 23:30 torsdag aften. Modtog en sms fredag morgen kl. 8-9 tiden, at de var afsendt. FIk en masse dejlige sms'er fra Post DK, hvor min pakke var henne. Har lige afhentede pakken, synes det var utrolig let, at købe, bestille og ikke mindst modtage.

Den eneste lille ting jeg har, er dog den pakke som mine varer blev afsendt i, var pappet godt nok ikke særlig kraftigt. Så i forhold til mine varer, stoler man virkelig på Post Dk. Der var da også kommet en bule i afsender kassen, men heldigvis var der godt med plastik indevendig til at tage det stød.

Suveræn butik

Skønne og gode priser + hurtig og god ekspedition = perfekt butik med en masse skønne sager ;)

God venlig service

Altid god og venlig service. Køber mig fattig i Happy lights :)

Handler gerne her igen :)

Jeg købte 2 stk. Sengetøj Minimal fra Hay 140 x 200 cm, syrup.
De var billigere end de fleste andre steder, pakken var hurtigt fremme, mener at det allerede var næste dag.
Varen var i orden og indpakningen meget fin.
Handler bestemt her igen.

Super god service, og lækre varer

Jeg har intet at sætte fingeren på, efter min handel hos Purestyleliving. Varerne kom dagen efter, og kvaliteten var i top. Der var lækre ekstragaver med som bonus :-)

Mine varmeste anbefalinger.

Nemt og hurtigt

Det var meget nemt at lave sin bestilling på hjemmesiden - og modtog også varen hurtigt :-)

Fantastisk service

Pakken var hurtigt fremme.
Og så var den indkøbte gave pakket rigtig fint ind.
Der var ydermere en lille ekstra overraskelse i paken.
SUPER service - der handler jeg gerne igen

Varmt anbefales

Jeg har efterhånden lavet en del køb hos Purestyleliving og er utrolig tilfreds.
Fra at købe det på nettet, til mails hvor langt det er nået samt sms og til det står i min stue går der kun 2 dage, samt at der er søde nips ting med og kredset om varen.
Virkelig tilfreds og varen fejler aldrig noget, jeg vil fremadrettet lave mange køb og glæde mig hver gang til at modtage det.

Helt gennemført. :-)

Purestyleliving.dk ApS Details

Online webshop med boliginteriør og design fra Rice, House Doctor, Ferm Living, Susanne Schjerning, Bungalow, Nomess, HAY, Medusa, Aspegren, Pip studio og mange flere. Vi har gratis fragt ved køb over 700 kr. Super service - vi hjælper alt det vi kan. Hurtig levering - ordrer sendes om muligt samme dag.

Visit Purestyleliving

We live here: Lærkevej 7