QuickPot reviews

QuickPot reviews

6.6

Ingen ændring efter sporing af bil 2. gange

Jeg fik tilbage i december foretaget en sporing/4hjulsudmåling af min bil, da den trak til højre, i Tilst afd. Bilen blev taget ind og godt efter ca. times tid var bilen så klar, men ændringer?? NOT.
Jeg kontaktede derfor quickpot, der mente at forehjulene kunne have været slidt skæve, og jeg skulle skifte fordækkene med bag.
Det gjorde jeg så, men stadig ingen ændringer. Jeg kontakter dem så efterfølgende igen og de vil gerne spore bilen endnu en gang på egen regning. Men ændringer var der stadig ingen af.
Under forløbet beder jeg flere gange om at få justeringer printet ud, så jeg kan se hvad de har fået lavet, men det får jeg ikke. Manden jeg snakkede med siger, at printeren er defekt og det ikke kan lade sig gøre både første gang og sidste gang jeg var derinde med tidsmellemrum på 2-3 uger imellem.første og sidste gang.

Bilen har hverken slør eller andet som de selv sagde, De tjekkede det inden de overhovedet startede med at udføre en sporingen.

Resultat: 2 ødelagte fordæk og en sur kunde.
Det godt nok sidste gang jeg benytter mig af quickpot.

Hej Alev

Jeg er ked af den oplevelse du har haft med QuickPot.

jeg vil gerne hvis du vil skrive en mail til mig via nedenstående link.

Så vil vi kontakte dig hurtigst muligt for en løsning på problemet.

Super ! islevdalvej

Fik sporing og nye dæk. Er meget tilfreds med pris og betjening, fik lov at se udmålingen, samt justering. Åbenhed er en tillidssag, den er fuldt ud indfriet her :-).

Hej Søren
Tak for den gode anmeldelse her på trustpilot.
Vi er glade for at du har haft en god oplevelse hos QuickPot. Vi bestræber os på at give den bedste service på alle vores værksteder. Det er derfor rigtig dejligt at høre du har været tilfreds. Jeg vil sørge for at værkstedet får besked om din gode oplevelse.

QuickPot

stor buket roser til quickpot Herning

Har endnu haft en god oplevelse med Quick Pot Herning. Der er tid til kunden og der er ingen dumme spørgsmål. Vi har op levet 2 gange at de har haft et kvalificeret bud på fejlfinding på vores 2 biler. Med succes er de fundet. Min oplevelse er at det er en god atmosfærre og altid tid til smil. Det gælder ved skranken men også på værkstedet. Vi vender tilbage og vi anbefaler det gerne til andre.

Hej Helle
Tak for din gode bedømmelse.
Vi er rigtig glade for at læse du har oplevet en god kundeservice og kvalitet. For QuickPot er det vigtigt og det er noget vi bestræber os på at have. Derfor er det dejligt at læse om den kundeoplevelse du har haft.

QuickPot

Underlig fakturer samt dårligt udført arbejde.

Jeg har onsdag D. 19 februar 2014 købt ny bil som netop lige er blevet serviceret med nyt olie + udskiftning af " benzinpumpe " selvom det er en diesel... Og på denne type bil sidder der en højtrykspumpe som bestemt ikke ser ud til at være udskiftet, Men mon ikke de har en forklaring på dette?

Men sagen her handler nok mere om at jeg igår D. 21 februar havde været i Frederikshavn og på vej hjem lød der pludselig et ordenligt brag. Holdte ind til siden og efter et hurtigt tjek finder jeg ud af at bundskjoldet var gået løs... Jeg kørte derefter roligt hjem og idag D. 22 har jeg taget bundskjoldet af som " normalt " er samlet med ca 12 selvskærende skruer var kun Mont 4 :o + 2 clips manglede i skjoldet ude i siden! Dette burde ikke have været sket når i lige har haft bilen på lift for at skifte olie/ filter.!

Enten er der bare betalt for et " olieskift " som ikke er udført ellers sover jeres mekaniker i timen??

Hej Mia

Jeg er ked af den oplevelse du har haft med QuickPot.

Jeg har gennemgået fakturaen med værkstedet og jeg kan godt se at det ikke er med den korrekte tekst.

