QXL reviews

Rating distribution

Reviews

About

Dårlig utvalg, dårlig varer

Det man ikke finner på finn.no, finner man i hvert fall ikke her! Antall kunder er sviktende, så man får sjeldent solgt noe med mindre det har utropspis 1 krone og er villig til å selge varen for samme pris. De varene de faktisk har ute for salg er enten overpriset eller uinteressante.

Det finnes ingen "autosøk" som på finn.no, så man må søke hver dag hvis man venter på noe spesielt. Som andre sier, så tar ikke qxl ansvar for at du blir svindlet og blir derfor et nokså dårlig valg.

Bruk heller finn.no eller enda bedre, ebay. Der får man i det minste tilbake pengene hvis det skjer noe tull.
trustpilot stars

QXL har blitt er skikkelig drittsted

De siste årene har QXL inngått avtaler med enkelte selgere om å få 10.000 listinger pr måned, slik at de fritt kan spamme ned kategoriene med alt mulig dritt. Listene er fulle av dette. Det frister lite å legge ut ordentlige ting i samlerkategoriene da ens egne auksjoner drukner i denne dritten. QXL har fått mange klager på dette, men gjør ikke dritt for å få dritt-listingene stanset. Disse dritt-listingene gjennopplastes hver 14. dag og kan gå over flere år.

I all sin griskhet har nå QXL (eid av Lauritz i Danmark) begynt å fakturere budgiverne for 5 kroner i hammerslagsgebyr for hvert kjøp. Hvilken rett har QXL å kalle dette gebyret for hammerslagsgebyr? QXL gjør ikke en dritt. Det er selger som gjør hele jobben med auksjonen. QXL snylter på selgerne og straffer de som byr.

Jeg har bare ord for dette; DRITT, og med det mener jeg QXL.
trustpilot stars

Som livet ellers,lys og skygge..

Ikke vanskelig å se at økonomien skranter i QXL.En sleip danske har sklidd inn med "hammerfi",som frekt legger på varens tilslagspris.Som mange andre har jeg opplevd svindlere og beklager den manglende respons og følelse av ansvar som bedriften beklagligvis ikke besitter.Pussig er det også at ansatte blander seg inn i disputtermed andre kunder og skifter sol og vind og karakterer ett innfalls metoden..
Når dette er sagt går budgiving og handel greit og imponerende smertefritt!
De få ansatte gjør normalt og utfra sine små resurser en kjempejobb som eierne ikke fortjener!
Stå på..Fatt mot!

topp nettauksjon !

på qxl.no har jeg både kjøpt og solgt mye artig - aldri noen problemer da jeg sjekker karakterboken til alle de jeg handler med.

ta ikke annsvar

Vant en skikkelig bedrager av en selger her solgte fra usa masse darlige og gamle iphones.
Da jeg sendte qxl en mail reagerte di ikke i det hele tatt mange nordman har blit lurt av denne selger med hjelp av qxl tragisk
trustpilot stars

Handler aldri der mer.......

Ble lurt av en useriøs selger og mange tapte penger, ikke bare meg! Saken var oppe i "TV2 hjelper deg!". QXL frasa seg alt ansvar og var ikke behjelpelig overfor medlemmene deres til å få tilbake pengene de tapte. De beskyttet den useriøse selgeren og lot han få lov til å holde på med salg i flere mnd enda han ikke kunne levere varene. Helt useriøst av et slikt firma!! Kommer aldri til å handle der mer og anbefaler alle å skygge unna QXL.

Hurtig handel

Jeg har mange gange opblevet at alt er gået lige efter bogen, dog har der også været gange hvor man nærmest har skulle besøge sælger for at få produktet..

Great place

just shame their administrators aint better.
trustpilot stars

Does not act in accordance with Danish legislation

In connection with a purchase of a piece of supposedly gold jewelry I found out that it was gilded plastic and wanted to return the purchase. Instead they defended the seller and deleted my account. Completely unacceptable behaviour.

Beware of this company. They care nothing for you.
trustpilot stars

samme lorte opskrift som i danmark

studenter uden forstand på noget driver firmaet,
hvordan tror du selv det ender ?

Is QXL your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

QXL Details

About this company

Norges største nettauksjon - 20,000 auksjoner slutter i dag! Gjør et kupp med auksjoner fra kr1 - bli med på spenningen! (gratis medlemskap).

Visit QXL

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.