Queeninyou.dk reviews

Queeninyou.dk reviews

7.1

Go' service, hurtig levering og kundeservicen er i top!

Go' service, hurtig levering og en kundeservice der er i top.

Hurtig levering og billedet på nettet lever helt op til forventningerne

Vi har købt en konfirmationskjole. Passer perfekt og er lige så flot i virkeligheden som på billedet. Pasformen er rigtig god og passer perfekt.
Hurtig levering trods snestorm i Danmark;-)
Vi kigger så absolut på denne hjemmeside en anden gang

Skidt start men god slutning

Jeg bestilte et par sko til julegave, desværre kom pakken i ødelagt indpakning sammen med en seddel fra den person som tidligere havde prøvet dem endvidere var hælen skæv.

Jeg skrev til dem via mail og fik hurtig svar tilbage. Ting kan jo ske i julen og behandlingen samt servicen var i tip top stand.

Uheldig start, men en god afslutning kan godt anbefales

Kan godt anbefales!:P

Det er en god hjemmeside at handle på, og man bliver ikke snydt.

Hurtig og fin levering

Der var ingen problemer med bestillingen og jeg modtog mine varer efter et par dage - det var en hyggelig overraskelse at varerne var pakket fint ind i julerødt silkepapir :-)

Eneste ærgerlige var at jeg havde bestilt sådan nogle vinger til ørerne (såkaldte 'ørebøjler') og der kunne man ikke se på hjemmesiden at de var forskellige på hver side. Det betyder at mine 'ørevinger' ikke er ens når jeg tager dem på.

meget fint og billigt tøj

Har bestilt derinde 2 gange og det har aldrig rigtig været god kvalitet. Har returneret noget 1 gang og der gik lang tid inden jeg fik pengene retur.

Dårlig service og ødelagt top

Købte en fantastisk flot top hos dem, hvorpå der stod at den måtte vaskes i vaskemaskinen ved 30 grader... Dette førte til en form for sort tråd flere steder på toppen som var umuligt at gøre noget ved.. Jeg kontaktede dem, og de ville undersøge sagen med deres leverandører. Jeg fik intet svar efter dette og måtte igen kontakte dem. Denne gang påstod de at deres mail måtte være landet i spam, hvilket ikke var tilfældet. Her skrev de også at det var min egen skyld at den var gået i stykker, da jeg havde vasket den ved for høj varme, hvilket overhovedet ikke er rigtig.. Jeg skal aldrig handle hos dem igen og anbefaler ikke andre til at gøre det. De tilbød ikke at hjælpe mig på nogen måde, og kom heller ikke med nogen undskyldning... Dårlig service og spild af penge for en top man havde på en gang...

skuffet 2 gang.!

Da jeg skulle have en kjole til min lillebros konfirmation valgte jeg at bestille den inde fra queen for første gang nogensinde. Det gik super fint og ikke mere end et par dage så havde jeg min kjole... MEN! nu havde jeg bestilt et par bukser i størrelse XL og glædet mig til at få dem, da de så ankommer er de størrelse L og jeg undre mig meget. Queeninyou betaler ikke retur så jeg gik ned til post danmark og fik bukserne sendt afsted PÅ MIN REGNING! Jeg vedlægger kvittering og skriver at de må have lavet en fejl. Jeg modtager så pengene fra bukserne men ikke de 80 ,- som det kostede at sende dem, jeg kontakter derfor kundeservice og de siger at det er MIG som ikke har bestilt dem i en størrelse, men kun bukserne, SELVOM at man IKKE kan tilføje varer i kurven uden at vælge størrelse! De mener at jeg har i "et hul på hjemmesiden" kunne tilføje varen uden størrelse. Og Queeninyou nægter at betale porto, så jeg har ingen bukser og har mistede 80 ,- på INGENTING!
SKUFFET, hamrendes skuffet!!