Det er brændstofpumpen i tanken du har fået skiftet, så det er ikke noget man umiddelbart selv kan se. Det er selvfølgelig beklageligt at der står benzinpumpe på fakturaen, det er en fejl i vores IT system der har gjort dette.

Jeg skal forstå på værkstedet at i har aftalt at komme forbi, så vi kan få tjekket op på bundpladen samt at vi laver en kreditnota og efterfølgende en korrekt faktura.

jeg kan forsikre dig om at der skiftet olie og filter på bilen og jeg skal beklage at bundpladen ikke er blevet ordentligt fastgjort.

Jeg håber problemet bliver løst, så snart i kommer til værkstedet igen med bilen.

Har du andre spørgsmål, kan du skrive til mig via vores ris og ros på www.quickpot.dk

QuickPot

Her bliver man ikke snydt

Er altid lidt nervøs, når jeg indleverer min bil på et værksted, da jeg tidligere har haft nogle ret ubehagelige oplevelser i forhold til service og ikke mindst regningen. Men hos Quickpot er priserne gennemskuelige, da man kan se priserne på de fleste ydelser på hjemmesiden og resten kan oplyses via mail eller telefon. Så der kommer ikke nogen ubehagelige overraskelser. Og skulle det blive dyrere end opgivet, bliver man oplyst om det inden. Har benyttet værkstedet i Aalborg og i Hillerød to gange og altid fået en god service. Desuden er der ikke så lang ventetid som på autoriserede værksteder, og de har altid tid, hvis der er noget akut.

Hej Lise
Det er vigtigt for os at priserne er gennemskuelige og at der ikke kommer ekstra udgifter uden det er aftalt med kunden. Det er derfor godt at læse du har været tilfreds.
Tak fordi du vil deler din gode anmeldelse på trustpilot.

montering af dæk

Hej quickpot.dk
jeg var måske lidt hurtig med at anmelde jer her på trustpilot.dk vedr. montering af nogle vinterhjul før jeg havde kontaktet jer personligt.. fik da også kort efter en opringning fra hovedkontoret og kunne godt høre skuffelsen fra ham jeg talte med om at hvorfor jeg ikke havde kontaktet dem først.
kørte så ud til quickpot amager afdeling hvor de havde monteret mine hjul, og vi fik løst problemet så nu kører den som en drøm igen...
personligt STORT TAK til afdelingsleder Alex for venligheden den gode modtagelse og forståelsen af min problem/bekymring.
mvh. Birger

Hej Birger

Super at problemet blev løst.

Supergod oplevelse.

Jeg har flere gange været ude ved Quick Pot på Trindsøvej i Århus. ..Jeg har en efterhånden gammel bil og der er tit et eller andet der skal ordnes på den, så det er efterhånden blevet til mange besøg. Jeg oplever, altid at der er travlt, men aldrig for travlt til at de dygtige og venlige mekanikere kan fortælle mig hvad der nu er galt med min fantastiske Berlingo. Jeg oplever altid at de prøver at finde den bedste løsning til mig og ikke bare skifter hele bilen ud. Jeg føler altid at både jeg og bilen er i de bedste hænder. Det er jo heller ikke kun dæk og udstødning, de kan fikse jeg har også fået bilen klargjort til syn. Hvis nogen spugte mig om jeg ville anbefale værkstedet til min bedste ven, ja så kan jeg sige at både min bror og mine forældre også har været forbi værkstedet. Og der altid kaffe på kanden og nogle supersjove videos på tvét. Men prøv selv.
Venlig hilsen
Hans

Quickpot lever op til navnet - super hurtig og venlig betjening hos QuickPot Horsens

Punkterede midt på Vejlebroen i onsdag, og havde brug for et nyt dæk hurtigt, og kontaktede mit normal værksted, som lovede at skaffe det hjem... måske allerede samme dag... Men så kom der en storm i vej, og en masse undskyldninger, og da de ikke kunne garantere at de ville kunne fikse problemet inden weekend, så kontaktede jeg QuickPot Horsens. 1 time efter sidder jeg hjemme igen, venlig betjening både fra sælger og montør Udover at det viser at QuickPot Horsens har styr på tingene, så fortæller det mig, at man skal handle biler hos en bilforhandler, og dæk hos en dæk-speciallist

Værkstedet hiver det op!

