Quickpay reviews

Quickpay reviews

7.4

Super service og let integration

Jeg er selv systemudvikler og har lavet en integration til QuickPay, til vores eget system.
Selve integrationen kom til at køre på én dag, da det hele er veldokumenteret og der samtidigt er en fantastisk kundeservice.
Det er sjældent at man kan få svar på spørgsmål kl. 23 en hverdag eller en søndag formiddag - Alligevel kan det lade sig gøre hos QuickPay.

Alt i alt, kan jeg varmt anbefale dette firma.

Quickpay gør hvad en batalingsgateway skal

Jeg kom helt tilfældigt forbi her, og benytter selv Quickpay som betalingsgateway med stor succes - jeg bliver dog noget forarget over alle de dårlige anmeldelser folk skriver her, og fælles for dem alle er at folk åbenbart ikke forstår hvad det er de har købt.

Jeg er fulgt ud tilfreds med Quickpay, de har leveret en batalingsgateway som de skal, og det kræver jo noget viden at benytte.

At give Quickpay en dårlig anmeldelse fordi de ikke kan få det til at virke på deres webshop svare jo lidt til at købe en bil uden at have kørekort, og så efterfølgende give bil-producenten en dårlig anmeldelse.

De få gange jeg har haft spørgsmå har jeg fået hjælp af kundeservice. Eneste minus jeg ser hos Quickpay er deres lidt gamle webinterface som godt kunne trænge til en update, men API, betalingsvindu og funktionalitet fungere upåklageligt!

er nød til at elske dem..

QuickPay er min absolut foretrukne online betalings gateway.
Dette skyldes bla. de lave priser kontra andre betalings gateway udbydere, og deres support er ligeledes glimrende!
En af deres store fordele er at de leverer færdige løsninger og plugins til de mest brugte webshop systemer (Drupal, WordPress, Magento mm.), og ja faktisk også til de mindre kendte.
Et eksempel er, at en kunde insisterer på at bruge TheCartPress til sin Webshop, og QuickPay havde ikke et plugin dertil .. Jeg kontaktede herefter QuickPay som var min favorit, og spurgte om de havde planner om at udvikle et plug-n-play plugin til TheCartPress, hvor til de svarede at det havde de ikke, MEN - de gik straks igang med at programmere en løsning dertil .. det kalder jeg fandme PRO service!
5 stjerner herfra, havde givet 6 hvis jeg havde muligheden!

Drop det her, det virker ikke. og 0 kunderservice

deres betalingsmodul virker ikke optimalt, kunderservice svar ikke på mail mere, det her er næsten bedraigeri..

Stabil og overskuelig!

Vi har brugt Quickpay som betalingsgateway på www.smarthair.dk siden 2008 og har aldrig haft problemer. Vi fokuserer meget på stabilitet og kan kun anbefale Quickpay.

Meget stabil

Med vores webshop www.motil.dk er det afgørende med sikker og stabil online betaling. Derfor sætter vi stor pris på Quickpay.

Theis
Indehaver
Motil I/S

Ikke særlig interesseret i sine kunder

Jeg må desværre konstatere, at Quickpay ikke er synderlig interesseret i deres kunder. Har nu i 3 dage forsøgt at få deres direktør til at ringe tilbage, men uden held. Ikke en fornuftig tllgang til sine kunder.

Gode betingelser

Vi har brugt Quickpay til bl.a. Aarhus Hostel, herunder smukhostel.dk, men også til en hotellejlighed som ikke længere skulle køre med separat kreditkort. Sendte en forespørgsel på muligheden for at stoppe abonnementet. Indenfor 24 timer lå der en kreditnota i mailen. Nemt og god service!

Fantastisk løsning der altid virker!

Har nu haft Quickpay igennem 1 år og har aldrig oplevet udfald på betalingsløsningen, hvor det har været forårsaget af Quickpay selv. Supporten er også rigtig god - oftest har man et kvalificeret svar indenfor 5 min.

