Quickauto reviews

Quickauto reviews

8.9

En super god kundeservice

Købte en brugt bil med mange skavanker men takke været Danny & Co køre min bil super igen. billig priser skal man længe efter.
og an gav en god pris på den næste ting der skal laves.

så vis du vil have en god mekaniker og gode priser skal det være hos Quickauto.

Vi ses snart.

Mvh Jimmi.

Super god service og arbejdet bliver udført fremragende...

Efter sigende er førstegangsindtryk alt afgørende når fremmede mødes for første gang.

En anbefaling fra en ven og jeg mødte op på adressen for at finde ud af om det virkelig kunne passe, at der findes et værksted med positive og dygtige mekanikere, som samtidig kunne reparere bilen for billige penge.

Hos QuickAuto bliver man taget i mod med et smil, og der er altid kaffe i kundens kop, ikke mindst en positiv sludder, som ikke kun omhandler bilen. Ja, man skulle tro at det kun er bilen der bliver taget en god hånd om, men faktisk føler man sig hjemme!

En positiv start er altid en god start.

Deres såkaldte "Tryghedstjek" rammer plet, når bilen bliver tjekket igennem for næsten alle - hvis ikke alle - punkter så man indenfor ret kort tid har en liste i hånden, som viser fejl og mangler på bilen. Listen bliver delt op i 3 kategorier:
1) skal skiftes
2) bør skiftes
3) kan vente lidt endnu
Denne liste giver kunden et rigtigt godt overblik over bilens stand og om den er klar til at besøge synshallen. Hvorefter man får et prisoverslag opdelt efter de ovennævnte kategorier og man kan selv bestemme hvor meget man ønsker at få lavet.

Grundet økonomi og fordi min bil var meget "syg" valgte jeg i første omgang at få ordnet kategori 1 samme dag, da de lynhurtigt fik leveret reservedele og mekanikeren var heldigvis ledig. Kategori 2 fik vi ordnet over flere gange fordelt på to uger og man får løbende informationer om hvorfor hver del skiftes og alle spørgsmål bliver besvaret rigtig godt.

Værkstedet er rent og der er styr på tingene - så er jeg vild med deres "udstillingsplads", hvor man kan se alle de dele man har fået udskiftet. Genialt.

En meget vigtig detalje er, at man kan vælge at vente på værkstedet eller følge med over telefonen hvis man ønsker status - eller når mekanikeren står overfor et problemstilling bliver man altid kontaktet så man selv skal tage beslutningen om hvordan han skal fortsætte.

Alt det får en til at føle "tryghed" mens bilen får sit "tjek", og når bilen er rask bliver man sendt af sted med et smil og med garanti på alt udført arbejde :)

Et sted hvor sidste-gangs-indtryk ikke er nødvendigt, for man får lyst til at komme her igen, da man ikke føler sig fremmed mere . . .

Super service med et smil

Jeg har flere gange fået lavet diverse reparationer på min bil hos Quickauto. Og hver gang bliver man mødt med et smil af nogle mekanikere, der lader til at sætte en ære i veludført arbejde. Her er der tid til at forklare kunden, hvad det hele drejer sig om. Og når man så laver en aftale, så kan man også være sikker på at den bliver overholdt. Man risikerer altså ikke at hente sin bil, for så at erfare at der er lavet meget mere end man det egentlig var meningen.

Det er ikke nemt at finde et billigt værksted, hvor man føler sig i trygge hænder, men Quickauto tilhører ikke desto mindre den kategori. Det er som om de lige giver sig nogle ekstra % i forhold til de andre.

Jeg har anbefalet dem til flere af mine venner, og holder mig heller ikke tilbage for at gøre det her!

