Quicksalg reviews

Quicksalg reviews

It is not possible to review Quicksalg. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Fik aldrig ombyttet mine R4 kort som ikke virkede.

Sagen startede da jeg havde bestilt R4 kort ( 2 stk ) til Nintendo hos Quicksalg. Jeg fik efter en del besvær o en del e-mails endelig mine kort ( jubii ) og tænkte at det nok bare var en fejl som jo sagtens kan opstå.
Nå, men kortene virkede altså bare ikke. Jeg har sendt kortene tilbage, rykket for dem idet der ellers ikke skete en dyt og så endelig fået dem retur.

Det samme forløb har jeg så ellers været igennem 3 gange. Altså Sende
retur, emaile en masse hvor der stort set aldrig bliver svaret for så til sidst
at få præcis de samme kort tilbage med en besked om at de virker.
Yeah right... Jeg har prøvet dem på 4 forskellige Nintendoer og alle gange
med samme resultat.
Efter den sidste forsendelse måtte jeg så konstatere at firmaet nå er lukket
og her står jeg så med 2 ubrugelige R4 kort.
DAVID HOLST OG HANS LORTEFIRMA SUCKS...

Mangler stadig mine penge retur efter 6 mdr.

Købte nogle smykker hos quicksalg - de levede overhoved ikke op til mine forventninger og var så grimme og ubrugelige at man ikke troede det var muligt!

Jeg aftalte at returnere dem - sendte dem retur og har nu rykket i 6 mdr. ofte for at få mine penge igen, hvilket ikke er sket!

Jeg har tænkt mig at melde manden til politiet nu, da han snyder en del.. Blev helt forskrækket da jeg så dette link med anmelderser!

HANDL ALDRIG HOS HAM!

HANDL aldrig her...skylder mig for 2 wiimaskiner hvilket han også erkender..???

Handl aldrig ved David Holst quicksalg.dk....jeg købte sidste jul 2 gange wiimaskiner med tilbehør...og blev lovet at de kom tids nok til jul. Betalte og pengene blev trukket fra min konto den 8.12...Så fik jeg den første besked...maskinerne var udsolgt og de kom ikke hjem fra USA før i januar. Så fik jeg næste besked maskinerne ville nu komme til febuar...Og så skete katastrofen...Nu kunne David Holst ikke levere for han havde haft indbrud i sin butik og nu kunne han ikke betale sine kreditorer og dermed de nye wiimaskiner...tja...siden har det været eeen lang emailkorrespondance frem og tilbage...altid lovet at han nok skulle tilbagebetale så snart han havde råd...HA HA...jeg har kontaktet e-handelsfonden (som han ikke er medlem af mere - hvorfor mon???), politiet som har for meget at lave...ja man føler sig sørme godt nok til grin...akkurat samme historie som Cliff længere nede...

varen blev sendt retur, men Quicksalg.dk mangler stadigvæk med at tilbage betale pengene.

Købte 3 stk kort til NDSi fik dem leveret hurtigt, men det var de forkerte jeg havde bestilt, jeg returnerede dem samme dag, men trods utalige henvendelser har jeg stadigvæk ikke set skyggen af mine 1.200,- og typisk nu er de vel gået konkurs eller sådan noget.... E mærket sucks bigtime.. ingen sikkerhed for noget som helst.

Fik ikke varerne eller penge retur

Jeg havde bestilt nogle varer og quicksalg.dk hævede pengene dagen efter. Der gik dog flere dage hvor jeg stadig ikke modtog varerne. Jeg måtte rykke mange gange før jeg fik varerne. Det var så kun halvdelen af det jeg har bestilt. Efter utallige mails lovede David Holst, at han ville returnere pengene. Det er heller ikke sket.
Så mit råd: KØB ALDRIG HOS QUICKSALG.DK
DAVID HOLST ER UTROVÆRDIG OG HOLDER IKKE HVAD HAN LOVER.

"Quick" salg, der er snegle salg

"wii net adabter" (Quicksalgs betegnelse) blev bestilt for en uge siden, men varen ikke er leveret endnu. Det er det mest langsomme salg jeg har oplevet fra en internet butik.

Ikke modtaget varer var en misforståelse.

Har fået udredt hvad der gik galt. Posten havde ikke smidt en seddel i min postkasse så derfor havde jeg ikke hentet min pakke(vidste ikke den var kommet) jeg kontaktede quiksalg men ejeren var på ferie så derfor kontaktede han mig først den 27/7. men idag har jeg fået min pakke og er super glad

fin fin handel

huritg og enkelt bestilling/levering

Billigt samt hurtig levering!

Jeg købte en PS3 spil hos Quicksalg torsdag eftermiddag og modtog varen fredag morgen - Skønt!

Grunden til at jeg brugte Quicksalg, var at de klart var de billigste på markedet, og hver gang jeg handler hos dem får jeg en god service samt hurtig levering.

Jeg kan stærkt anbefale Quicksalg.

Hurtig levering.

Sparsom ordre beskrivelse / bekræftning.

