Purlogpersille reviews

Purlogpersille reviews

8.9

God service og hurtig levering

Bestilt i går 11.57, modtaget i dag 11.37!

Dejligt med hurtig levering, og hurtig svar på mail.

Rigtig god service

Er meget tilfreds med service,levering og varer ;-) handler her gerne igen!

Super god service! Handler gerne her igen :)

Meget serviceminded forretning. Lækre varer, som fuldt ud lever op til beskrivelsen. Hurtig leverance fra dag til dag.
Forespørgsler pr mail besvares med det samme.
Kan varmt anbefales.

Hurtig levering og god returservice!

Bestilte lidt forskellige varer som hurtigt blev leveret. Da jeg ikke var helt tilfreds med en af varene, sendte jeg den retur og modtog kort efter igen mine penge.
Kan kun anbefale at man handler her. De har rigtig mange lækre varer.

Lækre varer og fin service

Har købt en flot ammebluse hos Purløg og Persille. Varerne kom hurtigt og med mine varer var en indkøbstaske/-pose med deres navn - det var da en dejlig overraskelse. Har også sendt varer tilbage (de passede ikke) uden problemer. Hvis man har spørgsmål til størrelse eller pasform er Ditte hurtig til at svare.

Helt sikkert et sted jeg vil anbefale andre og også selv handle igen

Problemfrit køb og hurtig levering.

Jeg måtte dog sende en vare retur da den ikke passede.
Dagen efter var der mail fra purlog&persille og beløbet var tilbageført.

Helt sikkert et sted jeg vil handle igen.

Lækker butik og fantastisk service!!

Har købt og returneret varer fra Puløg og Persille, og sjældent har jeg oplevet så venlig,personlig,hurtig og effektiv ekspedition!Dag-til-dag levering og ingen problemer med returneringen,- det blev ordnet samme dag med et smil.
Purløg og Persille er en lækker,indbydende, up-to-date netbutik,hvor det er en fornøjelse at shoppe, og som klart kan anbefales! Ville bare ønske at alle netbutikker var lige så gode... :-)

Utrolig lækre håndklæder!

Købte nogle lækre, mørklilla håndklæder fra Organic Company hos Purløg Persille. Jeg kunne afhente dem i deres showroom, de var flot pakket ind i en fin bærepose, og kvaliteten var i top :-) Jeg handler helt sikkert igen på purlogpersille.dk !

Lækkert ventetøj - men

indimellem mangler der info omkring om tøjet er stort eller småt i størrelsen. Lidt surt at bruge 80 kr. på at sende en pakke retur med noget tøj der ikke passer pga. manglende info på nettet..
Purlogpersille

Reply from Purlogpersille

Hej Trine,
Jeg er meget ked af, at du har haft en dårlig oplevelse mht beskrivelse af størrelser på min webshop. Jeg gør ellers mit bedste, for at beskrive størrelsen og prøver stort set alt det tøj, man kan købe på webshoppen, for selv at have en idé om størrelsen og beskrive den. Jeg har valgt ikke at have firmaernes størrelsesguides liggende på shoppen, da jeg oplever, at stort set alle firmaer har nogle modeller, der passer til guiden og andre, der bestemt ikke gør og derfor gør jeg netop noget ud af, ganske vist kort, at beskrive størrelsen nederst i hver produkttekst. Jeg har en tendens til lange tekster, så det kan være, at ikke alle når helt til bunds. Der er også enkelte varer, jeg ganske enkelt ikke når at prøve. Hvis det er nogen af dem, du har købt, er jeg ked af, du har været uheldig. Skulle du få lyst til at vende tilbage en anden gang, må du meget gerne ringe eller maile først, hvis du er i tvivl om størrelserne og så svarer vi efter bedste evne og hiver gerne et målebånd frem.
Bedste hilsner
Ditte, Purløg & Persille

God shop

Gode varer og fin levering :) kan anbefales

Lynhurtig levering, ingen problemer!

Is Purlogpersille your company?

Purlogpersille Details

Lækkert ammetøj og ventetøj fra inderst til yderst Pusletasker til både mor og far, ammepuder, baby- og børnetøj, meget økologisk Lækre teer til både graviditet og barsel Boob, Queen Mum, Musling, Milker Kræs og forkælelse, så du bare ka' vente dig

Visit Purlogpersille