Jeg henvendte mig til Quickpot for at få et tilbud på nogle vinterdæk. Jeg fik dagen efter et tilbud på 4 styks og med en kategori der var ret lav. Da jeg ikke har forstand på dæk, så skriver jeg pænt tilbage om kategorien ikke er ret lav - Og svaret tilbage er "Det er hvad vi har". Jeg skriver tilbage at jeg er villig til at betale for nogle bedre, og spørger om han kan skaffe nogle dæk hjemme. Svaret fra en meget umotiveret [navn] "Det kan ikke lade sig gøre, men han kan da godt lave et tilbud på dækkene som er i restordre". Det kan jeg ikke bruge til en fløjtende fis. Alt i alt har jeg givet udtryk for at jeg godt ville have lidt vejledning og hjælp til køb af vinterdæk, men kun fået svar tilbage der indikerede jeg var en pain in the ass. Da jeg spørger om at jeg kan få gentilsendt mit første tilbud er det slettet i systemet og kan ikke gendannes. Så fik jeg sørme også en "Vi sælger 900 sæk om dagen, så du må tage den direkte med værkstedet. Jeg kan ikke lave et nyt tilbud til dig".
Jeg har så taget den direkte med værkstedet og de har været søde og hjælpsomme. Men aldrig har jeg henvendt mig som kunde et sted, hvor jeg har følt mig så lidt velkommen! Det er kunder som vil købe noget hos jer, og vi fortjener at mærke at det er os I lever af. Jeg er fløjtende ligeglad med hvor mange dæk I sælger - Jeg vil føle mig som en vigtig kunde, når jeg skriver til jer. 0 point til [navn] fra den såkaldte "salgsafdeling".

Hej Louise

Jeg er ked af den oplevelse du har haft med QuickPot.

Jeg kan se du ikke har oplyst et korrekt faktura nummer, så jeg kan ikke kommentere på sagen her, medmindre vi har et specifikt fakturanummer at gå efter.

Super Service

Jeg har været hos Quickpot på Trindsøvej og fået skiftet Vinterdæk
Jeg føler mig godt tilpas når jeg træder ind i Butikken,Thomas og resten af teamet er venlige ,hjælpsomme og imødekommende
Selv når der er travlt, er der tid til at drøfte hvad der skal laves, sæt dig ned og nyd en kop kaffe og læs avisen, det kalder jeg service
Christian Andersen

Der er strammet op.!!! Islevdalsvej

Ringede og fik en tid, kom og fik lappet et dæk hurtig og sikkert..... det var en bedre oplevelse end den jeg havde for år tilbage. ..

Usikker montering af vinterdæk.

Jeg købte 4 vinterdæk (de næstdyreste), inkl. påsætning og sporing hos Quickpot i Horsens. Da jeg af en anden grund var til mekaniker det kommende forår, gjorden han mig opmærksom på at dækkene var slidt fuldstændig skæve og decideret farlige at køre på. Han mente at de ikke var bleve sporet. Da jeg henvendte mig til Quickpot blev det bortforklaret med "fabrikationsfejl". Jeg fik pengene for dækkene tilbage, men ikke pengene for montagen, og ingen undskyldning. Jeg ville have sikkerhed, men fik det modsatte hos Quickpot.

Hej Lasse

Jeg er ked af den oplevelse du har haft med QuickPot.

Jeg vil gerne lige kunne finde hoved og hale i denne sag her, så hvis du sender mig en mail via vores Ris og Ros på www.quickpot.dk med fakturanummer på det du har fået lavet, så skal kigge på sagen, jeg kan se du ikke har oplyst et korrekt fakturanummer her på Trustpilot, så jeg kan ikke kommentere det yderligere før vi har det rette nummer.

Helt OK..................................

