Qmode Hair Extensions reviews

8.4

Hurtigt levering perfekt handel

Har bestilt fra qmode 2 gange. Og begge gange har servicen Været i top

Super fint hår!

Modtog håret i går som jeg bestilte i fredags :-) Håret er rigtig lækkert og forbandet tykt!

Jeg har prøvet rigtig rigtig mange forskellige typer hår, dårlige som gode.. dette ligger i den gode ende - indtilvidere.. Har fået det sat i, i dag og skal først have vasket det i morgen.. Dog kan hele hårstrukturen ændre sig når det vaskes, men indtil videre super perfekt..

Håret er MEGET tykt i spidserne som man sjældent ser med extensions og det fælder slet ikke når man børster det.. Plus det er indfarvet ordentligt, så overordnet ser alting rigtig godt ud :)

Mange tak for handlen..

Mvh ..

Hej Elena,

Skønt og høre du er tilfreds indtil videre. Læs gerne vejledningen til hvordan håret plejes ved f.eks. cold fusion metoden her: http://www.qmode.dk/sider/cold-fusion-extensions#pleje-tab

Ellers prøv og undgå shampoo i håret, eller i hvert fald så sjældent som muligt. Så holder du på blødheden i håret.

Held og lykke! :-)

Super GODT!!!!

Super lækker kvalitet er så glad for det!. Bestilte farve 60# clips extensions i 66 cm og bestilte 2 pakker. Farven passede perfekt, håret er bare lidt tyndt, men det er meget lidt. Leveringen er også super hurtig. Bestille de 2 pakker extensions en torsdag aften, og fik dem allerede dagen efter!!! Hvis du skal købe extensions på nettet vil jeg anbefale dig at det er på Qmode.dk :)

Reply from Qmode

Skønt du er tilfreds Freja. Det kan være lidt svært at få den helt optimale fylde når håret er så langt. Det er nok også svært at fylde flere baner på dit hoved :-P Det kan være man skulle overveje at lave 66 cm pakkerne til 100 grams pakker istedet for 85 gram.

Perfekt!

Altid hurtig forsendelse og leveringstid, jeg ELSKER microringene med silikone og har nu bestilt mine første cold fusion derfra, er super spændt :1)

Er selv frisør og laver mange påsætninger...Dette produkt og virksomhedens service er ganske enkelt topklasse... tusind tak fra os!!!!

I får hermed vores bedste anbefalinger. Håret er fantastisk og jeres service er eminent. Tak og vi glæder os til et fremtidigt samarbejde.kh Frisørstylisten i Holbæk...

Reply from Qmode

Det bliver da ikke mere fantastisk besked at få. I fremtiden vil jeg kæmpe for flere lagervarer med kvik levering. Tusind tak for tilbagemeldingen.

BEDSTE EXTENSIONS!

Jeg har efterhånden prøvet flere forskellige extensions-mærker, og jeg må sige, at QMODE'S HELT SIKKERT ER DE BEDSTE!
De extensions jeg købte for 3 år siden, er stadig super bløde og flotte endnu (og ligner næsten de nye jeg lige har købt).

Grunden til jeg ikke kan give den sidste stjerne:
- de nye klips er ikke ligeså gode som dem på mit gamle sæt
- der var få grå/gule hår iblandt mine mørkebrune extensions, som jeg måtte hive ud.
- én af klipsene var i stykker, så den ikke duede (nu to, efter kun kort tid)
- gebyret på kortbetaling er dyrt
- fragten er også meget dyr i forhold til konkurrenterne

Jeg vil dog stadig anbefale ALLE, som overvejer at købe extensions, at købe hår fra Qmode.dk! :-)

Super lækkert hår til gode priser :-)

Jeg har fået lavet cold fusion extensions på salonen og elsker dem, håret er en rigtig lækker kvalitet. Efterfølgende har jeg bestilt nogle varer på qmode. Her havde jeg klokket i bestillingen, men fik heldigvis en besked om, at mit køb var annulleret. Så bestilte jeg mine varer igen og fik dem med hjem fra salonen, da jeg skulle have tjekket mine extensions. Jeg skal i hvert fald handle her igen, for jeg har før haft mange forskellige slags extensions, hvor kvaliteten af håret har været dårlig. Mine extensions fra qmode ser ud, som da jeg fik dem i og jeg har haft dem i 24-7 i snart 2 måneder.

Første gang god, anden gang meget dårligt

Jeg bestilte hair extension i torsdags ved 3 tiden, fandt så ud af det ikke var den rigtige farve så bestilte ny extension samme dag bare senere. Fredag fik jeg det første extension jeg havde bestilt, men har endnu ikke fået eller hørt noget fra den andet bestilling, og i dag er det tirsdag. Har prøvet at skrive flere gange til dem, dog uden svar. Er rigtig skuffet, da jeg skal til frisør torsdag, og skulle have det farvet samme farve som extension jeg har købt.. Øv øv :-(

God webshop :-)

Gode kvalitets varer til gode priser og hurtig levering, kan kun anbefales herfra.

Fantastisk !