Fin oplevelse

Jeg bestilte en kjole og et par støvler. Jeg opdagede to timer efter min bestilling at jeg havde taget støvlerne i den forkerte størrelse.
Jeg skrev til Kundeservice og bad dem putte den rigtige størrelse i min ordre. Jeg fik en beskræftigelse på modtagelsen af min mail - ikke andet.
Det gik lidt over 1 uge før jeg modtog mine varer, og jeg var fuldt ud tilfreds med synet. Dog var der en broche på kjolen, der hang løs, men ikke noget der var svært at lave selv.
Og støvlerne var i den rigtige størrelse!

Jeg har endnu en gang bestilt et par støvler derfra. De ser ud som de skal og er rigtig flotte. Leveringen tog ca. 3/5 dag, hvilet er helt fint!

Jeg bestilte en kjole i går (golddiva), og her til morgen har min søster lige skrevet, at kjolen allerede ligger hjemme hos mig og venter på jeg kommer hjem! Super service, at den kommer dagen efter! Det skal lige siges, at jeg bestilte inden kl 14 i går, og derfor ville de sende samme dag. Men super hurtig service, andet kan vidst ikke siges ;) Så nu skal jeg hjem og prøve den, før jeg kan skrive en helt opdateret anmeldelse :)

Kjolen er perfekt! Da den er overdækket med palietter, skal den håndteres forsigtigt, men der er ikke en finger at sætte nogle steder! Den er lidt længere end på billederne, men det kan klares med en fiks hånd.

Ødelagt af PostDanmark

Ca. 14 dage før jul (2012) bestilte en nytårskjole gennem hos Queeninyou gennem miinto.dk. Jeg modtog ingen bekræftelse på, at de kunne levere varen, som ellers blevet lovet. Jeg snakkede med dem og de sagde kjolen var på vej.
Dagene op til nytår havde jeg stadig ikke modtaget kjolen. Jeg kontaktede queeninyou og de var så søde at tilbyde at sende den samme kjole, men i en anden farve, så jeg var sikker på at få min nytårskjole i tide.

Den kjole jeg oprindelig bestilte kom dagen før nytårsaften (størrelsen passede dog ikke). Kjole nr. 2 modtog jeg har aldrig.
Jeg sendte kjolen jeg modtog retur og jeg fik pengene retur uden problemer.

Jeg har efterfølgende snakket med Queeninyou omkring forløbet. Kjole nr. 2 har de fået retur med beskeden "ikke afhentet". Jeg gik hjemme hele dagen og ventede på kjolen og har heller ikke fået en seddel, om at PostDanmark har forsøgt at aflevere den.

Alt i alt et lidt rodet forløb, som vist må skyldes et sløvt dansk postvæsen.

Kundeservicen har været tilfredsstillende.

2. gang er ikke lykkens gang

Jeg har tidligere bestilt et par støvler inde hos queeninyou.dk og dem fik jeg uden nogle problemer, de kom hurtigt inden for et par dage og det var nøjagtig de støvler jeg havde bestilt i den rigtige størrelse. Var dog noget skuffet over kvaliteten, da de ikke hold til særlige mange ganges brug før sålen begyndte at løsne sig og jeg ikke længere kunne bruge dem ude i bl.a. sne, og dette ville jeg mene jeg skulle kunne, da det var et par vinterstøvler med for jeg havde købt.

Trods den dårlige kvalitet valgte jeg alligevel at bestille et par andre støvler der inde, da jeg ikke kunne finde nogel støvler nogle som helst andre steder der kunne opfylde mine behov (Sorte støvler med en hæl på maks 1 cm).
Og denne gang kommer min pakke indenfor få dage, men min skuffelse er stor da jeg åbner for æsken. Indeni ligger der et par brune støvler(jeg havde bestilt et par sorte) og ikke nok med det, så var det slet ikke den model jeg havde bestilt. Den brune model jeg havde fået fandes slet ikke inde på hjemmesiden. Hmm

Jeg kontakter derfor queeninyou.dk den 04/04-13, men jeg har stadig intet svar fået og trods flere henvendelser er der endnu ikke sket noget.