Har d.d. fået skiftet tandrem og vandpumpe i Helsingør.
Alt forløb til UG og i følge aftalt pris.
Tak fra Fiat Punto 1,2 Grande

Usædvanlig god service hos Quickpot i Brøndby

Super service hos QuickPot i Brøndby. Ringede fredag den 17. januar kl. 11:30 og fik tid kl. 14:30 til ombytning af somme/vinter hjul, samt lappet et punkteret dæk. Kom til præcis til tiden på trods af at to personer var syge den dag, så kun to var på værkstedet. Igen super service fra QuickPot i Brøndby.
*********************************************************************************************
God service igen den 3. januar 2014. Ringede og bestilte tid til udskiftning af en baglygte og fik tid samme dag, og det blev lavet på ½ time mens jeg ventede. Igen god service fra QuickPot i Brøndby.
Tusind tak for en verdensklasse service torsdag den 29/8-2013.
Min Mazda 6 var til service hos Quickpot i Brøndby for at få lavet et Quick Service og et Aircondition service. Udover disse to ting nåede værkstedet også at udskifte bremseskiver og klodser hele vejen rundt samt kalibre bagtil. Også luftfilter, pollenfilter, tændrør og en lille pære, nåede at blive skiftet. Under arbejdet med de forreste bremser konstaterede mekanikeren, at en af de forreste fjedre var knækket – næsten usynligt – men fik det bekræftet af en anden mekaniker. Godt set - det kunne nemt være blevet overset. Men nu var gode råd dyre, for vi stod og skulle til Italien om søndagen og nu var det torsdag. Og med beskeden om, at fjederen
nok ikke kunne skaffes, så vi i øjnene, at vi nok ikke kom til Italien i Mazdaen.
Men kl. 16:40 fik jeg en SMS, at min bil var færdig, og stor var glæden da mekanikeren kunne fortælle, at et sæt fjedre blev skaffet lynhurtigt hjem og at en anden mekaniker havde taget overarbejde for at få bilen færdig inden 17:00.
Det er bare SÅ godt gået. Virkelig god service. I aner ikke hvor meget det betyder for
os at vi fik bilen klar, tip top serviceret, til en tur til Italien. Det har reddet hele ferien.
Hele holdet hos Quickpot i Brøndby har udvist usædvanlig god kundeservice og med sans for hvor vigtigt det ville være for os at få det lavet, strakte I jer langt for at få bilen klar. Da vi hentede bilen, fik vi endvidere (som altid) en fyldig forklaring på hvad der var lavet ved bilen. Jeg har takket værkstedet personligt.

Det eneste værksted jeg bruger!

Har mange gange været med min bil hos Quickpot på Frederiksberg. Jeg har en gammel bil, så der kommer ofte nye ting der skal laves. Altid når jeg kommer er de søde, smilende og hjælpsomme og kender alle mekanikerne ved fornavn nu, fordi de alle er så venlige og snakkesalige. De er gode til at rådgive mig og prøver altid at gøre det for mig så billigt som muligt og giver mig rabat. Så jeg kan klart anbefale Quickpot på Frederiksberg, jeg har kun været yderst tilfreds hver gang jeg har været der - og endda gået derfra i bedre humør end jeg kom, fordi de er så venlige :)

Useriøs service eftersyn eller mangel på samme!

Jeg havde min bil til service eftersyn hos Quickpot på Frederiksberg, et Quickservice 1. Jeg skulle have skiftet oliefilter og et al. eftersyn.
Da min kæreste skal hente bilen, får hun at vide at servicebogen er stemplet (for som manden ved disken sagde, så var det selvfølgelig noget de ALTID gjorde ved et serviceeftersyn) hvor jeg så tjekkede op på det og fandt ud af at de havde glemt at stemple servicebogen. Derned med kæresten dagen efter og få den stemplet. Her blev hun modtaget med en ligegyldighed og fik dårligt nok et undskyld for besværet.
Da vi ugen efter er på vej til Italien når vi ikke længere end til Kolding-området, så begynder olielampen at blinke (på fakturaen står der at Quickpot har trukket 100 kr. for at nulstille olielampen) Så en rigtig træls start på ferien, hvor man pludselig stiller spørgsmåltegn ved om de overhovedet har skiftet olien osv. Vi vælger at fortsætte vores ferie sydpå, selvom der var en vis risiko for at skade motoren. Da min kæreste så efter ferien dukker op nede hos Quickpot med bilen, så er det en ligegyldig modtagelse, men trækken på skuldrene, at hun da kunne kigge forbi dagen efter, så ville de måske have tid til at kigge på det. Men han kunne ikke garantere at de fik tid.