Kan helt klart anbefale Quickpay til andre - og et andet stort plus er, at de måske også er de billigste på markedet.

Hold jer laaangt væk fra dette useriøse firma!!

For få måneder siden bestilte min IT-admin et betalingsmodul hos Quickpay, til vores webshop.
Han forsøgte i flere uger at få systemet til at fungere på Opencard, men uden held… Han havde også ofte fat i deres kundeservice, der ikke var til megen hjælp….
Da han tilmeldte os deres betalingssystem havde vi fået det indtryk at man fik 3 mdr., hvor man kunne teste systemet. Det kom derfor som en stor overraskelse, at jeg få mdr. efter blev kontaktet af vores IT-admin, at Quickpay havde sendt rykkere til hans mail og ikke til vores virksomhed. Rykkerne var åbenbart endt i hans spamfilter. Et endnu større chok var det at var det at det var rykker nummer 3 og at der samtidig var en trussel om inkasso.
Vi har nu endt med at betale mere end 800 kr. for at system der ikke virker for os. Vi forelagde situationen for en fra deres kundeservice, som virkede meget forstående og som heller ikke kunne se det rimmelig i situationen. Personen foreslog at vi skulle skrive en mail omkring hele problematikken og det valgte vi derfor at gøre. Her snart 2 uger efter har vi ikke fået respons på mailen, der nu både er sendt til deres kundeservice og deres bogholderi. Pengene er betalt og dem anser vi som tabte, da som virksomhed ikke at leve med at have en inkasso-sag hængende…

Ringe er ikke engang ordret for Quickpay.dk

Jeg kan helt klart ikke anbefale Quickpay til andre som ønsker et betalingssystem..

Vi prøvede først at bruge dem da de var billige selvom jeg var blevet rådet af en mand ikke at tage dem, men jeg synes de virkede flinke og hjælpsomme da jeg ringede til dem, så jeg valgte at bruge dem...
Hvilket jeg TORTYDER meget i dag..

Systemet fungerede ikke til min webshop og de brugte over en uge på at finde en løsning men uden held, og vi hørte kun fra dem hvis vi selv spurgte hvor langt de var og om de havde fundet ud af det.
Til sidst sagde vi at nu måtte det stoppe for vi havde altså en forretning der skulle løbe rundt og vi kunne ikke blive ved med at vente på dem.

Så vi måtte finde et andet betalingssystem som hedder (Epay) det tog dem kun 3 timer for at hele vores hjemmeside var oppe at køre og vi har intet problem haft med dem, de er så hjælpsomme derinde.

Nu vil jeg selvfølgelig gerne have mine penge tilbage fra Quickpay da de ikke har kunne levere det som de har lovet de kunne levere, men NÆÆÆÆÆ NEEEJ de vil ikke af med de penge vi har betalt til dem... De mener bestemt ikke de skal betale de penge tilbage som vi har betalt for en ydelse vi ikke har fået... både mig og dem som laver min hjemmeside har sendt dem flere mails men uden at få et svar tilbage, først da jeg blev sur fik jeg et svar om de ikke havde modtaget mine mails og jeg måtte sende en ny, og nu er jeg bundet til at blive hos dem til d. 1/7-2013 eller rettere at skulle betale til dem uden at få noget for mine penge. Hvad er det for noget svinerig?

HOLD JER LANGT VÆK FRA DEM...
Det kan godt være de er søde i telefonen men så snart de skal af med penge eller man har brug for hjælp så er de smuttet med DINE penge...!

startet flere shops og bruger dem flittigt

Quickpay's betalingsgateway duer bare... De har hurtig svar på deres support og man kan få ting ændret hvis man har en god grund til det. Deres mobilvenlige betalingsvindue virker super godt, hvilket bliver mere og mere vigtigt. Jeg anbefaler dem :o)