Jeg handler bestemt ikke hos dem igen !
Queeninyou.dk ApS

Reply from Queeninyou.dk ApS

Kære Cris,
Jeg er rigtig ked af at du har den opfattelse af os.
Men jeg må desværre sige, at vi ingen henvendelse har fået fra dig - Ellers havde vi reageret med det samme.

Jeg har siden din anmeldelse forsøgt at få dig i tale, men du har ikke besvaret min henvendelse til dig ?
Så jeg vil utrolig gerne hjælpe dig - men det kræver vi får en dialog sammen.

Det er ikke vores intention at give dig en dårlig oplevelse, og havde jeg modtaget en henvendelse fra dig vedr. støvlerne, så havde jeg reageret prompte.

Det er hverken i vores eller i din interesse, at vi har et par støvler, som du mener er i dårlig kvalitet - Så selvfølgelig vil vi da gerne hjælpe dig - Men det kræver vi ved der er en fejl. Vi er ikke et stort firma, og derfor lever vi af at have glade og tilfredse kunder, så havde jeg fået en henvendelse fra dig - så havde jeg ikke ignoreret den - tværtimod!

Så skriv til mig, så vi kan få fikset problemet - for selvfølgelig skal du da ikke stå tilbage med støvler du ikke kan bruge.

Jeg er ked af din oplevelse, men skriv til mig på marta@queeninyou.dk eller endnu bedre - find den mail jeg har sendt til dig og besvar den, så vi kan få dig til at være glad igen :)

Hav en god dag
Marta, Queeninyou

Glimrende kundeservice

Jeg bestilte for nogle uger siden en kjole fra Queeninyou.dk, igennem Miinto. Efter en uges venten modtog jeg en forkert varer og skrev omgående til kunderservice, da jeg ikke forstod hvad der var gået galt. Der gik ikke mere en 15 minutter og jeg havde svar fra kundeservice, hvor de beklagede og undrede sig over at denne fejl var sket. Et par dage senere modtager jeg den rigtige vare og sender den forkerte tilbage med den returkuvert jeg printede ud. Da jeg ikke kunne passe kjolen spurgte jeg om det var iorden at jeg lagde kjolen sammen med den anden varer så jeg ikke skulle betale for fragt. Det var ikke noget problem og jeg fik mine penge tilbage igen. Til min store overraskelse modtog jeg på mail en undskyldning fra kunderservice der beklagede at de havde sendt en forkert kjole, og derudover gik jeg et gavekort på 100 kr.

Er virkelig positiv overrasket over den venlige kundeservice!

Fejl ved varen, fantastisk firma!!!!!

Jeg købte en kjole med strutskørt, men noget at tyllet sad løst og var synligt under kjolen.... Jeg har dog valgt at bare sy det da det er hurtigere, nemmere og billigere :) Kjolen havde også foldet stof, men de folder er "foldet" lidt op, samt tyllet er blevet skubbet til, men alt dette kan jo rettes. hurtig og god service, glad for den særlig ikke feminine kjole! :)

Kort efter jeg skrev dette, fik jeg en mail fra dem. Jeg fik 50 kr til at shoppe for, (HALVDELEN af kjolen!) Blot pga. den lille fejl! Superfed service