Der lader en tilbage lidt tvilvende.

Varen blev dog leveret som lovet, så alt i alt en god handel.

Har stadig ikke modtaget min pakke!!!!

Jeg bestilte 2 ting søndag den 15. februar, som skal gives i fødselsdagsgave i morgen den 27. februar.
Jeg har stadig bare ikke modtaget noget, selvom der står at leveringstiden er 1-2 dage. Pengene blev overført allerede dagen efter til ham og jeg har rykket ham via mail og får bare en svar tilbage om, at varen er afsendt........men det kan jo ikke passe, at posten er så langsom. Jeg har også forsøgt at ringe til David Kokko Holst, men kan ikke finde ham under de gule sider.
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre og føler mig virkelig fuppet :-(
Mvh Christina Fenger Jørgensen

Virksomheden sælger noget der ligner Kopivare

Jeg bestilte en Wii controller, men fik en vare der lignede den rigtige vare, men bla. var lyden i controlleren alt for høj i forhold til den originale der fulgte med Wii konsollen, vibratoren er helt anderledes, stroppen også er anderledes, Stikket til Nunchucken er meget sværere at få af og på. Der er kun kinesiske tegn på det medfølgende.
Da jeg så ville leverer varen tilbage, kunne han ikke garentere at jeg kunne få pengene igen. Meget skuffet!!!

snydt af quicksalg

Helt vild dårlig oplevelse købte en wiie til 4489 med forsendelse d 9/12 2008 på qxl og betalte den d 10/12 2008 altså dagen efter og der blev lovet at de sendte den når betaling var modtaget, jeg overførte pengene d 10/12 2008 og vi har samme bank så HR diriktør David havde pengene med det samme så ventede på pakken som var en julegave, da der ikke skete noget den de efterfølgende dage ringe og ringede jeg men direktøren tog aldrig telefonen så kontaktede jeg qxl hvor jeg gav ham dårlig karater så skal jeg sku love for at direktøren fik fingeren ud af en hvis legemesdel så lyver han med at han aldrig havede modtaget pengene så de til sidst måtte lukke ham på qxl indtil han lige pludselig godt kunne se han havde fået pengene og det var en fejl fra hans side så han kunne blive åbnet igen så han satte pengene ind igen d 9/1 2009 efter at han havde "stjålet" mine penge i snart en månede (spørger lige om nogen kan gå ned i banken og låne 4489 i en månede uden at det koster) og gud ved hvor mange han gør det ved for der var sku mange på qxl som havde samme oplevelse som mig. jeg købte en vare ud af 10 stk så det burte ikke være så svært meeeeen HR direktør David du skal have så mange tak for at du ødelage julen for den som skulle modtage den i julegave jeg tror han sender dig rigtigt mange tanker som du skal være glad for du ikke kan høre.Til slut vil jeg KRAFTIG anbefale folk at handle med dig og dit firma er amatør som ikke burdte have lov til at eksister.

forhandler svarer ikke på klagemails mv.

Det kan ikke anbefales at handle hos Quicksalg.dk. Sikkerheden som kunde er mildest taalt i bund. Der medfulgte ikke nogen faktura på mine køb hos forhandleren, da jeg modtog produkterne, og da betaling foregår via paypal er der heller ikke mulighed for en produktfaktura derfra. Altså, hvis produkterne går i stykker, eller i mit tilfælde var det ved modtagelsen, er der ingen beviser for selve købet, og Quicksalg.dk vil derfor højst sansynligt afvise klagen, hvis de altså svare på klagemailen (det skal siges at de 2 klager jeg har sendt af sted ikke er blevet besvaret).
For at få det hele med, bestod mit køb af 3 remotes til Nintendo Wii. Disse afviger sig fra den originale remote, der fulgte med konsollen, og ikonerne på de forskellige taster er allerede næsten slidt af (efter 4-5 ganges brug!). Jeg har altså også mistanke om at Quicksalg.dk har solgt mig falske kopier af det originale produkt!
Jeg kan (desvære) intet bevise mod virksomheden, pga. af manglende faktura, men hvis nogle kan, vil jeg opfordre dem til det.

/Jacob Yde, utilfreds kunde hos Quicksalg.dk

Super handel

God kommunikation, hurtig levering, har kun godt at sige. Handler gerne her igen.

Ingen problemer

Ingen problemer.. Varen kom som forventet efter 2-3 dage.. Har handlet her flere gange uden problemer..

Alt ok

Købte 2 rat til PS 2. Super billige, fungerer ok (dog mindre finfølende end dyrere rat, men det er ok med os), og lynhurtig levering :o)

Dårlig kvalitet af marguerit smykker

Jeg købte hos Quicksalg via Trendsales en masse ørestikkers og margueritter til at lave ørestikkers af, og sælge videre...I starten synes jeg det var en super god deal, men nu er jeg begyndt at få enormt mange klager fra mine købere. "guldet" slides af efter ganske få gange. Og der er nikkel i, til trods for at det er ulovligt at sælge nikkelsmykker i Danmark.

Visit Quicksalg