Restaurant 2 Night reviews

Restaurant 2 Night reviews

8.8

Utrolig godt koncept med store besparelser

Jeg har i dag for første gang benyttet R2N, Jeg bestilte bordet kl. 17.30 og fik straks herefter en bekræftende sms. Restauranten var yderst god, maden var lækker og jeg fik 25% på den samlede regning. Alt i alt en god oplevelse. Jeg vil helt klart snarest benytte mig af dette koncept igen. Det er vigtigt at bemærke at de 25% rabat er på HELE regningen. :-)

Troværdigt koncept - som virker!!

Har kun reserveret bord gennem R2N via deres app, som er genial og fungerer perfekt. Man kan nemt og hurtigt se, hvilke restauranter der er i nærheden af én og med hvilken procent. Har selv spist på Oasi D'Italia og Venezia, hvilket var super lækkert btw. Har begge gange reserveret bordet en halv time før ankomst, hvilket har fungeret smertefrit.

Restaurant 2 Night er et super koncept og jeg ser frem til at prøve flere af deres restauranter med fantastisk gode rabatter.

virker ikke hver gang

Har prøvet dem tre gange. 2 gange blev reservationen annulleret med samme begrundelse, at reservationen var sket samtidig med at der ikke var flere borde - men først en time efter bestillingen.

Virker amatøragtigt og er ikke besværet værd.
Restaurant 2 Night

Reply from Restaurant 2 Night

Hej Flemming.

Vi har netop læst din anmeldelse og beklager, at du har været uheldig med 2 ud af 3 af dine R2N-reservationer. Vi vil gerne forklare årsagen:

Alle R2N-reservationer bekræftes personligt af en medarbejder i restauranten, inden vi sender den endelige bekræftelse. Dette setup kan virke gammeldags men skyldes, at vi ønsker sikkerhed for, at der står et bord klar til vores bruger ved ankomst. Alternativt kan der let opstå overbooking. Ulempen er selvfølgelig, at vi risikerer noget ventetid, hvis telefonen ikke bliver besvaret af restauranten.

Det er selvfølgelig restauratørens ansvar at holde responstiden nede samt kun at annoncere, så længe der er ledige borde, da vi ikke kan tjekke deres reservationsbog, og dette står også i vores vilkår for samarbejdet. Dog kan der også ske fejl hos dem - især på ugens mest travle dage.

Vi er meget opmærksomme på at holde antallet af annullerede reservationer på et minimum, og det sker pt. ved under 3% af reservationerne. Dette er selvfølgelig en ringe trøst, når du har været uheldig ved 2 ud af 3 forsøg på at reservere. Det kan vi kun beklage.

Vi forstår godt din frustration, og vi er selvfølgelig kede af omtalen, men nu kender du ihvertfald årsagen, samt at vi gør, hvad vi kan for at levere en professionel service - uden besvær.

Vi håber, at du vil give R2N et forsøg en anden gang, selvom du har fået et dårligt indtryk.

Mvh. R2N

Godt koncept virker hver gang

Vi har mange bestilt bord og fået det, både til 2, 3 og 4 personer. Vi er meget glade for konceptet og anbefaler det til alle vores venner.

Troværdigt koncept

Konceptet er let at bruge og restauranterne hara husket rabatten hver gang.

Super koncept

Jeg har brugt r2n flere gange - restauranterne er gode og rabatten er jo dejlig at få

Det fungerer som lovet

Det fungerer perfekt når man bestiller bord på hjemmesiden. Straks derefter får man besked om, at ens ønske er modtaget, men at man skal afvente endelig bekræftelse fra leverandøren.
Det er super smart at man med en meget lille indsats kan spare penge på et restaurantbesøg, som faktisk også kommer restauratøren til gode. Vil helt klar bruge denne service igen.

Troværdigt koncept!

Hjemmesiden og deres app giver nemt mulighed for at finde vej blandt restauranterne, hvilke procenter de giver og hvilke oplevelser andre brugere har haft ved besøg på restauranterne. Det er sidstnævnte, som gør at R2N virkelig skiller sig ud.

Det er utrolig betryggende at kunne læse andre brugeres oplevelser af restauranten. Det giver mulighed for at besøge en restaurant, hvor man rent faktisk ved hvad man går ind til. Det er samtidig rart med et koncept, som ikke skjuler, når der har været utilfredshed med en restaurant. Jeg er derfor imponeret over R2N’s holdning til ris og ros.

Alt i alt er R2N en service, som i høj grad er troværdig og jeg ser kun frem til at prøve flere restauranter fra deres store udbud.

Jeg synes virkelig det fungerer!

Jeg har benyttet mig af konceptet op til flere gange :D Det er jo super fedt at man ved at benytte sig af R2N konceptet hurtigt og enkelt kan finde et godt sted og spise med afslag i pris. Jeg er i hvert fald super glad for det og især deres app :) På den måde har man dem altid lige ved hånden hvis man beslutter sig for at tage ud og spise når man er inde i byen.

Fungerer hver gang

Jeg har brugt R2N flere gange og hver gang har det fungeret rigtig godt. Man bliver behandlet rigtig godt på deres restauranter, og jeg har aldrig oplevet problemer med at få rabatten.
Den nye R2N app gør det super nemt at være impulsiv og få rabat. Tak :)

Troværdigheden selv!

