Qtel reviews

Qtel reviews

8.3

Kan varmt anbefales

Dette firma er garanti ikke blot et ord.
Købte blandt andet 2 led-skinner på en meter, desværre opstod der en fejl på den ene efter få dage. Jeg kontaktede Qtel og fortalte om defekten, jeg sendte billeder hvor defekten kunne ses. Jeg spurgte om hvordan jeg kunne retunere den da postdanmark ikke tager pakker længere end 90 cm.Jeg blev hurtigt kontaktet af Qtel, der fortalte at det skulle jeg ikke bekrymre mig om, han ville blot sende en ny.
Da det ville blive for dyrt ( for mig ) at sende den retur.
Så her er det ikke sidste gang jeg handler.

Laveste pri, bedste kvalitet, Basta

Har dælme købt meget, og priserne er altid 40-50 % lavere end tilsvarende løsninger, og kvaliteten helt i top.

Fantastik butik

Jeg har haft købt vare hos qtel.
Fik rigtig god vejledning om produkterne, og det var gode priser.
Varene kom hurtigt , desværre gik strømforsyngingen i stykker.
Jeg ringede til firmaet , Fik igen en fantastisk behandling igen.
Svar fra qtel smid den ud , der er en ny på vej.
Kan kun anbefale at handle her.

Service helt i top

Har kun gode ord om qtel.dk.
Har bestilt masser af varer fra qtel.dk. Dog har der været et par stykker som ikke virkede korrekt, men der bliver bare sendt nyt.
Qtel.dk er også altid klar med gode råd, uden at komme op med store og dyre løsninger, men derimod effektive løsninger.

Hurtig levering og super god service

Bestilte min vare i torsdags (aften), blev afsendt fredag, og havde den i dag mandag - hurtig levering.
Fik en mail om, at en del til min vare ikke var hjemme pt. men at de kunne tilbyde at lave en anden løsning (eller at jeg kunne vente til den kom hjem selvfølgelig) jeg tog imod tilbuddet om en anden løsning, og det er bare super fint lavet, og dejligt at de vil servicere kunderne på den måde, for at man kan få sin vare hurtigst muligt.
Kan anbefales.

Købte en led skinne, med driver og dimmer.
God pris, lækker kvalitet, og hurtig levering.
Bedste anbefaling herfra.
Mvh Thomas

En god oplevelse

Jeg købte 10 meter højttalerkabel, hos Qtel.dk, hvorefter de, ved en fejl, kom til at sende 8,5 meter, men de rettede hurtigt op på fejlen ved at sende 10 meter og lod mig beholde det fejlsendte kabel. Kan anbefales.

Qtel Details

QTEL : Online detail specializing in Audio and PA cables and connectors