Alt i alt rigtig træls at noget så simplet men vigtigt ikke er blevet gjort.
Jeg gider ikke bruge mere af min tid på quickpot eller en reklamtionssag, så jeg har valgt et andet værksted.

Hej Thomas

Jeg er ked af den oplevelse du har haft med QuickPot.

Ud fra det du skriver, kan jeg forstå at du har fået foretaget et QuickService 1 på din bil.

Ved et QuickService 1 er det helt normal procedure at der ikke bliver stemplet i servicebogen.

Der står også følgende på fakturaen.

Fabriksgarantiens servicekrav er ikke opfyldt ved dette serviceeftersyn.
Husk at gemme udleverede servicepapirer med kommentar og bemærkninger.

Derfor får man ikke, et stempel i servicebogen.

Angående den lysende olielampe, det kan jeg ikke svare dig på, men hvis du sender fakturanummer på dit serviceeftersyn, kan jeg undersøge sagen nærmere.

Du kan indsende det, via vores ris/ros formular på www.quickpot.dk

QuickPot

Overordentlig venlighed og hjælpsomhed til en pige, der ikke har hænderne skruet praktisk på

Jeg har kun KÆMPE ROSER til Quickpot, da jeg i dag har haft en rigtig god oplevelse på jeres værksted i Aarhus C.

Jeg har haft problemer med et håndbremsekabel, som var gået løs og gik imod mit ene baghjul. (Hvilket forårsagede meget alarmerende og høje lyde.) Jeg fik vejhjælp til første gang det skete, da jeg troede, det var mere alvorligt. Men da det skete igen, bestilte jeg tid hos jer. Jeg ringede i eftermiddags og en Thomas sagde, jeg bare kunne komme forbi efter arbejde og så kunne vi se på min gamle golf 2 fra '89.

Jeg kommer kl. 16.30 og kan bare køre min bil ind, og så fikser en anden mekaniker mit bremsekabel, som ganske rigtigt gik imod det ene baghjul. Han stripser endda begge fast for at være sikker. (Fik desværre ikke fat i hans navn.) Det tager ikke lang tid, men jeg havde bestemt ikke regnet med, at han bare ville sige: "Du kan bare køre igen, det koster ikke noget." Blev helt overrasket og meget glad for den utroligt gode service og oplevelse, som jeg i dag fik hos jer. I skal bare vide, at jeg altid vil anbefale jer til venner og bekendte på baggrund af sublim service og en god oplevelse af venlighed og hjælpsomhed til pige som mig, der ikke har hænderne skruet praktisk på :-)

TAK for det, Quickpot.

En rigtig god service..

Havde booket tid, hos Quickpot Frederikshavn, for at få skiftet mine 4. dæk som var godt slidte..
Her blev jeg mødt af en yderst venlig og interesseret medarbejder. Vi kørte min bil, ind i "hallen" så jeg kunne følge med ved dæk skiftet og evt. stille spørgsmål.
Alt i alt, en rigtig god oplevelse, og en rigtig god service:-)

Peter

Quickpot Svendborg rigtig god service som altid på Mercedes CLK 320 W208

Endnu engang rigtig positiv oplevelse med Quickpot til billig penge. Aircon Service eftersyn i Svendborg mange tak virker bare nu som det skal iskold luft dødlækkert sparet ca 600kr og proceduren gik som smurt. Alle gange har været en fornøjelse uden lige sammenlignet med med mange andre er helt sikkert. Til brokke hovederne derude husk nu at informere værkstedet hvis jere bil er custom bygget ombygget hvad og hvordan indem i aflevere den og derefter brokker jer over noget der gik galt som de ingen change havde for at forbygge. Kend din bil ;-)

Byens bedste værksted

Ringede mandag kl. 16.15, som var 45 minutter før de lukkede på værkstedet. Pæren til nærlys på den ene side var gået på bilen. Den flinke mekaniker sagde kom, så fixer vi den. Jeg kom til med det samme, det tog 10 minutter og prisen nul kroner. Jeg havde selv pæren med, men arbejdsløn skulle jeg ikke tænke på. Det er mit nye værksted hos Quick Pot i Hillerød.

QuickPot A/S - Hovedkontor Details

Visit QuickPot