Fantastisk service med et stort smil

Jeg vil fremover kun varmt anbefalet dette værksted. Fantastisk service og imødekommenhed. Vejledning og reparation blev udført med stort smil, super rådgivning og alt med udgangspunkt i mit og bilens bedste.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg overlader min bil til de her glade drenge som oveni den gode service gør et arbejde for at tilbyde den bedste mulige økonomiske løsning.
Jeg er ikke i tvivl om hvem der skal lave min bil næste gang

Super skønne drenge, der har styr på deres håndværk.

Servicen var i top under hele forløbet. De vejleder og er oprigtige i deres vurderinger af bilen.
De yder helt klart en professionel service.

Jeg vil klart anbefale Quick auto til andre.

Billig pris, godt arbejde og rigtig god information.

Det er nogle rigtig flinke mennesker at snakke med og de er rigtig gode til at give information løbene. God ringlig pris, den var desuden fast og blev ikke lavet om da der skulle laves noget ekstra for at få det hele til at passe.
De går meget op i at lave et godt stykke arbejde og vil gå langt for at kunden bliver tilfreds.

Super duper (",)

Positive mennesker der gerne vil hjælpe, hurtig & god service samt prisen er billig i forhold til mange værksteder i byen!
Jeg er mega tilfreds og kommer at bruge dem igen når det brænder på.
Tusind tak gutter!

Lisa (",)

Jeg fik repareret min bil over 2 gange. Begge gange var personalet særdeles imødekommende og gjorde meget ud af at forklare hvad der var galt med bil og hvad det betød for mig. Bilen blev repareret hurtigt og til en god fast pris.

Servicemindede, effektive og reelle.

Jeg er overordentlig tilfreds med min erfaring hos Quickauto. Jeg fik hurtigt svar på min forespørgsel - min bil var dumpet syn og skulle have lavet en del - og det var meget rimelige priser. Jeg fik en fast pris på at få lavet det hele og fik en godkendt, nysynet bil tilbage et par dage efter jeg afleverede den.
Det var alt i alt en rigtig god oplevelse at benytte deres værksted.

Alletiders automekaniker

Perfekt udskiftning af bremseskiver + klodser på min Peugeot 206, og så til en god pris. Firmaet holder alle aftaler og er utroligt flinke.

Meget venlig betjening

Jeg fik godt nok kun skiftet olie og filter, men de var ikke kun billige, de var også - hele personalet - rigtig flinke og imødekommende.

Jeg vil bestemt prøve dem igen næste gang.

kvalitetsarbejde,flinke,bedste autoværksted på sjælland

fik lavet min opel astra fra 93 fra top til tå
til en billig penge
de er supersøde og yder altid den bedste service overfor deres kunder,du er hele tiden opdateret med priser og de viser dig fotos af deres arbejde og alt er færdig til den aftalte tid....

kan på det varmeste anbefale quikauto på gladsaxevej

har givet dem 5 stjerner men de fortjener mange flere

for deres flotte arbejde

Kompetence, tillid og lækker pris

Super service, kompetente og tillidsvækkende folk, gennemskuelig prispolitik, og det virker. Har kun rosende ord om Danni og hans folk hos Quickauto i Søborg.

Bedste værksted ever!

Overvældende god service, professionalisme og håndværk. Søde og tillidsvækkende mennesker. Bedste værksted ever!

Fremragende

Kan kun sige rosende ting om quickauto... Vi skulle have vores bil til omsyn, og det blev ikke en nem opgave, da synsstedet ikke ville give sig med en lille ting, (som var lavet) men Danni gav ikke op, og overholdte sin aftale med, at vi ville stå med en nysynet bil, og til den aftalte pris.

Christoffer Kbh. N.

Ekstraordinær god service og venlige medarbejdere. De kan deres kram og har fornuftige priser! Klart mit foretrukne værksted!!!

god service og god pris

god service kan ikke fås beder og til en god pris. og de lavet min bil med det samme og jeg ville bruge dem til alle mine ting der skal laves på min bil kan kun sige det til ander hvad for en god servise og pris man får hos dem

quickauto.dk Details

Visit Quickauto