Qura reviews

Qura reviews

8.1

Bedste klinik i Kbh

Jeg har fået en del behandlinger hos Kim og er hver gang blevet mødt med åbne arme og super professionalisme.
Det bedste ved Kim er, at han ikke er en pengemagnet. Hvis han ikke kan stå inde for det, man ønsker, siger han nej. Det er rigtig trygt at vide, at han går mere op i et godt resultat end penge på kontoen. Jeg anbefaler alle mine kunder og veninder til at bruge Qura. Har kun positivt at sige :)

Stephanie Star fik realiseret sine ansigts drømme

5 Stjerner for at have reddet min kind, min oplevelse er af sublim karaktere, der har fået min næsten skamferet kind til at igen forbllive smuk og flot, klinikken Qura har erfraing med komplex ansigts muskulatur som jeg har, servicen er i topklassen og behandlingerne er nænsomme og i trygge rammer, varmt anbefale Qura Klinik på Frederiksberg.

Ingen rådgivning om vedvarende bivirkninger

Jeg fik lavet juvederm indsprøjtning for dybe rander under øjnene.

Det blev desværre ikke som forventet. Jeg er ked af, jeg ikke fik at vide, der kunne være vedvarende bivirkninger som jeg nok skal leve med resten af mit liv. Under begge øjne har jeg stadig deformiteter, selv om stoffet er blevet fjernet flere gange.

Da jeg fik pengene tilbage og Kim var sød og behagelig får Qura 2 stjerner.

Det er vigtigt at alle informationer bliver givet, når man ligger sig under nålen.

SUPER FANTASTISK - Kan ikke få armene ned

For lidt over et år siden satte jeg mine ben i klinikken for første gang, jeg var meget skeptisk angående laserbehandlingen, som jeg netop stod og skulle ind til, men tænkte ok jeg giver det en chance.

Tascha tog super godt imod mig, vi fik en god snak omkring behandlingen, nu her lidt over et år efter kan jeg ikke få armene ned, min hårvækst er så godt som væk.
Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi troet at jeg ville blive så glad for at se mig selv i et spejl igen, min hårvækst i ansigtet er væk.
Ok der skal måske hives 5-6 hår ud hist og her hver 3-4 ugen, men det da langt bedre en at stå med en skraber hver morgen og barberer sig.

Jeg føler jeg er i de bedste hænder for det øjeblik jeg træder ind i klinikken, man bliver altid mødt af det smilende og professionelle personale.

Vil helt klart anbefale det til andre der skulle så i en lignende situation som jeg gjorde for lidt over et år siden, kan kun sige af sted med dig, du vil IKKE fortryde det.

Behandler dig ikke som en prinsesse men som en Kejserinde :))

Super god oplevelse hos QURA , blev modtaget af søde smilende Jessica, som var klar med gode råd, jokes og super behandling. Derefter gik turen ind til Kim Nova, som også var super sød, nede på jorden og virkelig forstår at få dig til at føle dig tryg og tilpas.
Da jeg er vildt nåleskræk, aldrig har prøvet det før var jeg naturligvis lidt nervøs - dette problem løste Kim med et par store kugler jeg kunne klemme (hihi) det gjorde det hele meget nemmere.. Hele forløbet var en god oplevelse, det gik utroligt stærkt og jeg kunne mærke Kim (som forventet) var/er super professionel og arbejder hurtigt samt præcist.

Kun en anelse hævet og super spændt på resultatet forlod jeg Qura med et smil og 8 dage efter kan jeg stille og rolig se de fine resultater, som har fået mig til at se friskere ud og resultatet er på ingenmåder "fake" men naturtro som ønsket,hvor folk ikke umiddelbart kan se der er blevet lavet noget, før de ved det :)

Peops - er i bange for botox/restylane eller for hvad andre tænker ? Just do it if you want !

KLART et sted der skal besøges igen og kan anbefales til andre :)

Tusinde tak til Kim Nova, Jessica og resten af Team Qura.

Varme anbefalinger fra // Nanna Isabella International Wbff Bikini Model

Kim er fantastisk

- til at få en til at føle sig velkommen, og tilpas.
Søde ansatte.
Rigtig fin klinik - prof. atmosfære og indretning.
Jeg følte mig tryg, og kunne mærke at Kim ved, hvad han laver/snakker om.
Jeg er hermed stamkunde fremover :)

Søde ansatte, men....

...følte tilsidst jeg blev snydt. Jeg har valgt at få fjernet hår permanent på ben og i bikinilinie. Efter 13-14 behandlinger og over 25.000 kr er jeg stadig ikke hårfri selvom Jean garanterede at jeg ikke skulle have mere end max 10. De 8 af behandlingerne, kunne jeg derudover også mærke at hun havde skruet ned for laseren og jeg derved betalte for en behandling der ikke virkede.
De er utroligt søde hos Qura derfor får de 3 stjerner i stedet for 1

Selvforkælelse på højt niveau!

Har været hos Qura en del gange nu i forskellige forbindelser, og har kun rosende ord at sige.
Man møder altid kompetente behandlere, et sødt smil og oprigtig interesse i ens behandlingsforløb.
Helt klart et besøg værd!

Intet mindre end Fantastisk

Kan varmt anbefale Qura til alle som måtte lægge vejen forbi, den skønne klinik på Frederiksberg.

Servicen er i top.

Kim er intet mindre end utrolig sød, virkelig behagelig, og ikke mindst rigtig rigtig rigtig dygtig.

Bestemt det hele værd.

Kan klart anbefales hvis du vil have luksus og resultater

Ikke sidste gang jeg kommer der.

De formår at få en til at føle sig som en prinsesse med luksuriøse lokaler og sødt og kvalificeret medarbejdere. Klart et sted jeg vil anbefale til andre - de kan simpelthen det hele :)

Her kommer man gerne igen - og igen...

Klinik Qura er kvalitet.

Informativ hjemmeside, endnu mere info i telefonen og ved selve konsultationerne, og en yderst behagelig og venlig atmosfære på stedet.

Priser i mellemlejet, resultater og menneskelig tilgang gennem hele forløbet i top!

Is Qura your company?

QURA CLINIC ApS Details

QURA Klinik for kosmetiske forandringer & velvære QURA · PILE ALLÉ 15 2000 FREDERIKSBERG TLF. 33 23 00 39 · WWW.QURA.DK ÅBNINGSTIDER: MANDAG - FREDAG KL. 9-20 LØRDAG KL. 9-18 · SØNDAG EFTER AFTALE

Visit Qura

We live here: Pile Alle 15