Jeg har brugt konceptet flere gange, og hver gang er jeg blevet imponeret over, hvor nemt sitet er at bruge, og hvor godt man bliver behandlet på restauranterne sammenlignet med deal sites som Downtown og Groupon. Rabatterne ligger typisk på 20-30 %, men da det er på hele regningen, bliver besparelsen hurtigt meget stor, når, hvis man drikker vin til maden. Udvalget af restauranter er derudover imponerende - der er alt fra amerikansk til marokkansk.

En klar anbefaling herfra!

Super koncept!

Super brugervenlig og velfungerende hjemmeside og app! Har brugt r2n flere gange - alle med succes!

Fantastisk koncept!

Jeg har prøvet R2N omtrent 10 gange og konceptet er kanon. Restauranterne yder samme gode service som hvis jeg var alm. gæst - men med en god rabat. R2N har også en virkelig fed mobil app.

Meget Ringe!!

Bestiller bord på siden og får accept.
Modtager så pludselig en time efter besked om, at jeg ikke kan få bordet alligevel.
Bordet er besat til anden side!!!!!
Restaurant 2 Night

Reply from Restaurant 2 Night

Hej Lars.

Vi har netop læst din anmeldelse og vil gerne begrunde annulleringen af din R2N-reservation, da vi ikke ønsker, at du eller andre er i tvivl om pålideligheden af R2N-konceptet.

Din reservation blev aldrig godkendt men lå og afventede bekræftelse fra restauranten (så du kan rent teknisk ikke have modtaget nogen accept).

Da restauranten melder tilbage, er det imidlertid gået op for dem, at de allerede var blevet overbooket på det tidspunkt, som du gerne ville reservere. Grundet koncert i Parken var der kommet flere reservationer ind i sidste øjeblik.

Det er selvfølgelig restauratørens ansvar at holde sine tilbud opdateret på vores side, da vi ikke kan tjekke deres reservationsbog, og dette står også i vores vilkår for samarbejdet.

Vi har talt med restauranten, som du reserverede hos, da vi ikke vil acceptere, at R2N får omtale som denne på TrustPilot, når det kunne være undgået ved en minimal indsats fra vores samarbejdspartners side.

Vi forstår godt din frustration, og vi er selvfølgelig kede af omtalen, men nu ved du ihvertfald årsagen, samt at vi reagerer på den slags med det samme.

Vi håber, at du vil give vores service et forsøg en anden gang, selvom du har haft så uheldig en debut.

Mvh. R2N

Det virker!

For tredje gang bestilte jeg et restaurantbesøg via R2N.dk - dette var den første gang med min egen profil. Første gang var på Da Claudio på Frederiksberg, anden gang var Lazio i Vanløse og denne gang var det Kashmir i Valby.

Ikke en eneste gang har der været problemer med dårligere service eller sure miner. Selvom vi fik næstsidste ledige bord på Da Claudio og andre - fuldt betalende - gæster blev afvist mens vi spiste fik vi fuld service. Alle tre gange glemte tjeneren at fratrække rabatten, men opdagede det til gengæld også selv med det samme inden vi selv fandt ud af det. Så ingen skade sket.

Hjemmesiden fremstår professionel og overskuelig. Beskederne om accept eller afvisning kommer meget hurtigt, så man med det samme - næsten - kan finde et alternativ.

Super koncept

I modsætning til hvad man kunne tro, opfatter jeg restauranterne som meget positive når man kommer igennem r2n, velvidende hvis det er en dårlig oplevelse så risikerer de en dårlig anmeldelse.
Jeg har brugt r2n ca 10 gange på restauranter i forskellig prisklasse, jeg er endnu ikke blevet skuffet.

Fungerer perfekt med super feedback-system

Super side med god rabat. Synes aldrig der er problemeer.
Oplever man dog noget, kan man nemt give feedback til r2n og restaurant.

Restauranter på mange niveauer -også mindre gode. Læs anmeldelserne.

Gode priser og OK service.

Benytter r2n af og til og servicen har ikke skuffet mig endnu. Man kan dog mærke som gæst når man har bestilt via R2N, da personalet virker lidt skuffet... Har oplevet det samme med DownTown.

Fint koncept

Rigtig fint koncept - restauranterne giver dog ikke helt lige så god service, som hvis man kommer som en normal gæst. Men godt koncept. Kan sagtens anbefales.

Godt og velfungerende koncept

Jeg har foreløbig kun været på et enkelt restaurantbesøg efter dette koncept. Og jeg frygtede selvfølgelig, at man skulle bøvle og diskuttere med restauranten om den tilbudte rabat. - Denne frygt blev heldigvis gjort grundigt til skamme, da alt klappede: Reservation, bekræftelse, SMS, restaurant og regning.

Dejligt når noget fungerer godt. - Personligt synes jeg, at R2N ikke skal lukke restauranter ind med en rabatsats på 10% - Det synes jeg er for lidt. Minimumsrabatten burde snarere være 20-25% for at udbyde borde gennem systemet.

Restaurant 2 Night Details

Velkommen til Restaurant 2 Night (Restaurant Tonight) - Reservér dine restaurantbesøg her på hjemmesiden med kort varsel og få et mærkbart afslag i pris på den samlede regning.

Visit Restaurant 2 Night

Write to: email@r2n.dk