quintess.dk reviews

quintess.dk reviews

9.5

Skide hurtigt

Alt gik så hurtigt fra da jeg bestilte mit tøj til jeg fik det! Super godt!! (y)

Fin og hurtig levering

Intet negativt ! kun positive anmeldelser herfra :-)

Hurtig og nem levering

Hurtig ekspedition og levering - og mulighed for at bestille uden omdeling med levering i postbox.

Professionelt

Bedste firma jeg har bestilt fra, det var nemt, billigt, god service og hurtig levering...intet at klage over :)

Perfeeekt!

Superduper hjemmeside! Hurtig levering og god service. Har intet dårligt at sige om Quintess :-)

Hurtig levering, helt super kundeservice

Kundeservice der besvarer spørgsmål hurtigt.
Jeg fik en sweatshirt med en lille vævefejl i.
Jeg skrev til kundeservice og 5 min efter ringer de til mig. Sweatshirten var en gave til to dage efter, så de skyndte sig at sende en ny sammen med en gavepose og en postlabel så jeg kunne returnere den med fejlen.
Den nye sweatshirt havde jeg dagen efter.
Super kundeservice :-)

hurtig levering!!!

Der gik 2 dage så havde jeg min trøje.. og leveret helt til døren. Super lækkert..

qUINTESS kan anbefales:-)

God kvalitet, nemt og dejlig med en overraskelse. Det er ikke sidste gang, jeg bestiller tøj fra qUINTESS.

til punkt og prikke

Alt kørte som planlagt, handler der gerne igen.

Jeg har ikke modtaget min vare?

Jeg har ikke modtaget mine sko, selv om de har skrevet at jeg skulle have fået dem leveret. Min tillid er væk,qUINTESS, mange tak!
quintess.dk

Reply from quintess.dk

Hej Sabna
Tak for din henvendelse. -Jeg har svaret på den mail du har sendt mig også.
Vi har forgæves forsøgt at ringe til dig d. 28/3, samt sendt dig en mail samme dag. -Mailen har jeg gensendt idag. Det kunne lyde til at de mails vi har sendt dig, er blevet fanget i dit spamfilter og at du derfor ikke har læst dem.
Vi har et enkelt spørgsmål til den adresse du har oplyst os på din ordre, og siden vi ikke har hørt tilbage fra dig, har vi endnu ikke sendt dine sko afsted.
Vil du venligst ringe til os på telefon 8730 4647, så vi kan få afklaret dine oplysninger og få sendt dine sko afsted.
Jeg ser frem til at høre fra dig. Venlig hilsen, Julie www.quintess.dk

Perfekt - hurtig levering og skønne varer

Jeg gjorde nogle fantastiske scoop på Samsøe & Samsøe varer i deres outlet - og fik dem leveret allerede dagen efter - handler der gerne igen :-)

Hurtig levering, professionel webshop

Super hurtig levering, fantastisk lækre varer, gratis forsendelse, tracking nummer så man kan føle med - super lækker service, meget professionelt.

Huritgt og nemt.

Dejlig hurtig og nem handel.

Dejligt sted at handle

Super nem hjemmeside, nemt at bestille og betale samt hurtig levering. Kan klart anbefales til andre!

God og hurtig levering.

Perfekt! :)

Quintess er et rigtig godt sted at shoppe sit nye tøj, der er tit gode tilbud og hurtig levering. Det er jo helt fantastisk og et kæmpe plus herfra. Jeg har aldrig oplevet problemer med at handle her! :)

Det var rigtigt dejligt at man fik en besked i
Nu var pakken sendt, og hvis man ikk lige var hjemme, men en anden i huset var, så man lige fik en besked at nu var den kommet;)

super positiv over at så hurtig min vare kom :)

hey.. bestilte en vare en lørdag og fik pakken allerede tirsdag. nemt at finde rundt på deres hjemmeside kun +++++ herfra

Super hurtig levering

Fik tøjet efter en hverdag, super hurtig levering

rigtig god, hurtig, nemt, dejligt

rigtig god, hurtig, nemt, dejligt. dog var farven på mine sko helt anderledes end på billedet, så fik mig lidt af en overraskelse. Billedet var meget afvisende

quintess.dk kundeservice

Gratis levering

- Du får altid gratis levering, når du køber for mindst DKK 600,-

Landsdækkende bytteservice

- Hvis du har købt på quintess.dk, kan du bytte dine varer i alle qUINTESS butikker (husk bon - penge gives ikke retur i butikkerne).

Hurtig levering - 1-3 hverdage

- Vi leverer inden for 1-3 hverdage. Bliver vi forsinket, får du selvfølgelig besked.

Nemt at bytte varer

- Det er nemt for dig at bytte dine varer. Vi sender en returseddel med din pakke. Udfyld den og send den sammen med dine varer. Så klarer vi resten.

Fuld returret i 14 dage

- Du kan i op til 14 dage fra du modtager dine varer, sende dem retur og få alle dine penge tilbage, hvis du ikke ønsker varerne alligevel. OBS.: Vi bytter julegaver til og med d. 10/1-2014.

Om quintess.dk

quintess.dk er del af qUINTESS-kæden, som har 11 butikker i hele landet. Vi sælger lækkert modetøj og streetwear til piger, og har mærker som Carhartt, Diesel, G-star, Just Junkies, Levis, New Balance, Nike, Superdry og mange flere på hylderne. Hos quintess.dk sætter vi en ære i at yde en god, personlig service, så du får den bedste oplevelse, når du handler hos os.

Visit quintess.dk

Call us on: 8730 4647