Penge griske og useriøse

Sender regninger der ikke hænger sammen. Efter lang kamp sender de en kreditnota. men pludselig pudser de inkasso firma på os ( det samme inkasso firma som har været under stor kritik i rabatten fordi de fusker ) og man kan ikke få noget som helst svar på noget som helst.
Magen til ligeglade folk, fuldstænding uden samvittighed og med kun penge på hjernen skal man lede længe efter.
Pas på hvis i handler med disse fuskere

Service i verdensklasse

Mangler du et betalings modul til en shop, evt Magento som er det vi bruger?
Så kan jeg klart anbefale Quickpay. Deres Magento plugin er rigtig nemt at sætte op. Det er nemt at følge med i, og administrere transaktioner i deres backend, og så er deres kundeservice ganske enkelt eminent.

I får hermed mine varmeste anbefalinger
Henrik Oldenborg - Web ansvarlig
www.kaffeteriet.dk

skuffende support og udulige supporter på chatten!

Ufaligt dårlig support, har oplevet man flere gange skal tage kontakt over samme problem og det er ufaligt furstruerne når man efter 1,5time på chatten at det chat system de bruger sluger så meget ram på en OSX maskines browser at ens browser faktsik dør... og man skal genstarte browseren.

Her opstod probelmet i abo. serivces delen, og de kan ikke forklare noget som helst om det, de kan ikke give løsning på det og ens måde man skal lave det på bliver rigtig gimt lavet fordi supporteren ikke lige helt forstår hvad der sker nogle gange skal man tro at de der sider på chat supporten er indkompetente mensker uden sans for forretnings drift.

Så service nivuet er ikke spicelt godt må jeg indrømme, når det så er sagt er deres gateway ok, men skal du være helt sikker på at du ikke midster noget og intet forsvinder eller bliver lavet om, så ska det ik være quick pay, vil du bare have en billige løsning og kan finde dig i skod services/support men ok kontrolpanel, så er quickpay fint nok.

Under revurdering

Min fine anmeldelse er under kraftig revurdering da Quickpay måske ender med at koste mig en masse penge på grund af fejl i systemerne.

Anmeldelsen bliver skrevet om når hele sagen er afsluttet. Men lige nu er det ikke meget positivt jeg kan sige.

Partnere i flere år.

Vi har brugt quickpay i flere år og altid været meget tilfredse.

Fremragende service

Jeg er super tilfreds med QuickPay og har udelukkende kun haft gode erfaringer med dem.

Jeg arbejder p.t. på første projekt med betalingsservice og QuickPay har været yderst behjælpelige med de udfordringer som jeg nu har haft, værende ny bruger af deres system.

De er altid til at få fat på, og har fået support på problem selv efter lukketid sent en hverdag.

Rygterne om QuickPay holder stik: pålidelige, rimelige og god service.

Håbløs service!

Jeg har forgæves forsøgt gennem en mail-korrespondance på nu 43 mails (start d. 3.feb), 5 chat-henvendelser på quickpay.dk og en række telefonopkald - at få refunderet 4 abonnementsbetalinger fordi abonnementet aldrig har været i brug.

Det er fin god service at du i de første mails skriver at de vil refundere abonnementsbetalingerne, da det jo oprindeligt er mig der ikke har været klar over at jeg betalte og derfor ikke fik lukket abonnementet, men at de nu blot ignorerer mig fuldstændigt, er håbløst dårlig service niveau!!! Status er at jeg har fået én abonnementsbetaling refunderet, de resterende 3 er de tilsyneladende ligeglade med.

Jeg har i de sidste mails skrevet "Hvad skal jeg gøre for at I svarer", "HJÆLP, giv mig dog et svar" og "Kan det passe jeg skal skrive til jer gennem Trust Pilot før i reagerer".

- Sort tavshed og ingen respons pta. at jeg har skrevet til samtligt e-mail adresser samt indehaveren.

Forvent ikke at der bliver svaret eller gjort noget hvis de lover jer penge tilbage eller krediteringer af regninger. Det er tomme ord!

www.quickpay.dk Details

Visit Quickpay