Jeg fik det allerede dagen efter jeg bestilte det, plus jeg fik en slikpind med. Super service :-)

dårligt

Har endnu ikke modtaget min pakke.. Fordi de har sendt den til et andet post nr.. Det nu over en uge siden som jeg synes er meget længe at vente.. Håber snart at se mit produkt.. Synes det er træls de ikke haret nummer man kan ringe på.. Da de er længe om at svarer på ens mail...

Reply from Qmode

Som angivet på vores hjemmeside, så er der længere svartid pga. nye lokaler. Derfor har du først fået svar i dag (søndag), på din henvendelse indsendt torsdag middag. Din pakke ER afsendt igen og med nyt trackingnummer.

dårligt

Jeg havde bestilt micro ringe til cold fusion mandag 10:30, og inde på hjemmesiden bliver man lovet det er dag til dag levering.
Her torsdag har jeg stadig ikke modtaget min pakke, og jeg kan ikke finde ud af hvor den er, da de ikke har skrevet noget trackingnummer i mailen til mig.
Jeg har prøvet at skrive beskeder til dem, men der svare de heller ikke.

Reply from Qmode

Som vi har snakket om efterfølgende, var det en forkert indtastet e-mailadresse fra Corinna, der resulterede i "mangel på svar". Corinna har modtaget sin vare.

Manglende overblik over modtagne varer

Jeg bestilte en tang til at fjerne mine nuværende cold-fusion extension, samt 3 hårprøver, da jeg gerne vil have clip-on extension, men var i tvivl om hvilken farve jeg skulle bruge.

Synes det er ret problematisk at de tre farver kommer i samme pose uden mærke eller noget.
Jeg har fundet den farve jeg skal bruge, men aner ikke hvilken en af de tre det var jeg bestilte.

Hej Catrine,

Der er intet i vejen for, at skrive og spørge hvilke farver der har hvilke koder. Umiddelbart er vores farvekort dog så udspecificeret, at man bør kunne se forskellen på totterne, da de er angivet fra lys til mørk.

Super shop!

Jeg bestilte nogle clip extensions #60 (lyseste blond), og fik min pakke med posten dagen efter. Jeg fik både en karamel og en slikkepind *yay* og på min faktura stod en lille håndskreven besked, hvilket gjorde mig glad. Det eneste minus er at Jeg havde nogle mørke ødelagte krøllede hår syet ind i mine nye extensions, lidt træls.. Og syningen omkring spænderne kunne godt være en smule bedre.

- Kristina, Odense.

Udover alle forventninger!

Jeg havde lidt dårlig erfaring med extensions køb over nettet, men jeg tog chancen, og jeg blev virkelig overrasket! Allerede inden jeg fik håret i, da jeg mærkede kvaliteten af håret, hold op hvor er det blødt og fyldigt! Og leveringen var også super hurtig. Og ekstra lækkert med en lille karamel :D Kan klart anbefale jeres hair extensions med clips!

Super service!

Skulle bestille microringe med silikone, som i forvejen er svære at finde - så købte dem, men porto var 58 kr, hvilket er enormt for små ringe - men betalte jo, for fragten er ens for alle.

Da jeg modtog varen var der vedlagt et brev med at de kun havde trukket 6 kr i porto, da de ikke syntes jeg skulle betale så meget - FED SERVICE udover det sædvanelige!

Kan helt sikkert anbefales!

RIGTIG god side med hurtig levering (min bestilling((sommershorts)) kom efter to dage) og søde folk, der hjælper, hvis der er noget, man er i tvivl om!

Det er første gang, jeg har købt hos Qmode, og jeg vil da helt sikkert købe fra dem igen! :)

PS: Fik oven i købet en slikkepind med i pakken :b

Bellissima!

Jeg har længe ledt efter den bedste pris og den bedste kvalitet af hår extensions, og det er endelig lykkedes mig at finde de allerbedste produkter hos Qmode. Jeg har boet i Milano i mange år og det er endnu ikke lykkedes mig at finde noget bedre. Det var min frisør som brugte extensions fra Qmode og siden da er jeg blevet helt hooked. De er perfekte til sådan en som mig som elsker at lege med sit hår og som ikke altid er så god til at passe og pleje håret, men de holder bare og ser altid fantastiske ud. Tak Qmode, I gør min hverdag (meget) mere fashionable. :-)

Meget tilfreds

Varen blev hurtigt leveret, og så skulle jeg hilse og sige fra min kæreste at kvaliteten er helt perfekt. Så hun er glad = jeg er glad ;)

Top kvalitet!

Jeg har på siden købt nogle hair extensions til min kæreste. Hun siger at det er den bedste kvalitet hun endnu har haft i.

Her handler vi gerne igen :)

Reply from Qmode

Det er skønt at høre Gnavne Olsen. Vi har brugt meget tid og energi på, at finde den helt rigtige kvalitet. Din kæreste vil få meget glæde af hendes nye flotte hår ;-)

Qmode Details

Qmode er en online webshop med et stort udvalg af hairextensions, navnehalskæder og smart modetøj.

Visit Qmode Hair Extensions

Write to: info@qmode.dk