Ringere "service" findes nok ikke

Aldrig har jeg oplevet noget lignende.
Jeg bestilte to par støvler derfra-
For det første modtog jeg aldrig nogen faktura på mine varer og for det andet var støvlerne generelt i så tynd og billig kvalitet at jeg nok aldrig køber sko over nettet igen !
Det ene par var så ødelagte efter brug 15-20 gange at de nu er lige til at smide ud.
Sålen sidder ikke fast, der er pletter hvor farven er faldet af og så er snuderne helt ødelagte.
Da jeg så forsøger at komme i kontakt med virksomheden kan man for det første ikke kontakte dem pr tlf !!!!! og for det andet tager det så åbenbart 2 dage før end de modtager ens mails ? jeg sendte fra 4 forskellige afsendere og alligevel blev de ved med at påstå de ikke modtog dem på trods af at jeg godt kunne sende dem frem og tilbage internt mellem de 4 mailadresser jeg sendte fra .
Langt om længe modtager de mailen og jeg skal så vente op til 72 timer på svar.
De svarer så mere eller mindre at skoene ikke kan tåle vand ?? og at det er derfor de er blevet så ødelagte. sko der ikke kan tåle vand ??? ej men..
Alligevel vælger de så at ville ombytte dem, pengene må jeg ikke få retur , men kan få et andet par , på trods af at jeg hellere ville have pengene.
De har så ikke de samme støvler mere så jeg må vælge nogle helt andre.
- men det var jeg jo lissom nødt til
Jeg bliver så spurgt om ikke jeg ville have dem sendt til min arbejdsplads for ligesom at lette besværet for mig.
Det vil jeg selvfølgelig meget gerne da jeg i forvejen har svært ved at nå på posthuset.
Nu sidder jeg så her med en mail fra postdanmark om at jeg kan hente min pakke på Ballerup posthus ???
Hvorfor nu det tænker man, queeninyou oplyser at det er en fejl hos postdanmark.
Jeg kontakter postdanmark som så oplyser at virksomheden har sendt den som pakke uden omdeling og at det er derfor pakken ikke er kommet herud.
Endnu engang kontakter jeg queeninyou som stadig ikke vil hjælpe mig. De har gjort som aftalt siger de.
Så jeg har støvler liggende på posthuset i Ballerup, på trods af at jeg bor i Glostrup.
Støvler som jeg ikke ved om jeg får mulighed for at afhente da jeg slet ikke hverken arbejder eller bor lige i nærheden af det posthus.

Så til alle der læser dette.
Jeg vil på det kraftigste fraråde at handle hos Queeninyou.

Altid god service og hurtig levering.

Jeg har været kunde hos Queeninyou.dk i nogle år, og har der ikke været andet end positive kommentarer, hvis en varer var udsolgt fik jeg muligheden for en anden vare, eller pengene tilbage.

Leveringen er inden for 1 uge, og sidste jeg bestilte var i forgårs, allerede har jeg her til morgen modtaget min pakke. Normalt ville man modtage bekræftelse på at pakken er sendt med forsendelses nummer gennem PostDK.

Kompetent service og flotte varer. Jeg kan anbefale at handle her, på trods af nogle af priserne kan være lidt høje. :-)

Helt igennem den bedste service

Jeg har købt en masse flotte og gode ting igennem Queen In you de seneste år! Der er altid hurtig levering og man er altid glad og tilfreds når man har modtaget noget fra dem! De er meget behjælpelig, hvis man har spørgsmål og de vil gøre deres for at hjælpe med at bestille vare hjem til en hvis varen ikke er på lager mere! Jeg har kun positivt at sige om siden og dem der står for det, så 5 stjerner herfra til mit yndling online shoppe sted :)

5 store stjerner

Jeg har købt så mange flotte ting hos Queeninyou og er der noget galt,så sender man dem en mms af det og så få man noget nyt :-) God servise hele vejen igennem :-) Hilsen Susanne Hollenbo

Hurtig levering - perfekt stand

Min kæreste bestilte en kjole fra denne hjemmeside, to dage efter var den i min postkasse. I super stand og det hele.
Kan kun være tilfreds.
Det er helt klart ikke sidste gang, vi har handlet der.

Jeg bestilte et par fede støvler og de blev som lovet leveret dagen efter.

Fed hjemmeside, nem og overskuelig.

Queeninyou.dk ApS Details

Køb online modetøj - Over 300 kjoler, toppe, bukser, accessories, sko og støvler på lager. Festen er reddet med flotte aftenkjoler og korte kjoler. Vores bamsestøvler skal også ses.

Visit Queeninyou.dk

We live here: Kongsgårdsvej 20